//

Onbeperkt mobiel internet

Onbeperkt mobiel internet discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Via gsmweb.nl telfort (12 maanden sim only): 200 belminuten 7,95 150 sms 5,50 onbeperkt internet 7,00 TOTAAL per maand 20,45 Maar 24 maanden met minder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-09-07, 15:29
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Via gsmweb.nl

telfort (12 maanden sim only):
200 belminuten 7,95
150 sms 5,50
onbeperkt internet 7,00
TOTAAL per maand 20,45

Maar 24 maanden met minder belminuten en sms kan ook natuurlijk
100 belminuten 4,95
30 sms 1,75
onbeperkt internet 7,00
TOTAAL per maand 13,70
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-09-07, 10:30
Paulcito's schermafbeelding
Paulcito Paulcito is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 49
Standaard

Ik heb mijn iphone nu unlocked, alleen ik krijg het internet niet aan de praat. Wi-Fi werkt wel perfect, maar als ik bijvoorbeel safari open krijg ik de melding: Could not activate EDGE: You are not subscribed to EDGE

Weet iemand hoe ik dit oplos?

edit: het werkt al

Laatst gewijzigd door Paulcito; 25-09-07 om 10:58.
  #23  
Oud 25-09-07, 11:42
Yorick's schermafbeelding
Yorick Yorick is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 93
Standaard

Hoe heb je het opgelost?
  #24  
Oud 25-09-07, 12:01
Paulcito's schermafbeelding
Paulcito Paulcito is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yorick Bekijk bericht
Hoe heb je het opgelost?
ik had ipv live.vodafone.com live.vodafone.nl ingesteld. En dit werkte dus niet
  #25  
Oud 25-09-07, 12:14
Ravens Ravens is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: In Rotterdam
Berichten: 53
Standaard

Misschien al 60x gevraagd. maar ik vraag het nog een keer, dus met Vodafone internet blox.. kan je dus internetten op je iPhone? (heb 3g simkaart).......
__________________
www.los-locos.nl
  #26  
Oud 28-09-07, 11:59
vanilla vanilla is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 158
Stuur een bericht via MSN naar vanilla
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smaus Bekijk bericht
Ehh.. nee. De theoretisch maximaal haalbare snelheid voor een inbelverbinding is 56kbps (kiloBITS per seconde) van de welbekende en inmiddels hoogbejaarde 56k6-modems. Omgerekend is dat 56/8 = 7 kiloBYTES per seconde.


GPRS heeft een theoretisch maximaal haalbare snelheid van 21,4 kiloBYTES per seconde, wat sneller is dan een dubbele ISDN-verbinding (maximaal 128 kiloBITS per seconde = 16 kiloBYTES per seconde).
Bron: Wikipedia

Let wel, we hebben het hier over theoretisch haalbare snelheden. Ook bij de inbelverbinding werd deze praktisch nooit gehaald, simpelweg omdat de maximaal haalbare snelheid mede afhankelijk is van de andere partij.
GPRS haalt ongeveer 6 KBps!
Het is dus wel redelijk vergelijkbaar!

UMTS kan 412kbps. Heb dit ook regelmatig gehaald!

Wat ik zelf ondervonden heb is dat de telefoon heel veel bepaald! Een browser/telefoon bepaalt gewoon heel sterk hoe snel die data omzet in een zichtbare pagina voor jou! De nieuwe generatie doet dat veel beter tov. de eerste UMTS telefoons! (Vergelijking was een Nokia 6630 en Nokia N80).

Ik werkte tot voor kort bij een telco. dus heb je meer vragen dan kunnen die best gesteld worden...
  #27  
Oud 29-09-07, 02:43
MrIpkiss's schermafbeelding
MrIpkiss MrIpkiss is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulcito Bekijk bericht
ik had ipv live.vodafone.com live.vodafone.nl ingesteld. En dit werkte dus niet

Ja ik heb ook vodafone en ook een internetabonement voor 9,50 per maand bij vodafone.
ik dus intoetsen bij APN live.vodafone.com in en bij username en password vodafone.

Maar hoe dan verder????

ben er net weer heen gegaan maar hij zegt The server does not exist...

welke stappe heb je precies gevolgd?
  #28  
Oud 29-09-07, 09:53
Paulcito's schermafbeelding
Paulcito Paulcito is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrIpkiss Bekijk bericht
Ja ik heb ook vodafone en ook een internetabonement voor 9,50 per maand bij vodafone.
ik dus intoetsen bij APN live.vodafone.com in en bij username en password vodafone.

Maar hoe dan verder????

ben er net weer heen gegaan maar hij zegt The server does not exist...

welke stappe heb je precies gevolgd?
Dit zijn precies de instellingen die ik ook heb! Daarmee zou het echt moeten werken. je hebt wel het password en username met kleine letters?
  #29  
Oud 29-09-07, 14:19
MrIpkiss's schermafbeelding
MrIpkiss MrIpkiss is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 7
Standaard

Ja hij is geheel ge-unlocked en alles werkt uitstekend met mijn vodafone kaart. Edge werkt ook prima alleen is er niet overal draadloos internet. Mt mijn vodafone internet abonnement moet dit verholpen zijn en heb ik overal een internet verbinding (zegt vodafone). Ik dus de gegevens intoetsen...... werkt t niet

Ja ik heb kleine letters gebruikt.
Bij generals --> network staat:

VPN: Not Configured
Wi-Fi - off

Bij edge heb ik wel alles precies zo getypt zoals in aangegeven.

Dan ga ik dus terug naar het keuze menu en zie dat het E tekentje links van de tijd staat (E tekentje van geen verbinding toch? Als er verbinding is zie je een soort geluidsgolf tekentje) en ga naar bijvoorbeeld naar safari en dan laad hij dus niets. Moet ik misschien nog naar settings Wi Fi? en dan Wi-Fi op On zetten?
Maar als ik dit op On zet zie ik gewoon weeer de beschikbare draadloze netwerken en niets van vodafone......
  #30  
Oud 29-09-07, 15:10
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Je begrijpt het verkeerd. Het [E]-tekentje betekent dat je een werkende GPRS-verbinding hebt. [E] staat voor EDGE, omdat de iPhone daar standaard mee wordt geleverd, maar in Nederland betekent het GPRS. Er is alleen niet voorzien in een [G]-icoontje.
De golfjes zie je ALLEEN bij Wi-Fi. Als je echt alles precies zo hebt ingevuld bij General > Network > EDGE en het werkt nog steeds niet, dan is vermoedelijk toch je data-abonnement nog niet geactiveerd. In dat geval zou ik eerst contact opnemen met Vodafone om dat te controleren.
  #31  
Oud 29-09-07, 15:45
MrIpkiss's schermafbeelding
MrIpkiss MrIpkiss is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 7
Standaard

Ja inderdaad nu begrijp ik het. De letter E staat voor Edge en das t draadloze netwerk. Vodafone internet stond er al op alleen mijn iphone gaf de voorkeur aan Wi-Fi. Nu ik Wi-Fi uit heb staan heb ik toch een internet connectie dit moet dan de vodafone connectie zijn neem ik aan.
Het internet van vodafone is wel verschrikkelijk traag hoor....... pfff. Het laden van een 10min you tube flmpje duurt maar liefst 12 minuten!

In ieder geval ontzettend bedankt!
  #32  
Oud 21-12-10, 15:43
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik kreeg net dit sms'je ik heb zelf onbeperkt internet, van KPN, heb al ruim 4 maand een abbo, en heb dit nooit gehad en gebruik is bijna zelfde gebleven, heb wel veel app's gekocht. Kan het hieraan liggen??

Deze sms heb ik gehad

Surf en Mail Extra Snel heeft een Fair Use Policy. U hebt nu 80% verbruikt. Bij bereiken van de FUP wordt uw snelheid de rest van de maand verlaagd. Zie kpn.com/fairuse

Edit: een weekje later ziet ik tot mijn verbazing op mijnkpn dat mijn hele tegoed van het bellen en smsen op is en dat ik dus al 12 euro over mijn abbo heen zit?? niet erg maar dit moet dus niet vaker voorkomen. Ik vindt het nogal vaag aangezien ik net in mijn nieuwe tegoed zit. en ik gewoon onbeperkt internet heb, en een 155 (wat mij meer dat voldoende is) bel en sms simonly heb.

Laatst gewijzigd door Iphone3Gs; 27-12-10 om 10:38.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onbeperkt internet, echt onbeperkt? 90benjamin90 Overige providers Nederland 15 10-12-11 12:26
Onbeperkt internet? Inyigo Archief 1 16-06-09 23:01
Welke abbo onbeperkt internet? ilona1202 Odido (T-Mobile) 3 01-04-09 21:47
onbeperkt internet laura87 Odido (T-Mobile) 8 21-09-08 14:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:38.