iPhone 2G jailbreak nodig met simpel abbo? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, M'n dochter gebruikt m'n oude 2G met jailbreak, maar is sinds kort op een abbo van Simpel overgestapt. Ik hoorde dat Simpel hetzelfde netwerk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 2G jailbreak nodig met simpel abbo?
Hallo,
M'n dochter gebruikt m'n oude 2G met jailbreak, maar is sinds kort op een abbo van Simpel overgestapt. Ik hoorde dat Simpel hetzelfde netwerk is als T-Mobile, kan ik nu een officiele firmware op de oude 2G zetten ipv de stokoude 3.1.3 met jailbreak om die simlock te omzeilen? De huidige firmware begint het nl op te geven (kan geen nieuwe software meer installleren via de appstore: de groene button "installeren" vervormd en werkt niet meer als je erop drukt... ?) alvast bedankt namens m'n dochter voor de evt. respons |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De 2G is toch het US model? Moet je dat niet altijd jailbreaken om te unlocken?
En 3.1.3 is toch de laatste firmware voor dat model?
|
|||
|
|||
Citaat:
3.1.3. is denk ik idd de laatste firmware, maar het geeft problemen in de app store; je kan geen nieuwe software meer kopen / installeren. Ik had gehoopt dat met een nieuwe update te verhelpen.. Bedankt voor de info in ieder geval. |
|
||||
|
||||
De nieuwste firmware voor de iPhone 2G is inderdaad 3.1.3, updaten naar 4.x of 5.x is niet mogelijk. Bovendien moet je een iPhone 2G altijd jailbreaken en unlocken als je er een Nederlandse sim wil insteken, maar dat kan gelukkig vrij eenvoudig door middel van een custom firmware.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Simpel vraagje m.b.t. jailbreak 5.1.1 | Weust | Jailbreak | 4 | 04-06-12 19:26 |
iPhone: snel hulp nodig met iphone 3G 4.2/4.2.1 jailbreak | YBinnenweg | Jailbreak | 0 | 07-02-11 22:33 |
iPhone: hulp nodig, met jailbreak iphone 3g 4.1 | sjaakmans1978 | Jailbreak | 1 | 20-10-10 00:22 |
nieuw (sim-only) abbo nodig, tips? | 84425 | Overige providers Nederland | 5 | 06-02-08 14:46 |
|
|