Tele2 Belminuten discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sta op het punt een iPhone 4s aan te schaffen, met een goedkoop tele2 abonnement. (actie, kan niet naar een andere provider etc.) Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tele2 Belminuten
Ik sta op het punt een iPhone 4s aan te schaffen, met een goedkoop tele2 abonnement. (actie, kan niet naar een andere provider etc.)
Ik heb echter slechte ervaringen met buiten mijn belbundel komen. Is er een app, óf voor tele2, óf universeel, die de belminuten en smssen telt, en na iedere rekening kunt wissen en opnieuw je belstand kan zien? Alvast bedankt, Hugo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels Voiceman gevonden, de tekst die erbij staat is precies wat ik zoek. Hebben jullie goede ervaringen met deze app?
|
|
|||
|
|||
En?Iemand al ervaring hiermee?
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchronisatie met tele2 Iphone4 | Marleybob | iPhone algemeen | 0 | 14-01-12 21:00 |
Tele2 instellingen internet | SciClone | Overige providers Nederland | 1 | 18-10-10 12:33 |
@tele2.nl mail op de iPhone | jantje123 | iPhone algemeen | 23 | 23-04-10 20:38 |
Iphone + Tele2 | pokpokpok | Koopinformatie Nederland | 2 | 01-04-10 16:31 |
Tele2/iPhone? | AnnieW | Overige providers Nederland | 2 | 04-05-08 16:17 |
|
|