Hollandsnieuwe aanbieding iPhone 3Gs - 19,50p/mnd discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Aanbieding Hollandsnieuwe - iPhone 3Gs 19,50 per maand (24 mnd lang) 275MB/SMS/Belminuten. Is dit wat, jongens? Las ergens in de HN ervaringen topic dat elke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hollandsnieuwe aanbieding iPhone 3Gs - 19,50p/mnd
Aanbieding Hollandsnieuwe - iPhone 3Gs 19,50 per maand (24 mnd lang) 275MB/SMS/Belminuten.
Is dit wat, jongens? Las ergens in de HN ervaringen topic dat elke internet sessie naar boven afgerond wordt op 100kB. Ik gebruik nu ongeveer 50MB - maximaal 100MB per maand (doe weinig tot niks aan internet onderweg op m'n iPhone en zit veel op Wi-Fi) en ik zou evt. mobiele data telkens uit kunnen zetten via NCSettings (jailbreak) als bovenstaande zo gigantisch op zou lopen. Anders heb je voor 19,50 per maand een prima abonnement (275MB, SMS of belminuten) die is voor mij prima geschikt (bel max 90 minuten per maand, hooguit 10 smsjes) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
aanbieding, provider |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda: Oude afspraken > 3 mnd weg | inkieping | iPhone algemeen | 15 | 17-02-14 09:37 |
T-mobile 3 mnd gratis verlenging is afgeschaft!! | Patrique | Odido (T-Mobile) | 3 | 18-11-11 12:06 |
Hollandsnieuwe - Ineens geen service/ ongeldige simkaart | iJob | Overige providers Nederland | 1 | 12-02-11 13:06 |
Prullemand synchroniseert tot 1 mnd terug? | haroldv | iPad algemeen | 2 | 18-09-10 13:27 |
|
|