//

Studentmobiel vragen

Studentmobiel vragen discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Omdat mijn iPhone 4 langzaam maar zeker de geest begint te geven ben ik gaan zoeken naar een nieuw abonnement met een iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-06-14, 14:58
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard Studentmobiel vragen

Hallo allemaal,

Omdat mijn iPhone 4 langzaam maar zeker de geest begint te geven ben ik gaan zoeken naar een nieuw abonnement met een iPhone 5s. Heb op verschillende websites gekeken en kwam terecht bij Studentmobiel. Zij bieden een iPhone 5s i.c.m. een T-Mobile abonnement voor 36 euro per maand (24 maanden looptijd). Ik krijg dan 90 belminuten, 2GB data (4G 30Mb/s), 10000 smsjes en een "gratis" iPhone 5s. Klinkt heel interessant, vooral omdat het ruim 250 euro goedkoper is dan bij T-Mobile zelf. Echter heb ik een aantal vragen naar aanleiding van recensies die ik op internet heb gelezen over Studentmobiel.

Blijkbaar levert Studentmobiel buitenlandse iPhones, deze zijn goedkoper (vandaar de lage prijzen). Hoe zit het met garantie op deze toestellen, krijg ik gewoon 2 jaar garantie in Nederland en loopt deze garantie via Studentmobiel, T-Mobile of kan ik direct bij Apple terecht? Ook ben ik benieuwd of dit andere nadelen heeft tegenover een Nederlandse iPhone.

Laat ook even weten of je slechte of juist goede ervaringen hebt gehad met Studentmobiel, hier op iPhoneclub en elders op het internet staan flink wat negatieve recensies namelijk.

Bedankt voor het lezen en hopelijk kan iemand mij verder helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-14, 16:24
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dreissen Bekijk bericht
hier op iPhoneclub en elders op het internet staan flink wat negatieve recensies namelijk.
Ook al zouden hier zich enkelen melden met een positieve ervaring; zou je dan nog steeds met dit bedrijf in zee willen gaan?
  #3  
Oud 15-06-14, 17:13
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Ook al zouden hier zich enkelen melden met een positieve ervaring; zou je dan nog steeds met dit bedrijf in zee willen gaan?
Het is begrijpelijk dat er meer negatieve dan positieve recensies te vinden zijn, dit omdat mensen eerder geneigd zijn een recensie te schrijven als ze ontevreden zijn dan tevreden.
  #4  
Oud 15-06-14, 17:23
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

We hebben als sinds de iPhone 3GS telefoons via Studentmobiel gehad.

Garantie liep gewoon via de bij de telefoon behorende provider. En als er al onderscheid was in telefoons, werd er daar bij de providers geen probleem van gemaakt.
  #5  
Oud 15-06-14, 17:37
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freestyle4all Bekijk bericht
We hebben als sinds de iPhone 3GS telefoons via Studentmobiel gehad.

Garantie liep gewoon via de bij de telefoon behorende provider. En als er al onderscheid was in telefoons, werd er daar bij de providers geen probleem van gemaakt.
Welke provider als ik vragen mag? Andere mensen klaagden juist dat de provider niet wilde helpen met garantieproblemen omdat de telefoon niet door hun geleverd was. Heb je ook een buitenlands toestel gekregen?
  #6  
Oud 15-06-14, 17:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dreissen Bekijk bericht
Heb je ook een buitenlands toestel gekregen?
Leg eerst eens uit wat jij onder een "buitenlands" toestel verstaat? iPhones die Apple heel speciaal voor Holland gemaakt heeft? Die bestaan namelijk niet.
  #7  
Oud 15-06-14, 17:48
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Leg eerst eens uit wat jij onder een "buitenlands" toestel verstaat? iPhones die Apple heel speciaal voor Holland gemaakt heeft? Die bestaan namelijk niet.
Nederlandse handleiding etc.
Geen idee of er verder ook andere verschillen zijn.
  #8  
Oud 15-06-14, 17:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dreissen Bekijk bericht
Geen idee of er verder ook andere verschillen zijn.
Voor heel Europa, van de Oeral tot in Gibraltar, is er één enkel Europees model van de iPhone 5s, model A1457. Er bestaan dus geen Estse, Letse, Litouwse, IJslandse, Luxemburgse, Liechtensteinse, enz... modellen. Alleen de verpakking kan verschillen. En in het UK en Ierland ook nog de lader.
  #9  
Oud 15-06-14, 17:57
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Voor heel Europa, van de Oeral tot in Gibraltar, is er één enkel Europees model van de iPhone 5s, model A1457. Er bestaan dus geen Estse, Letse, Litouwse, IJslandse, Luxemburgse, Liechtensteinse, enz... modellen. Alleen de verpakking kan verschillen. En in het UK en Ierland ook nog de lader.
Hoe zit het dan met de garantie? (zie mijn vraag in op)
  #10  
Oud 15-06-14, 17:57
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Nog nooit iets gemerkt van het feit dat toestellen uit het buitenland kwamen.

Dat kan dus inderdaad ook niet. Want die garantie geldt gewoon in minstens heel Europa.
  #11  
Oud 17-06-14, 12:19
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Toch de iPhone 5s met T-Mobile abonnement bij Studentmobiel besteld en alles ging perfect. Gewoon een "Nederlandse" iPhone, Nederlandse handleiding, super goede service, alles perfect geregeld aan de deur en perfect op tijd. Zou hier zeker weer bestellen.
  #12  
Oud 18-06-14, 22:15
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Een telefoon uitleveren lijkt me niet zo ingewikkeld.
Ben benieuwder naar je ervaringen als je ooit een garantie gevalletje hebt...
  #13  
Oud 19-06-14, 12:55
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Wat je vaak ziet met bedrijven die hun telefoons uit het buitenland halen is dat ze er een third party adapter bij doen, omdat een UK adapter hier niet past bijvoorbeeld. Effe checken of die legitiem is in ieder geval.
__________________
War, war never changes
  #14  
Oud 19-06-14, 17:38
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Een kennis van me heeft daar een iPhone 4 besteld, en is keurig aangekomen. Volgens mij heeft hij ook geen problemen met garantie etc.
__________________
Daniel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tele2 iphone5 via Studentmobiel Denholt Overige providers Nederland 2 14-04-14 13:53
Studentmobiel BartBalvert Overige providers Nederland 2 03-08-13 18:29
Studentmobiel.nl beyazz Koopinformatie Nederland 0 06-09-10 13:16
Studentmobiel of PhoneHouse? andreetJJ Koopinformatie Nederland 0 31-07-10 19:20
Ervaringen met studentmobiel.nl ferran Koopinformatie Nederland 3 29-09-08 12:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:59.