BEN, kan geen netwerk krijgen in Frankrijk en denemarken discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Vorig jaar in Frankrijk geen netwerk op m’n iPhone11,terwijl in landen er omheen (België, Spanje) wel direct netwerk oppakt. Contact gehad met provider ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
BEN, kan geen netwerk krijgen in Frankrijk en denemarken
Beste leden,
Vorig jaar in Frankrijk geen netwerk op m’n iPhone11,terwijl in landen er omheen (België, Spanje) wel direct netwerk oppakt. Contact gehad met provider BEN, een sim reset gedaan, maar heeft niet geholpen. Omdat we op doorreis waren naar Spanje niet verder kunnen testen. Nu zijn we in Denemarken, geen probleem in Duitsland, maar zodra we in Denemarken waren, geen netwerk meer. Andere Ben gebruiker geen probleem. Alle instellingen zijn hetzelfde als de andere telefoon, ook geen probleem in andere landen, netwerk handmatig selecteren kan, maar krijg geen verbinding. Ik heb even een sim en telefoon wissel gedaan en lijkt alsof het een iphone11 icm sim het probleem is. Ik heb een schema gemaakt van het probleem in bijgevoegd foto.. de sim werkt bv wel in een iPhone10, Het probleem is dat ik dit niet in Nederland kan demonstreren, omdat ik in het land moet zitten waar het probleem zich voordoet. Voor nu weet ik dat Frankrijk en Denemarken het probleem zich voordoet, België, Duitsland, Italië, Spanje, Tsjechië weet ik dat het geen probleem is. Kent iemand dit probleem? Is er een oplossing voor? Laatste update staat op de telefoon. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
buitenland, netwerk, roaming |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
i-phone 4s geen netwerk (geen service) vanuit Frankrijk | elkevangyseghem | iPhone algemeen | 4 | 23-07-12 01:16 |
iphone 4 herhaaldelijk opstarten om netwerk te krijgen | chris-008 | iPhone algemeen | 0 | 11-04-11 13:59 |
Moet 3g uitschakelen om netwerk te krijgen | dutchduc | iPhone algemeen | 9 | 01-03-11 12:22 |
"Geen Service" in Denemarken | Mwfadebeer | iPhone algemeen | 13 | 10-09-08 19:35 |
|
|