//

BEN, kan geen netwerk krijgen in Frankrijk en denemarken

BEN, kan geen netwerk krijgen in Frankrijk en denemarken discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Vorig jaar in Frankrijk geen netwerk op m’n iPhone11,terwijl in landen er omheen (België, Spanje) wel direct netwerk oppakt. Contact gehad met provider ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-08-24, 15:18
moriceh moriceh is offline
• iOS 9.0.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 3
Standaard BEN, kan geen netwerk krijgen in Frankrijk en denemarken

Beste leden,
Vorig jaar in Frankrijk geen netwerk op m’n iPhone11,terwijl in landen er omheen (België, Spanje) wel direct netwerk oppakt. Contact gehad met provider BEN, een sim reset gedaan, maar heeft niet geholpen. Omdat we op doorreis waren naar Spanje niet verder kunnen testen.

Nu zijn we in Denemarken, geen probleem in Duitsland, maar zodra we in Denemarken waren, geen netwerk meer. Andere Ben gebruiker geen probleem.

Alle instellingen zijn hetzelfde als de andere telefoon, ook geen probleem in andere landen, netwerk handmatig selecteren kan, maar krijg geen verbinding.

Ik heb even een sim en telefoon wissel gedaan en lijkt alsof het een iphone11 icm sim het probleem is. Ik heb een schema gemaakt van het probleem in bijgevoegd foto.. de sim werkt bv wel in een iPhone10,

Het probleem is dat ik dit niet in Nederland kan demonstreren, omdat ik in het land moet zitten waar het probleem zich voordoet. Voor nu weet ik dat Frankrijk en Denemarken het probleem zich voordoet, België, Duitsland, Italië, Spanje, Tsjechië weet ik dat het geen probleem is.

Kent iemand dit probleem? Is er een oplossing voor? Laatste update staat op de telefoon.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg IMG_0043.jpeg‎ (73,6 KB, 0x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
buitenland, netwerk, roaming



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
i-phone 4s geen netwerk (geen service) vanuit Frankrijk elkevangyseghem iPhone algemeen 4 23-07-12 00:16
iphone 4 herhaaldelijk opstarten om netwerk te krijgen chris-008 iPhone algemeen 0 11-04-11 12:59
Moet 3g uitschakelen om netwerk te krijgen dutchduc iPhone algemeen 9 01-03-11 11:22
"Geen Service" in Denemarken Mwfadebeer iPhone algemeen 13 10-09-08 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.