//

Orange onbeschoft tegen klanten

Orange onbeschoft tegen klanten discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil even hier mijn beklacht doen over de provider orange. Na het lezen van de mededeling dat je je contract kon opzeggen vanwege de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-09-08, 22:17
xziller xziller is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 63
Standaard Orange onbeschoft tegen klanten

ik wil even hier mijn beklacht doen over de provider orange.

Na het lezen van de mededeling dat je je contract kon opzeggen vanwege de email wijziging van orange heb ik mijn contract per direct opgezegd.

Netjes een brief gestuurd, nog even gebeld of ze het gehad hebben en daarna netjes een brief thuis gehad waarin staat dat het contract beeindigt word per 9 oktober.

Maar wat blijkt sinds vandaag ben ik opeens afgesloten. Zomaar? Foutje in het systeem. Kan gebeuren denk ik dan maar in orde maken ho maar.

Geen enkele medewerker was bereid maar iets te doen. Ja dan krijgt u over zoveel dagen 5 tot 10 bericht van ons of u aangesloten kan worden.

Dit allemaal heeft dus als gevolg dat ik Mijn nummer kwijt ben, een maand nu zonder abbonement zit omdat me andere pas vanaf 9 oktober ingaat. en wat doet orange er aan ?? NIks, ze zijn niet bereid en ze zeggen in principe gewoon ... dat is jammer.

Echt een onbeschofte manier om zo met je klanten om te gaan. Alles was netjes geregeld en het stond zwart op wit maar toch afsluiten. En er wat aan doen NIKS.

Dus wees op je hoede en bel even de klantenservice wanneer de echte datum is voor het beeindigen van het contract want voor je het weet zit je een maand zonder abbo.

Daarnaast was ik ook gebeld door orange over interesse in een nieuw abbonement bij t-mobile. Ook orange dus eigenlijk. Ik vertelde de goede man dat ik geen interesse had in verband met het slechte bereik overal maar meneer vond dat onjuist en vond het maar vreemd dat het bereik zo slecht is en het zal wel gelegen hebben aan de omgeving waar ik ben terwijl er duidelijk staat in de omgeving waar ik woon dat je perfect bereik moet hebben. binnen en buiten :S bizar slecht dus allemaal

Laatst gewijzigd door xziller; 10-09-08 om 22:20.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-08, 12:49
2en0 2en0 is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 14
Standaard

dat klopt.
Bij mij ben ik uitgelachen, uitgescholden en opgehangen.

uiteindelijk bij tmobile terrecht gekomen en hebben mn klachten serieus genomen. zij hebben ook een klachten brief geschreven voor me.
Wel netjes
__________________
Mac addict:
Iphone, 6 X Ipod, IBook G4 and a Mac Book Pro
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile fopt klanten ? absrnd Odido (T-Mobile) 37 01-05-11 12:34
gezocht: mobistar my-iphone klanten darken_rahl Archief 3 09-12-09 15:01
Orange data via Orange world?? ugene Overige providers Nederland 59 28-10-08 19:47
T-Mobile Onbeschoft bedrijf! dollehenk Odido (T-Mobile) 13 23-09-08 11:00
Telfort kan geen klanten van Orange en Hi bereiken sanderP KPN 0 19-06-08 11:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:02.