Internet met orange discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Hier even een vraagje over orange en internet. Ik heb vorige week een orange world bundel afgesloten om te kunnen internetten op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet met orange
Hallo mensen,
Hier even een vraagje over orange en internet. Ik heb vorige week een orange world bundel afgesloten om te kunnen internetten op mijn nieuwe iphone. Ik ben nu aal een aantal dagen bezig om internet aan de praat te krijgen maar het lukt me niet. Ik heb al van alles geprobeerd internet met als gebruiker orange en wachtwoord orange, heb bij gebruikersnaam en wachtwoord alles leeggelaten maar niets werkt. Wie kan mij helpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
internet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 met orange simlock - voicemail hack??? | Ghostbuster | iPhone algemeen | 5 | 16-09-10 12:17 |
Wi-Fi ipv internet via orange... | morphicx | Overige providers Nederland | 5 | 20-12-08 12:21 |
Orange data via Orange world?? | ugene | Overige providers Nederland | 59 | 28-10-08 20:47 |
EDGE met Orange World | Vinno | Overige providers Nederland | 3 | 20-03-08 16:01 |
Instellingen Orange t.b.v. internet | Pietje123456 | Archief | 3 | 01-10-07 19:30 |
|
|