Wifi ipv internet via orange... discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb wat zitten zoeken en lezen in het forum maar kan nog niet echt vinden wat ik wil weten. Ik hoop dat iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi ipv internet via orange...
Hoi, ik heb wat zitten zoeken en lezen in het forum maar kan nog niet echt vinden wat ik wil weten. Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden!
Ik heb sinds begin deze week dan ook eindelijk mijn iPhone en zit nog met een restje van 2 maanden van mijn orange abo. Nu krijg je daar voor 6 euro internet tot 25 MB heb ik begrepen. Nou wilde ik graag weten of het nou uit maakt als ik thuis via mijn Wi-Fi internet op de iPhone. De MB's die je daar mee verbruikt tellen die mee voor orange of is dit alleen als de iPhone geen Wi-Fi netwerk kan vinden en ik dan toch met internet verbinding maak? Heb via instellingen al wel verbruik gevonden en ga het denk ik net redden die 25 MB maar daar is drie kwart dus via Wi-Fi mee gedaan! Bedankt voor het meedenken alvast! Paula |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je op 3G of GPRS zit telt het mee. Als je op Wi-Fi zit niet.
|
|||
|
|||
Cool, daar hoopt ik al op!
Dan blijf ik makkelijk onder de 25MB! bedankt voor je snelle antwoord! |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik makkelijk uitrekenen voor hoeveel MB ik (na aanschaf van mijn iPhone)
waarschijnlijk ga internetten. (dat is natuurlijk van toepassing op welk abo ik ga afsluiten) |
|
||||
|
||||
Dat kun je moeilijk berekenen. Sites met veel of weinig afbeeldingen, mail binnenhalen (eventuele bijlagen), rss, youtubefilmpjes.
Het hang enkel en alleen van jouw surfgedrag af. |
|
|||
|
|||
Aha,
Stel ik kijk filmpjes (YouTube) dan kost dit meer MB dan het bekijken van een eenvoudigere site (nu.nl bijvoorbeeld) Het openen van grote bijlage van mailtjes kost meer MB dan alleen het lezen van de mailtje. Begrijp ik het zo goed? B.v.d. Laatst gewijzigd door jaapbuijs; 20-12-08 om 12:25. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
Orange data via Orange world?? | ugene | Overige providers Nederland | 59 | 28-10-08 20:47 |
Internet met orange | coekie007 | Overige providers Nederland | 0 | 18-09-08 14:20 |
Internet via provider ipv Wi-Fi? | Marcob | Overige providers Nederland | 6 | 11-04-08 15:21 |
Instellingen Orange t.b.v. internet | Pietje123456 | Archief | 3 | 01-10-07 19:30 |
|
|