iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Verzameltopic: Custom IPCC files (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/22266-verzameltopic-custom-ipcc-files.html)

cardwizard 19-08-10 19:32

vind het bijna jammer dat ik geen windows heb

kdhoe 19-08-10 19:34

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isalene (Bericht 537772)
Guys, bij mij werkt alles behalve tetheren, dat maakt niet uit omdat ik toch MYWI gebruik en de kosten daarvan vallen best wel mee...:D als je de bekende weg bewandelt.:O

Ik heb een aanpassing gedaan aan jullie IPCC. Probeer eens en kijk dat tetheren nu werkt.

Isalene 19-08-10 19:35

Card wizard google pref setter

Bomans 19-08-10 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cardwizard (Bericht 537799)
vind het bijna jammer dat ik geen windows heb

Neem die woorden maar snel terug!

Apple - Downloads - Development Tools - PlistEdit Pro

Je .ipcc hernoemen naar .rar of .zip en dan uitpakken.
Daar zit een Payload folder in. Daarin zit een "blokje", daar rechts klikken en bekijk inhoud kiezen.
Dan kan je bewerken met plist editor

cardwizard 19-08-10 19:45

psst Bomans , ik zei bijna he , het spijt me het is ook bijna vloeken in de kerk............

ik had net dat programma gedownload , maar als ik dan de ipcc wil uitpakken krijg ik een foutmelding

cardwizard 19-08-10 19:52

moet er nu vandoor , hoop vanavond weer even te kijken hoe het er voor staat , als iemand dan ook even de logo's voor me heeft die nu gebruikt zijn (KPN retina)

dan kunnen we naar een Hi versie kijken

ik krijg die ipcc niet uitgepakt , zal vast aan mij liggen maar goed

Isalene 19-08-10 21:09

Is het mogelijk om in de ipcc ook forward message te tackelen, daar wordt ik nog steeds door geplaagd. Hoe kan ik die fwdmessage fix van iphone notes.de opennen en integreren in de ipcc?

Isalene 19-08-10 21:11

Aan de modjes, is het misschien handig als we in onze profielen ook onze providers kunnen vermelden naast mac of windhoos??

kdhoe 19-08-10 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isalene (Bericht 537904)
Is het mogelijk om in de ipcc ook forward message te tackelen, daar wordt ik nog steeds door geplaagd. Hoe kan ik die fwdmessage fix van iphone notes.de opennen en integreren in de ipcc?

Aub:
In carrier.plist onder de facetimenr:

<key>ShowCallForwarded</key>
<false/>
<key>ShowCallForwarding</key>
<false/>

Isalene 19-08-10 21:17

Hallo kdehoe, als ik het goed gezien heb dan staan die twee op false en zouden ze dus gedactiveerd moeten zijn.

kdhoe 19-08-10 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isalene (Bericht 537923)
Hallo kdehoe, als ik het goed gezien heb dan staan die twee op false en zouden ze dus gedactiveerd moeten zijn.

Dan zou het moeten werken.

Isalene 19-08-10 21:44

@kdhoe Ik zal morgen jouw ipcc wel eens inladen, kijken of die dan wel wegblijft en of inderdaad teth terug is

cardwizard 19-08-10 22:06

Ik heb eerst de forwardmsgfix geïnstalleerd daarna de ipcc van Marco en ik krijg de meldingen niet

Isalene 19-08-10 22:29

Kon niet tot morgen wachten...:)
Heb net ipcc van Kdhoe erop gezet met beide messages op false, maar hij blijft zeiken over doorschakelen actief.............:mad:
Ik denk toch dat ik hem morgen maar ff terug zet in dfu en dan opnieuw ga beginnen, eerst met de ipcc en dan de rest van de meuk, blijkbaar zit er iets dwars. btw ook de teth is niet teruggekomen.

mvveelen 19-08-10 22:56

Isalene, heb je de ForwardMsgFix al geprobeerd te installeren via Cydia ?

En dat tetheren krijg je dan wel terug na hertellen, maar ben je weer kwijt als je het één keer hebt aangezet, dat is een bekend verhaal. De vraag is ook : moet je dat persé hebben, ga je dat gebruiken, of is het meer dat je het gewoon erbij vindt horen dat dat aanwezig is :) ?

Isalene 19-08-10 23:03

Hi Marco, teth is geen must. maar die zeeeeeeeer vervelende melding elke keer wel. ben op dit moment 4.0.1 opnieuw aan het erop zetten. ben nu .net framework aan het installeren daarna recboot draaien jb erop, ipcc laden en tjakka syncen met itunes. daarna pkgbackup draaien en morgenochtend als het goed is een werkende 4 met alle leeuke opties zonder melding doorschakelen actief..........pfffffffffff je moet er wat voor over hebben.:d

mvveelen 19-08-10 23:15

Ok, succes.

Zijn er nog wensen ? Want ik vind 'm eigenlijk wel prima zo.

Ik wilde hem eigenlijk uploaden naar myrepospace.com maar weet ff niet hoe ik hier nu een .deb file van moet maken. Forumzoeker ? Ik ga even spitten :)

Isalene 19-08-10 23:28

Ik weet nu waar het probleem zat, als ik van iphone notes.de de forward messgfix erop zet (let op schone installatie met alleen hacktivasion patch en ultrasnow), dan geeft mijn 4 gelijk aan geen service....
Een beetje vreemd dus ik laat de forwrdmessgfix maar voor wat die is en zet alleen de ipcc erop, morgen wordt de soap doorgezet... haha geweldig dit:d

cardwizard 19-08-10 23:51

Ik vind het ook heel mooi zo , zou nog wel een Hi versie willen hebben

Isalene 19-08-10 23:57

Nou schiet mij maar lek... Schone install en nog steeds die melding van doorschakelen ....ik geloof dat ik me 4 maar kapot smijt en een nieuwe ga halen want blijkbaar heb deze er geen zin!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:16.