iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Verzameltopic: Custom IPCC files (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/22266-verzameltopic-custom-ipcc-files.html)

DarkQIphone 27-08-10 18:24

thanks man ga weer aan de slag :P

Aeg 27-08-10 20:04

Ik ben dit truucje aan het proberen met de Vodafone ipcc op mijn iphone 4. Echter iTunes wil de ipcc niet accepteren, blijft maar zeggen: 'firmware file is not compatible'. Ik heb al in terminal 'defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool TRUE' uitgevoerd, en de commcenternosig-patch geinstalleerd. Iemand nog een idee waarom het niet werkt?

ninobeukeveld 27-08-10 20:39

ik heb bij mij de T-Mobile .ipcc geïnstalleerd, maar hij lijkt wel een beetje bij elkaar gedrukt, alsof hij eigenlijk breder hoort.
maar het ziet er evengoed goed uit hoor!
ga zo door :)

mvveelen 27-08-10 20:40

Een schermprintje zegt mij meer ;) Misschien is er nog iets te tweaken.

Aeg 28-08-10 00:30

Het is gelukt :) Screenshot bijgevoegd. Mocht iemand interesse in dit logo hebben hoor ik het wel. Ik upload graag de png of de ipcc.

http://www.huntjens.me/photo.jpg

jeijt 30-08-10 12:13

[FONT=Verdana]Wat ik ook probeer het wil niet gaan werken. Ik heb een 3GS met daarop IOS 4.01. Ik heb geprobeerd eerst CommCenterNoSig 4.0.1 te installeren en daar na 1 van de carrier bundels maar het logo veranderd niet.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Logo’s gedeinstalleerd en daarna CommCenterNoSig.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Daarna een poging gedaan CommCenterNoSig opnieuw te installeren maar dat gaat niet hij geeft continue een foutmelding. De carrierbundel zo installeren heeft geen effect.[/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]

jeijt 30-08-10 12:14

Nu nog een keer zonder al die rare tekens, hoop ik

Wat ik ook probeer het wil niet gaan werken. Ik heb een 3GS met daarop IOS 4.01. Ik heb geprobeerd eerst CommCenterNoSig 4.0.1 te installeren en daar na 1 van de carrier bundels maar het logo veranderd niet.
Logo’s gedeinstalleerd en daarna CommCenterNoSig.
Daarna een poging gedaan CommCenterNoSig opnieuw te installeren maar dat gaat niet hij geeft continue een foutmelding. De carrierbundel zo installeren heeft geen effect.

theatman 30-08-10 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aeg (Bericht 547588)
Het is gelukt :) Screenshot bijgevoegd. Mocht iemand interesse in dit logo hebben hoor ik het wel. Ik upload graag de png of de ipcc.

http://www.huntjens.me/photo.jpg

Yes, heb ik interesse in :) Heb je ook de hi-res versie(s) voor iPhone 4 of alleen de low-res (3G / 3GS) ?

mvveelen 31-08-10 09:36

2 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theatman (Bericht 549190)
Yes, heb ik interesse in :) Heb je ook de hi-res versie(s) voor iPhone 4 of alleen de low-res (3G / 3GS) ?

Ik heb een .ipcc gemaakt met dat logo, dus ook de hi-res zit erin.

Zie bijlage en screenshot.

theatman 31-08-10 10:44

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 549703)
Ik heb een .ipcc gemaakt met dat logo, dus ook de hi-res zit erin.

Zie bijlage en screenshot.

Thanks, had zelf ook al wat zitten knutselen met een vrij aardig resultaat :D zie bijlage. Zal vanavond deze ipcc even posten ook...

Verder op dit screenshot: Lockinfo / Weather icon / High Gloss theme for Lockinfo. (zo, dat scheelt weer een paar vragen :P)

mvveelen 31-08-10 10:45

Die High Gloss gooi ik er ook nog even overheen, ziet er strakker uit dan default ;)

firestarter 05-09-10 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeijt (Bericht 549165)
Nu nog een keer zonder al die rare tekens, hoop ik

Wat ik ook probeer het wil niet gaan werken. Ik heb een 3GS met daarop IOS 4.01. Ik heb geprobeerd eerst CommCenterNoSig 4.0.1 te installeren en daar na 1 van de carrier bundels maar het logo veranderd niet.
Logo’s gedeinstalleerd en daarna CommCenterNoSig.
Daarna een poging gedaan CommCenterNoSig opnieuw te installeren maar dat gaat niet hij geeft continue een foutmelding. De carrierbundel zo installeren heeft geen effect.

Ik heb dus precies hetzelfde. CommcenterNoSig 4.0.1 crashed tijdens het installeren en Cydia gaat iedere keer over de zeik.

Weet iemand hier een oplossing voor of kan je Commcenternosig niet installeren op iOS4.0.1?

mvveelen 05-09-10 22:24

Natuurlijk kun je die wel installeren. Daar hebben we het toch de hele tijd al over of niet soms?

Ik heb zelf ook problemen gehad met installeren, maar het bleek dat ik iets anders had geinstalleerd wat de installatie van CommCenterNoSig in de weg zat. Later heb ik dat progje verwijderd en ging het dus wel goed.

Doen jullie ook wel eerst dat DOS commando voordat jullie iTunes starten en de IPCC inladen ? Hoe het ook zij, er zit 'm dus of een progje dwars, of er zit in de volgorde van de handelingen iets mis. Wij kunnen dat alleen niet beoordelen aan de hand van de info die we nu hebben.

namastee 20-09-10 16:10

heel indrukwekkend om jullie conversatie te volgen. bestaat er ook de mogelijkheid om voor vodafone een ipcc te schrijven voor os 4.1?
hoor graag van jullie.

mvveelen 20-09-10 22:07

Ik weet niet of die anders zou moeten zijn dan de huidige, maar in ieder geval zie ik me nog niet updaten naar 4.1 ivm. de JB die nog niet uit is, dus van mij hoef je het nog even niet te verwachten ;)

JnB 29-09-10 16:20

Heb ondertussen de 3gs van men vriendin met jb op 4.1 staan.
Is het custom logo hier nog van toepassing of moeten we hiervoor nog even wachten?

mvveelen 29-09-10 21:34

Who knows ?

Misschien degene die het PROBEERT :) ?

JnB 30-09-10 16:10

De commcenter patch installeerd ie allesinds niet en als ik de ipcc gewoon upload gebeurd er niets :)

JnB 01-10-10 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isalene (Bericht 531014)
Heren en dames, waarom gebruiken jullie niet gewoon MIM??
1 Je neemt een mooie afbeelding van je carrier.
2 met bv microsoft office picture manager pas je het formaat aan naar 35x15 pixels.
3 sla deze pic op in een map op je PC!! onder de naam FSO_CARRIER_KPN2 en Default_CARRIER_KPN2
4 open nu iphone explorer.
5 ga naar de map iPhone /Root/System/Library/Carrier Bundles/Unknown.bundle
6 Gooi hier de twee aangemaakt pics in dmv copy /paste
7 Open MIM (make it mine voor de noobs) en tik in het veld in KPN2
8 Klik nu op carrier (linksboven) en reboot je idevice.

KLAAR!:d:d:d:d:d:d:d:d

Deze methode doet het prima voor de jb met ios 4.1

mvveelen 10-10-10 14:34

Mja, de commcenternosig is er nog niet voor 4.1 dus het wordt afwachten tot deze is geupdate. Zit nu op 4.1 met dat lelijke NL KPN weer in beeld ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:18.