iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Verzameltopic: Custom IPCC files (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/22266-verzameltopic-custom-ipcc-files.html)

mvveelen 23-08-10 20:14

Mac gebruiker he ?

Als je 1 file een andere extensie geeft dan blijft het toch gewoon 1 file ?! Een .ipcc file ? Die je vervolgens kunt inladen, toch ?

EvertD 23-08-10 20:15

Mac gebruiker inderdaad...

Ik krijg het bestand als een .bundle binnen, en als ik die verander in een .ipcc bestandje dan wordt het plots een map met daarin de .plist bestanden en die afbeeldingen die ik je bezorgde.

mvveelen 23-08-10 20:16

Als een .bundle ? En als je "opslaan als" doet ? Ik ben even de deur uit.....

EvertD 23-08-10 20:26

Als een .ipcc file gekregen maar ik krijg geen logo of dergelijke te zien...

mvveelen 23-08-10 20:44

Heb je dat commando gegeven, iTunes gestart en vervolgens zonder foutmelding de .ipcc kunnen inladen ? Vervolgens je iPhone een respring en....dan nog geen logo te zien ??

DarkQIphone 23-08-10 20:50

dat probleem heb ik nou ook met de t-mobile als ik hem download krijg ik hem niet als een ipcc bestand en als ik paar pagina's terug ga dan krijg ik die wel maar dan van mobile king enzo

EvertD 23-08-10 21:03

Ik kan de .ipcc file inladen, geen probleem what so ever maar ook na een respring of reboot geen logo te zien...

mvveelen 23-08-10 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EvertD (Bericht 542165)
Ik kan de .ipcc file inladen, geen probleem what so ever maar ook na een respring of reboot geen logo te zien...

Ik kan zo niet zien wat er dan misgaat, misschien dat er een andere MV-klant eens kan testen ? Worden de settings wel (goed) ingesteld door de .ipcc ? Werkt Facetime nog wel ? Staan de MMS settings goed ? Als het alleen om de logo's gaat weet ik wat ik wel of niet moet uitzoeken.

Verder zou ik het leuk vinden als er nog iemand met een Vodafone abonnement zou willen testen c.q. een carrier.plist beschikbaar zou willen stellen.

mvveelen 23-08-10 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DarkQIphone (Bericht 542144)
dat probleem heb ik nou ook met de t-mobile als ik hem download krijg ik hem niet als een ipcc bestand en als ik paar pagina's terug ga dan krijg ik die wel maar dan van mobile king enzo

Gebruik de .ipcc uit dit topic :

https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post538662

Als je 'm gaat inladen, zorg dan dat je rechts het bestandstype aanpast naar .ipcc in plaats van .ispw ;)

EvertD 23-08-10 21:31

Alles doet het nog Facetime nog niet kunnen testen, maar heb net een mms gestuurd en die kwam gewoon aan... Dus daaraan kan het niet liggen!

Mocht het niet lukken, toch bedankt voor de gedane moeite!

mvveelen 23-08-10 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EvertD (Bericht 542220)
Alles doet het nog Facetime nog niet kunnen testen, maar heb net een mms gestuurd en die kwam gewoon aan... Dus daaraan kan het niet liggen!

Mocht het niet lukken, toch bedankt voor de gedane moeite!

Download 'm even opnieuw. Ik heb het gevonden volgens mij en heb 'm in dezelfde reply aangepast. Als het gelukt is, wil je dan een schermprintje plaatsen ?

EvertD 23-08-10 21:54

Net even gedownload en opgeslagen als een .ipcc file maar geen resultaat... Ik vind het vreemd dat hij het maar niet doet!

mvveelen 23-08-10 21:58

1 Bijlage(n)
Deze zou moeten werken.....fingers crossed.

EvertD 23-08-10 22:06

Helaas ook deze keer zonder resultaat:( Maar ik hou er mee op voor vanavond want morgenvroeg om 5 uur uit bed!

Mocht er nog vordering zijn, ik ben je nieuwe follower op Twitter;-)

haarlem023023 23-08-10 22:10

Evert heb je comcenter uit cydia er op staan? zo niet dan werk dit niet, zo ja dan weet ik het ook niet. Bij mij werken ze allemaal. (gelukkig)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EvertD (Bericht 542165)
Ik kan de .ipcc file inladen, geen probleem what so ever maar ook na een respring of reboot geen logo te zien...


DarkQIphone 23-08-10 22:14

bij mij werkt t-mobile ook niet ik doe shift herstel rechts onder in ipcc aan klikken en dan zie ik wel dat ie wat laad maar is naar 2 seconden ook weer weg ??

mvveelen 23-08-10 22:16

Dat klopt. Alleen, doe je dan je iPhone respringen erna ? Heb je het DOS commando wel uitgevoerd voordat je iTunes startte ? Heb je de commcenter patch wel geinstalleerd ?

Ik zie telkens dezelfde vragen voorbij komen, maar vraag me af of het wel helder is welke stappen je eerst dient te nemen. Lees aub. GOED de 1e pagina en probeer aub. alle stappen te begrijpen en uit te voeren.

DarkQIphone 23-08-10 22:27

heb de patch geinstaleerd en "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1 gedaan en daarna shift herstllen gedrukt dan die ipcc geladen zegt ie bijwerken 2 sec resping ik blijf T-mobile NL staan

mvveelen 23-08-10 23:31

Beats me. Dan gaat er toch iets anders mis want het blijkt wel degelijk te werken heb ik begrepen........

DarkQIphone 24-08-10 14:47

ja snap er niks van doe precies zoals het moet maar aeros is het ook gelukt en die heeft ook T-mobile

meschien kan hij eens vertellen hoe die dat heeft gedaan

Edit: Hij doet het eindelijk :) nu nog me eigen maken

hoe kan je nu je eigen maken moet je tog die ipcc kunnen openen en daar dan die logo's vernaderen ??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:28.