iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Verzameltopic: Custom IPCC files (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/22266-verzameltopic-custom-ipcc-files.html)

JnB 21-08-10 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumzoeker (Bericht 539428)
Even voor mijzelf, de Proximus logo die ik heb gemaakt voor de iPhone 4 was dat de juiste resolutie? Als dat zo is dan kan ik voor de overige providers ook nieuwe logos maken voor iPhone 4.

Hierbij nieuwe t-mobile logo`s voor iphone 4 en 3gs

Die van proximus past mooi ! :)

mvveelen 21-08-10 13:24

Heb je de .ipcc gebruikt ? Of alleen het logo ?

JnB 21-08-10 13:33

heb jouw ipcc gebruikt

mvveelen 21-08-10 13:36

Great. Ik heb in het topic met de linkjes naar de .ipcc files ook even de afbeeldingen toegevoegd zodat men weet hoe het eruit komt te zien.

Het wachten is nu op T-Mobile gebruikers en Vodafone gebruikers die willen meehelpen met dit "project".

Edit : trouwens....moet ook maar es op zoek gaan naar betere Wi-Fi-bars. Deze zijn nu nog 20pixels hoog en worden nogal korrelig dooe het oprekken zie ik....

DarkQIphone 21-08-10 14:07

ik wil wel mee helpen aan het project ik heb tmobile

mvveelen 21-08-10 14:25

En ik maar wachten.....

DarkQIphone, zou jij de t-mobile.ipcc dan eens willen testen ? Maak desnoods even schermprintjes van je huidige instellingen zodat je straks weer kan terugvinden wat er eventueel niet goed is ingesteld. Nogmaals : alles op eigen risico. Maar niet geschoten is altijd mis :)

DarkQIphone 21-08-10 14:43

agg jaaa stuk gaan zal wel mee vallen anders herstel ik hem gewoon weer heb je de T-mobile ipcc voor me ga ik hem vanavond testen ben nu niet thuis

mvveelen 21-08-10 14:45

Op de vorige pagina staat ie ;)

Ik ga nu ook de deur uit, ben pas laat thuis maar ben benieuwd.

Aeros 22-08-10 14:43

1 Bijlage(n)
Yes! Gelukt! :d

Thanks a lot mveelen en forumzoeker!
Volgens mij werkt alles naar behoren, MMS werkt, Facetime ook!
Moet ik nog meer checken?

jurrian 22-08-10 19:48

Kort vraagje. Ik heb de ipcc voor KPN gedownload en wil deze nu via Itunes installeren. Ik klik vervolgens op alt+herstel en wanneer ik de ipcc wil selecteren blijft deze grijs. Iemand een idee waarom dit niet kan?

Laat maar moest nog even dit in terminal invullen:

defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool TRUE

DVR123 22-08-10 20:08

Originele ipcc
 
Heeft iemand misschien de originele 3GS .ipcc van hi/kpn?

jurrian 22-08-10 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DVR123 (Bericht 540880)
Heeft iemand misschien de originele 3GS .ipcc van hi/kpn?

Volgens mij zijn dat deze:
http://www.ruwebit.net/archive/.down...G_3GS_3.0.ipcc

DVR123 22-08-10 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurrian (Bericht 540920)

Hier zitten nog steeds de custom logo's in, Hoe kan ik anders de custom ipcc verwijderen? of kan ik een back-up maken van de originele?

edit: is het ook zo dat als ik naar het buitenland gaat het logo gewoon veranderd in de tekst van de provider?

Suriboy777 22-08-10 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aeros (Bericht 540564)
Yes! Gelukt! :d

Thanks a lot mveelen en forumzoeker!
Volgens mij werkt alles naar behoren, MMS werkt, Facetime ook!
Moet ik nog meer checken?

Dit logo van T-Mobile op je Iphone is een 'Retina Display'?

Kunt u in het kort (humble request) het juiste stappenplan geven wat een T-Mobiler moet doen op de Iphone 4 om dit logo te krijgen? Ik heb al meerdere methoden gezien, maar welke heeft bij je direct gewerkt en zonder blijvende 'schade'.

JnB 23-08-10 10:11

@mvveelen

Had gisterenavond toch nog 1 telefoon gekregen waar de pop up van het doorschakelen actief kwam met proximus.
Ben sinds enkele minuten nu mobile vikings dus kan de ipcc wel niet meer testen.

EvertD 23-08-10 19:50

1 Bijlage(n)
Voor Mvveelen post ik hier graag nog eens de settings van Mobile Vikings zoals ik ze(werkend) heb ingesteld op m'n iPhone 4... Hopelijk is hij daarmee genoeg om een .ipcc bestandje te maken samen met het bijpassende Retina Display MV logo.

Mobiele data
APN: web.be
Username: web
Password: web

MMS
APN: mms.be
Username: mms
Password: mms
MMSC: Welkom / Bienvenue / Welcome
MMS Proxy: 217.72.235.1:8080
MMs Max message size: 300000

Internet tethering
APN: web.be
Username: web
Password: web

Hopelijk ben je hier voldoende mee en bedoelde je niet iets anders;)

Ik heb er nog een oude .ipcc file aan toegevoegd, maar ik kan nergens vinden hoe ik deze kan openen om zelf wat te testen...

mvveelen 23-08-10 19:58

Heb je heel toevallig ook helder welk logo je precies wilt hebben ? Het hele logo (wordt wel erg klein), of een deel ervan, of misschien heb je al iets gezien ergens ?

EvertD 23-08-10 20:00

2 Bijlage(n)
Dit zijn de twee logo's uit het topic dat jij had opgestart, en die leken me best mooi!

Ben benieuwd of je er iets van kan maken!

mvveelen 23-08-10 20:09

1 Bijlage(n)
Lijkt erop dat die .ipcc al ingevuld is zoals jij hebt aangegeven. Heb de logo's toegevoegd (al vind ik het wat jammer dat het alleen "tekst" is, maar goed).

Probeer deze eens (zie bijlage).

Bijlage renamen naar .ipcc en dan de welbekende stappen doorlopen om 'm in te laden.

EvertD 23-08-10 20:13

Als ik hem verander naar een .ipcc file dan wordt het gewoon een mapje met de .plist bestanden en afbeeldingen in...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:24.