iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Verzameltopic: Custom IPCC files (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/22266-verzameltopic-custom-ipcc-files.html)

mvveelen 16-02-11 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Raptor (Bericht 642576)
Sorry voor mijn late reactie.
Ik heb even de inhoud bekeken van het ipcc bestand. Daarin zie ik carrier.plist, info.plist en version.plist. Als ik deze bestanden van mijn iphone bij //private/var/mobile/Library/Carier Bundle.bundle kopieer naar mijn harde schijf en naar jou toe mail kun je er wat mee? Ik zou anders niet weten welke bestanden de iphone bijwerkt als de aanbieder instellingen geupdate worden.

Nee, hoeft niet. Ik denk dat ik morgen even tijd maak om de .ipcc files aan te passen. Ik zet ze dan in dezelfde post onder een ander kopje (4.2.1).

The Raptor 16-02-11 20:42

Oke ik wacht rustig af:)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 642942)
Nee, hoeft niet. Ik denk dat ik morgen even tijd maak om de .ipcc files aan te passen. Ik zet ze dan in dezelfde post onder een ander kopje (4.2.1).


mvveelen 16-02-11 22:08

Ik heb net bij alle .ipcc files die ik heb staan de info.plist aangepast en als het goed is zou na het inladen van deze files géén melding meer moeten komen dat er nieuwe settings van de provider zijn en of je die dan wilt installeren, met het gevolg dat dan het logo weer weg is.

De settings heb ik verder niet aangepast en alleen de Hi, met "So Hi"-logo heb ik getest omdat ik nu nog Hi heb. Eind deze maand wordt het Vodafone en ga ik die uiteraard testen.

Mochten anderen willen testen : heel graag.

Ohja, en de Commcenterpatch voor de firmwares tot en met fw 4.2.1 heb ik ook in dat bericht gezet (met bronvermelding).

Succes !!

The Raptor 16-02-11 22:36

Dank je wel. Werkt perfect.
De vodafone.ipcc werkt ook. Deze had je in augustus vorig jaar voor mij gemaakt:). Toen zat ik nog bij vodafone en had deze toen op de 3Gs getest. Maar op de iphone 4 zal het ook moeten werken.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 642997)
Ik heb net bij alle .ipcc files die ik heb staan de info.plist aangepast en als het goed is zou na het inladen van deze files géén melding meer moeten komen dat er nieuwe settings van de provider zijn en of je die dan wilt installeren, met het gevolg dat dan het logo weer weg is.

De settings heb ik verder niet aangepast en alleen de Hi, met "So Hi"-logo heb ik getest omdat ik nu nog Hi heb. Eind deze maand wordt het Vodafone en ga ik die uiteraard testen.

Mochten anderen willen testen : heel graag.

Ohja, en de Commcenterpatch voor de firmwares tot en met fw 4.2.1 heb ik ook in dat bericht gezet (met bronvermelding).

Succes !!


jeijt 17-02-11 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 642997)
Ik heb net bij alle .ipcc files die ik heb staan de info.plist aangepast en als het goed is zou na het inladen van deze files géén melding meer moeten komen dat er nieuwe settings van de provider zijn en of je die dan wilt installeren, met het gevolg dat dan het logo weer weg is.

De settings heb ik verder niet aangepast en alleen de Hi, met "So Hi"-logo heb ik getest omdat ik nu nog Hi heb. Eind deze maand wordt het Vodafone en ga ik die uiteraard testen.

Mochten anderen willen testen : heel graag.

Ohja, en de Commcenterpatch voor de firmwares tot en met fw 4.2.1 heb ik ook in dat bericht gezet (met bronvermelding).

Succes !!

Ik ben wellicht niet volhardend genoeg maar ik kan de post niet vinden. Onder welke post heb je hem neergezet?

Dank je

mvveelen 17-02-11 17:10

Zie link aan het begin van deze thread : http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-files-14.html

jeijt 18-02-11 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 643283)
Zie link aan het begin van deze thread : http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-files-14.html

Dank je het is zelf mij gelukt :) :eek:

HobbeS84 20-02-11 21:39

Hmm, misschien doe ik nog iets fout maar sinds de update naar 4.2.1 en ik probeer NLKPN-KPN.ipcc te gebruiken vraagt iTunes elke keer of ik nieuwe instellingen wil gebruiken...
Kan het zijn dat er toch nog een foutje in zit?

mvveelen 21-02-11 20:01

Heb 'm iets aangepast. Probeer nog eens te downloaden en te installeren???

anandvr 24-02-11 04:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 582855)
Bij mij werkte het nu wel maar vond het Vodafone logo te groot. Heb het er nu weer even afgehaald (oude IPCC geladen ;)).

Update: Heb de grote Vodafone logo's van 100% op 80% grote gezet en nu ziet het er een stuk mooier uit. Ik is nu pas tevreden ;)

Linkje bijgewerkte Vodafone IPCC


Zie tijd.....:o:o


Maar mijn dank is zeer groot..ziet er perfect uit:d:d

Als ik na een gesprek wil ophangen dan crasht mijn toestel....kan dat met de IPCC te maken hebben?:O

mvveelen 24-02-11 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anandvr (Bericht 645584)
Als ik na een gesprek wil ophangen dan crasht mijn toestel....kan dat met de IPCC te maken hebben?:O


vast niet.

anandvr 24-02-11 16:57

Heb een restore gedaan..en begin maar weer van 0

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 645587)
vast niet.

Verdomme...lag aan McLeaner...die verwijderd en geen crash meer na het bellen:mad:...niet 4.2.1 proof?

HobbeS84 26-02-11 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 644676)
Heb 'm iets aangepast. Probeer nog eens te downloaden en te installeren???

Werkt nu weer helemaal goed! Hardstikke bedankt!! :)

Bordyl 20-03-11 20:27

Ik heb een Carrier Logo van RSC Anderlecht gemaakt.
Indien iemand hem ook zou willen, laat gerust weten.

Pscherrenburg 22-03-11 14:59

Klopt het dat ik in de nieuwe iTunes geen IPCC bestanden meer kan selecteren?

mvveelen 22-03-11 15:00

Lijkt me sterk. Je moet het type bestand kunnen aangeven, heb je dat al gedaan?

Pscherrenburg 22-03-11 15:02

Ja, ik houd shift in en klik op herstel. Dan kan ik een bestand kiezen maar als ik dan klik in het vakje welke type bestanden, kan ik alleen ipsw kiezen. werk op Windows

Pscherrenburg 22-03-11 15:04

Itunes 10.2.1.1 is trouwens de versie

Bomans 22-03-11 15:21

heeft het vroeger wem gewerkt.

Anders even iTunes afsluiten, een dos venster openen en dit erin plakken en op enter drukken:

C:Program FilesiTunesiTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1

Pscherrenburg 22-03-11 15:31

Hmm werkt niet bij mij.
Ik heb Windows 7 64bit.
Ik ga dan via cmd en dan doe ik de volgende regel: c:\Program Files <x86>\itunes\itunes.exe /setPrefInt carrier-testing 1

Dan lijkt hij itunes te openen, maar dat gebeurd niet.
Als ik alleen de volgende regel invoer, dan opend hij wel itunes maar kan ik niet de ipcc invoegen
c:\Program Files <x86>\itunes\itunes.exe

Nog ideeen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:16.