iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Verzameltopic: Custom IPCC files (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/22266-verzameltopic-custom-ipcc-files.html)

Bomans 08-04-11 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 661902)
En, met die methode van jou heb je dan wel de High Res logo's? Nee toch?

Die high res logo's zitten in je ipcc file, dat heeft niets te maken met commcenter patch of tether functie.

En ja, ik heb high res logo's

En bij mij stond die functie er wel, omdat mijn provider het ondersteund.

Atropos 09-04-11 17:02

Misschien een ideetje, ik heb wel de commcenter patch geinstalleerd, maar ipv versie 9.* van de IPCC te installeren (wat ik wel geprobeert heb en niet werkt) heb ik in de iphone de 4 png bestanden uit mvveelen's IPCC in de KPN_nl.bundle geplaatst.
Volgens mij heb ik nu wel de goeie instellingen, lees carrier bundle 10, mooie logo (waarvoor dank) en ook personal Hotspot.
Ik weet alleen niet of het ook echt nodig is om voor deze situatie nodig is om de commcenter patch te installeren...
Oh ja ik zit bij KPN/ Hi

Planet X 10-04-11 00:43

Het zit inderdaad in de ipcc dat de hotspot niet meer werkt na de install. Ik heb de versie verhoogd van 9.9 naar 10.01 en heb nu wel de icons maar geen hotspot meer. Wie o wie zou een updated ipcc voor KPN kunnen maken? Ik heb nu geen backup meer van de officiële 10.0 helaas.

Planet X 10-04-11 11:00

Ondertussen heb ik ook TetherMe geïnstalleerd en heb mijn Hotspot functie weer terug.
Ik blijf uiteraard hopen op een volledige IPCC. Nu maar hopen dat het stabiel blijft.

mvveelen 10-04-11 13:15

Ik heb gisteren ook TetherMe geinstalleerd en de icons overschreven. Alles OK dus nu. Alleen weet ik nog ff niet hoe ik dit in een werkende IPCC moet gieten. Huiswerk dus :)

satwolf 10-04-11 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 661912)
Die high res logo's zitten in je ipcc file, dat heeft niets te maken met commcenter patch of tether functie.

En ja, ik heb high res logo's

En bij mij stond die functie er wel, omdat mijn provider het ondersteund.

Welke provider is dat, kunnen we eens neuzen in de plist file

mvveelen 11-04-11 10:21

Ik laat het even voor wat het is. Ben gisteren aan de slag gegaan toen ik mijn portie zon had gehad en pal voor Ajax-Groningen, maar heb vervolgens een behoorlijke tijd moeten spenderen aan het restoren van mijn toestel omdat deze vast was komen te zitten bij het booten. Ben nu dus een pietsie huiverig om er weer mee aan de slag te gaan. Voor mij werkt nu de oplossing om de .png bestanden te overschrijven en TetherMe te installeren.

Wie weet waag ik me er binnenkort weer aan, een ander mag natuurlijk ook tips & tricks hier plaatsen :D

Bomans 15-04-11 13:29

2 Bijlage(n)
Ik heb een aanpassing gedaan en alles werkt met de .ipcc file. Ook de personal hotspotfunctie is actief.

Voeg onderstaande code toe bij elke apn in de carrier.plist file van je .ipcc

Code:

<key>signature</key>
            <data>
                P4FI0kNTNms3g6Mz/Oa8N6mKHTtIvbfjDM7lYaDRTNZSN4y8XyWZ
                AA5Y94zTvDTK9+nQtD2TTHgvOSRC1zpdvFax/3a0g17+lE8oGubj
                hXO9lzxeeyYFJk5Z/x5i7bPZEvyYA/FpnM3jJyQ7m6bYFpJdG/H5
                vuNClOs4ICk37dM=
            </data>

Daarna via iTunes de ipcc inladen en dan netwerkinstellingen herstellen.
Bij instellingen - algemeen - netwerk kan je dan de hotspotfunctie activeren.
Deze komt daarna dan te staan bij instellingen.

Heb mijn carrier.plist file toegevoegd als voorbeeld.

EDIT
Heb de Mobile Vikings ipcc toegevoegd in bijlage. Logo is zoals hier te zien is in de 3de versie.


mvveelen 15-04-11 13:31

Wat vaag, dat is toch alleen de "fake" signature en zegt toch niets over een (extra) setting in de zin van "personal hotspot" ? Hmmm.....

Bomans 15-04-11 13:33

Maar het werkt wel :D En zonder TetherMe te installeren.

mvveelen 15-04-11 13:34

Hahaha, ik geloof je ook zeker wel hoor. Alleen ben ik op dit moment wat huiverig om ermee aan de slag te gaan (en zit ook op mijn werk).

Bomans 15-04-11 13:36

Waarom? Als het in jouw geval niet zou werken dan kan je toch weer je oude ipcc inladen.

mvveelen 15-04-11 13:40

True, alleen heb ik vorige week door gerommel mijn hele toestel moeten herstellen en dat heeft me een hoop tijd gekost. Daarnaast is het dit weekend redelijk volgepland en denk ik niet dat ik er tijd voor heb.

Ik weet dat ik dit nu wel zo zeg, maar dan dit weekend of maandagavond dan toch wel weer ermee aan de slag ga, hahahaha.....

iScorpio 15-04-11 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 664470)
Maar het werkt wel :D En zonder TetherMe te installeren.

krijg het niet zo snel werkende met de nieuwe signature. Heb maar weer even TetherMe geïnstalleerd.

kdhoe 15-04-11 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 664464)
Ik heb een aanpassing gedaan en alles werkt met de .ipcc file. Ook de personal hotspotfunctie is actief.

Voeg onderstaande code toe bij elke apn in de carrier.plist file van je .ipcc

Code:

<key>signature</key>
            <data>
                P4FI0kNTNms3g6Mz/Oa8N6mKHTtIvbfjDM7lYaDRTNZSN4y8XyWZ
                AA5Y94zTvDTK9+nQtD2TTHgvOSRC1zpdvFax/3a0g17+lE8oGubj
                hXO9lzxeeyYFJk5Z/x5i7bPZEvyYA/FpnM3jJyQ7m6bYFpJdG/H5
                vuNClOs4ICk37dM=
            </data>

Daarna via iTunes de ipcc inladen en dan netwerkinstellingen herstellen.
Bij instellingen - algemeen - netwerk kan je dan de hotspotfunctie activeren.
Deze komt daarna dan te staan bij instellingen.

Heb mijn carrier.plist file toegevoegd als voorbeeld.

EDIT
Heb de Mobile Vikings ipcc toegevoegd in bijlage. Logo is zoals hier te zien is in de 3de versie.


IPCC werkt perfect hier!

iScorpio 06-05-11 11:30

Firmware update naar 4.3.3 gedaan, geen jailbreak en IPCC met bovenstaande key aangepast. Alles werkt nu perfect met de Personal Hotspot via Vodafone :D

Bomans 06-05-11 13:11

Ah, super. Enjoy :D;)

jeijt 09-05-11 10:59

Heeft er wellicht iemand de IPCC file die voor Firmware 4.3.3 in combinatie met KPN werkt. Helaas ben ik niet zo'n programmeur dat ik zelf dat werkend krijg

Casper M 15-05-11 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 664464)
Ik heb een aanpassing gedaan en alles werkt met de .ipcc file. Ook de personal hotspotfunctie is actief.

Voeg onderstaande code toe bij elke apn in de carrier.plist file van je .ipcc

Code:

<key>signature</key>
            <data>
                P4FI0kNTNms3g6Mz/Oa8N6mKHTtIvbfjDM7lYaDRTNZSN4y8XyWZ
                AA5Y94zTvDTK9+nQtD2TTHgvOSRC1zpdvFax/3a0g17+lE8oGubj
                hXO9lzxeeyYFJk5Z/x5i7bPZEvyYA/FpnM3jJyQ7m6bYFpJdG/H5
                vuNClOs4ICk37dM=
            </data>

Daarna via iTunes de ipcc inladen en dan netwerkinstellingen herstellen.
Bij instellingen - algemeen - netwerk kan je dan de hotspotfunctie activeren.
Deze komt daarna dan te staan bij instellingen.

Heb mijn carrier.plist file toegevoegd als voorbeeld.

EDIT
Heb de Mobile Vikings ipcc toegevoegd in bijlage. Logo is zoals hier te zien is in de 3de versie.


Werkt dit ook bij het T-Mobile-bestand?

Of misschien heeft iemand al een T-Mobile-bestand hiervoor gemaakt.

Overigens, zijn deze bestanden zonder jailbreak toe te passen?

bn326160 21-05-11 17:15

1 Bijlage(n)
Base IPCC met SD en Retina carrier logo's
en CommCenter Patch voor 4.3+


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:20.