klantenacceptatie discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) 2 jaar terug zou ik een abonnement nemen bij KPN dat werd toen afgewezen en waarom?? schriftelijk aanvragen, het antwoord kwam 6 maanden later, Walbeek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
klantenacceptatie
2 jaar terug zou ik een abonnement nemen bij KPN dat werd toen afgewezen en waarom?? schriftelijk aanvragen, het antwoord kwam 6 maanden later, Walbeek stond met een 2a notering bij de BKR. Leuk, ik heet Walberg en ik kon natuurlijk geen 6 maanden wachten. Ik heb toen een Abonnement bij Orange afgesloten, nu 2 jaar verder 500 euro tegoed want bereik is hier in huis al helemaal niet.
6 november is het moment dat ik portering kan aanvragen (6 februari is mijn einddatum) en ik wil een Iphone 3g dus het aanbod van 2call van ca 22 euro plus 9,95 voor internet, Telfort heeft traag internet dus KPN is geen optie en zie boven T-Mobile heeft ook geen bereik en dus voor Vodafone gekozen, volgens de verhalen hier goed bereik en goed internet. Dus abonnement bij Vodafone aangevraagd. Kreeg net bericht, ik was afgewezen. En wil ik uitleg waarom, (ik betaal altijd alles op tijd en heb maar 1 telefoonabonnement en heb nooit een achterstand gehad). Natuurlijk snap ik dat bedrijven je willen toetsen maar misschien hebben zij ook hier weer geblunderd met de toetsing. Weet iemand hier een snelle route om de klantenacceptatie van Vodafone te bereiken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Je kunt de gegevens die BKR over je heeft inzien, hoe dat moet staat op de website van BKR ( BKR - Bureau Krediet Registratie Tiel ). Het kost 4,50 euro.
Als blijkt dat er dingen op het rapport staan die niet kloppen, kun je bij het desbetreffende bedrijf of bij BKR aankloppen om het te corrigeren. Sowieso een goed idee om eens te controleren wat er allemaal op jouw naam staat, als je denkt dat er iets niet in de haak is. |
#3
|
|||
|
|||
Ik heb donderdag bericht terug gekregen van Experian, dat is de instelling die door telecombedrijven wordt geraadpleegd. Daar stond inderdaad een melding van een incassobureau in! in 2001. Dus ik heb meteen terug gereageerd om te vragen wie deze maatschappij dan wel is en wie hem/haar heeft ingeschakeld. Ook belachelijk dat er niet meteen bij staat wie deze melding heeft gemaakt. Al met al ben ik inmiddels al bijna een maand verder.
Maar ik ben het met je eens dat het niet onverstandig kan zijn om dit geregeld te controleren. Ook bij deze instellingen worden (fatale) fouten gemaakt en ik vraag mij af of dat per ongeluk gebeurd (ervaringen uit het verleden). Update: Nou dus gisteren een brief van Experian teruggehad, en nu stond ineens dat incassobureau er niet meer op. Leuk maar nu ben ik dus nog nijdiger, ik vraag wie die melding heeft gemaakt. Inmiddels zit ik nu dus voor de 3e keer met een krakkemikkige T-mobile abonnement. In ieder geval ga ik dus niet accoord met deze brief. Ik ga nu in ieder geval rechtsbijstand inschakelen. Iedereen kan wel even een slechte melding neerzetten. Laatst gewijzigd door King1987; 07-12-08 om 23:34. Reden: Edit knop gebruiken aub |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|