Slechte service bij GSMtrack

Slechte service bij GSMtrack discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) heb een iphone bij gsmtrack besteld en gekregen. Drie weken later kom ik er achter dat de luidspreker het niet doet. Ik gebeld. Moest ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 5 May 2009, 19:16
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 29 January 2009
Berichten: 46
Standaard Slechte service bij GSMtrack

heb een iphone bij gsmtrack besteld en gekregen.
Drie weken later kom ik er achter dat de luidspreker het niet doet.
Ik gebeld. Moest ik hem opsturen voor reparatie.
Ik zit nu al twee weken te wachten.
Ik heb ze gebeld waarom ik geen nieuwe krijg ik heb hem waarschijnlijk defect gekregen.
De service is zo slecht daar.
Ik moet maar wachten tot hij gerepareerd is.

SERVICE IS RONDUIT SLECHT BIJ GSMTRACK.

Iemand ook zo'n ervaring met ze.
Het is nu 15 mei en hij is nog niet terug.
Nu word er weer door mevrouw Verhoeven gezegd volgende week. Maar ja dat zei ze vorige week ook al.
Kijk uit voor deze organisatie.
Beloven een hoop doen helemaal niets voor je.

KIJK UIT

Laatst gewijzigd door henrie69; 15 May 2009 om 12:24.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13 May 2009, 22:12
» iPhone 5 64GB (Wit) [FW: 7.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi + 4G 16GB (Wit) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 November 2008
Berichten: 290
Standaard

Nee.

Er is wel een standaard termijn waarin een telefoon mag worden omgeruild, kom je daarbuiten wordt het een reparatie, die inderdaad makkelijk 2 weken kan duren.
Uiteindelijk wordt je telefoon helemaal niet gerepareerd, maar waarschijnlijk omgeruild voor een nieuw toestel.
  #3  
Oud 13 May 2009, 22:38
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 29 January 2009
Berichten: 46
Standaard

ik heb hem nog steeds niet terug. Het is morgen drie weken geleden dat ik hem verstuurd heb.
Ik ben benieuwd of ik een nieuwe krijg.
Ze zeggen steeds dat ie in behandeling is bij de reparateur.
  #4  
Oud 8 June 2009, 18:15
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 29 January 2009
Berichten: 46
Standaard

8 juni. Vandaag weer contact gehad. Nog steeds geen iphone retour.
Word nu gemeld dat ze wachten op een goedkeuring van apple om hem om te ruilen voor een nieuwe.
.
Iemand een idee hoe ik hier mee moet omgaan.
Want mijn vertrouwen in gsmtrack is weg.
Ik ben bang dat ik een kat in de zak heb gekocht.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slechte Apple service? uznvld iPhone algemeen 4 16 April 2011 19:09
slechte service/reparatie bij Tmobile tgstk2 T-Mobile 10 4 April 2011 23:00
zeer slechte service bij T-Mobile pauldebeste T-Mobile 4 11 September 2010 16:44
Slechte service van T-mobile bij garantie aanvraag ArjanAssink T-Mobile 6 22 August 2010 16:12
Slechte Mobistar service JvanderG Mobistar 0 12 May 2009 19:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:20.