Lebara werkt niet op iPhone discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb vandaag mijn Lebara simkaart ontvangen, en wil dus dat ie werkt op de iPhone 3G, maar hij werkt niet. Hij staat heel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lebara werkt niet op iPhone
Hoi,
Ik heb vandaag mijn Lebara simkaart ontvangen, en wil dus dat ie werkt op de iPhone 3G, maar hij werkt niet. Hij staat heel de tijd als netwerk: zoeken... en ja, weet iemand hier iets van? PS: ga naar instellingen, en dan werkt het! Dan verschijnt meteen het logo in beeld! Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet | keesdr | iTunes | 2 | 07-02-11 20:41 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Hoe wappen met Lebara? | iShento | iPhone algemeen | 1 | 29-08-09 03:01 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|