ben al een maand aan het proberen om validatiecode toegestuurd te krijgen! discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben jullie dat ook, heb een abonnement van Telfort afgesloten en wil mijn facturen natuurlijk inzien (verbruik e.d.) ,Nu is het zo bij Telfort dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ben al een maand aan het proberen om validatiecode toegestuurd te krijgen!
Hebben jullie dat ook, heb een abonnement van Telfort afgesloten en wil mijn facturen natuurlijk inzien (verbruik e.d.) ,Nu is het zo bij Telfort dat je je moet registreren, logisch je krijgt dan na inschrijving een validatie (4-cijferige code) op je mobiel per SMS toegestuurd, ik dus na 10-tallen keren proberen en contacten met Telfort nog steeds niet, zelfs hiervoor in Telfortwinkel geweest en denk je dat Telfort dit kan oplossen? Heb al zeker 4x per mail en 3 maal telefonisch contact met de Klantenservice gehad, ze kunnen het niet oplossen!. Doet uw SMS-functie het wel? Die doet het gewoon goed! Ben ik de enige of heeft iemand ook deze ervaring?
Marian Laatst gewijzigd door Maurice; 10-12-07 om 22:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kans is groot dat je geen sms berichten kan ontvangen van telfort. Is een bekend probleem. Sms berichten met een niet-alphanumerieke afzender, zoals banken, telefoonproviders enz. Kunnen verminkt of helemaal niet aankomen. Probeer op je iphone de sms applicatie te vervangen door de nieuwe. Weet zo snel niet waar is staat, maar met de zoek functie kun je hem makkelijk vinden. Eenvoudig te installeren via installer.
Laatst gewijzigd door kingster; 11-12-07 om 00:21. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oh is dat het euvel? Maar om daarvoor een andere versie (heb inderdaad de 1.0.2.) in te brengen is voor mij een nog te grote operatie! Ben al heel blij dat ik hem functioneel heb gekregen... Thks voor de genomen moeite |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Was dat niet op te lossen met de sms-fix of is dat ook alleen in 1.1.1?
|
|
|||
|
|||
Dat is inderdaad waar we het over hebben
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niet bereikbaar als ik in iphone aan het bladeren ben... | MisterWJ | iPhone algemeen | 5 | 14-02-11 22:18 |
Contract overnemen een maand voor ik 18 ben | banaantje12 | Odido (T-Mobile) | 3 | 21-07-10 21:40 |
iPhone: Ten einde raad, reeds 8u mijn iPhone weer aan de praat proberen krijgen | tripkip | Jailbreak | 0 | 21-05-10 23:42 |
Help ben aan het jailbraken en 1.1.3 is uit | Jörg | Unlock [archief] | 8 | 16-01-08 13:13 |
|
|