5 keer zo snel surfen met gprs discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone nog niet binnen, maar zag op youtube een filmpje waar ze lieten zien dat je door websites te comprimeren 5 keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
5 keer zo snel surfen met gprs
Ik heb mijn iphone nog niet binnen, maar zag op youtube een filmpje waar ze lieten zien dat je door websites te comprimeren 5 keer zo snel kan surfen.
Kan iemand dit met een gprs abo testen en bevestigen. link:YouTube - iPhone Web Surf with EDGE 5 X Faster |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
CNN.com - Breaking News, U.S., World, Weather, Entertainment & Video News
je kan dit ook op je PC doen hoor Natuurlijk is het sneller, de pagina's zijn veel simpeler |
|
|||
|
|||
Volgens mij doet T-mobile iets vergelijkbaars, de eerste keer dat je met je telefoon op internet gaat vraagt hij of je wil dat alle afbeeldingen gecomprimeerd worden. Zou ook iets moeten helpen wat betreft de snelheid.
|
|
||||
|
||||
Ik weet zeker dat dit klopt want ze passen de css aan en ze verkleinen plaatjes. Ik gebruik dit veel op me k800i
Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Accu snel leeg en ook weer snel vol?! | Sebastiaan | iPhone algemeen | 52 | 01-01-11 00:22 |
filmpje op iphone 4 syncd keer op keer | chacha000 | iPhone algemeen | 0 | 25-09-10 13:47 |
België: Begrenzing voor surfen met gsm in buitenland | Scooter | Overige providers België | 0 | 01-03-10 22:09 |
iPhoto start keer op keer op bij connecten | djrandyindo | Archief | 2 | 07-08-08 09:51 |
|
|