Verschillende Providers discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de volgende screencap gemaakt van bellen.com. Ik vraag me dus af welke van de onderstaande abonnement geschikt is voor de iphone (behalve T-Mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschillende Providers
Ik heb de volgende screencap gemaakt van bellen.com. Ik vraag me dus af welke van de onderstaande abonnement geschikt is voor de iphone (behalve T-Mobile + Vodafone)? Wat ik heb begrepen is dat gprs max tot 200kb/s kan halen (25KB/s). Dan lijk me die abonnement van Telfort toch wel redelijk aantrekkelijk? Heeft iemand daar ervaring mee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Providers Duitsland | S¡mon | iPhone algemeen | 0 | 15-08-09 22:54 |
Ervaringen Mobiel Internet bij verschillende providers | thewong | Overige providers Nederland | 1 | 22-07-09 13:19 |
[Storing] Providers 3G | Momentum | Overige providers Nederland | 29 | 15-02-09 11:49 |
Verschillende Abbo's van Providers | jessia | iPhone algemeen | 0 | 29-11-08 19:04 |
3G ondersteunende providers | Jarhead | Overige providers Nederland | 10 | 30-10-08 22:16 |
|
|