Providers Duitsland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Aanstaande maandag ga ik naar Duitsland (naar de bergen) en ik ben van plan gewoon internet te roamen en dus daar het datanetwerk te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Providers Duitsland
Hallo,
Aanstaande maandag ga ik naar Duitsland (naar de bergen) en ik ben van plan gewoon internet te roamen en dus daar het datanetwerk te gebruiken. Toen ik in België was kon ik gewoon een provider zelf uitkiezen, maar nu vroeg ik me af of dit ook in Duitsland kan (ja, toch?) en welk netwerk het beste was. In België vond ik bijvoorbeeld dat het 3G netwerk lekker snel was bij (/naam vergeten sorry/), vergeleken met een aantal andere providers. Nu vroeg ik me af welke providers JULLIE het beste vinden in Duitsland en welke een lekker snel netwerk heeft. Ik kan namelijk wel alle netwerken gaan uitproberen maar steeds switchen is nogal vermoeiend voor de batterij. Ik ben dus wel benieuwd naar een snel netwerk: als 3G bij een provider langzaam is vreet het meer batterij dan als het snel is. Dus wat zijn goede telecom providers in Duitsland met een lekker snel (3G) netwerk? Ken je er een, en heb je er ervaringen mee? Schrijf je ervaring dan ook alsjeblieft op als je de tijd hebt Groetjes! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Storing] Providers 3G | Momentum | Overige providers Nederland | 29 | 15-02-09 11:49 |
Automatisch schakelen tussen providers | Apple99 | Archief | 1 | 02-01-09 01:50 |
Verschillende Abbo's van Providers | jessia | iPhone algemeen | 0 | 29-11-08 19:04 |
3G ondersteunende providers | Jarhead | Overige providers Nederland | 10 | 30-10-08 22:16 |
Verschillende Providers | lhy | Overige providers Nederland | 0 | 14-12-07 10:51 |
|
|