IPCC file voor Ben gebruikers discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ja maar als ik dat programma in winzip open, krijg ik weinig te zien, geen 1 mapje wordt herkent door mijn pc...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ja maar als ik dat programma in winzip open, krijg ik weinig te zien, geen 1 mapje wordt herkent door mijn pc
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Tja, dat zou ik ook niet weten, aangezien ik geen Windows heb ...
|
|
||||
|
||||
Is er al iemand die MMS van BEN aan de praat heeft gekregen op zn iPhone? Ik heb echt veel instellingen geprobeerd, maar niets blijkt te werken.
|
|
|||
|
|||
Ik kan alleen maar zeggen dat het mij ook nog niet gelukt is
Als ik de settings, zoals die op de Ben-site staan, invoer op de iPhone, werkt het helaas niet. |
|
||||
|
||||
Ik snap er ook helemaal niets van. Als die instellingen het op alle telefoons wel doen, waarom dan niet op de iPhone? Zou T-Mobile hier misschien dwarszitten.....
|
|
|||
|
|||
Itunes met Carrier testing
Hoi,
Lukt het jou nog steeds om de carrier testing in windows aan te zetten voor iTunes? Als ik de commandoregel gebruik zoals bovenaan, werkt dat niet. Misschien is dat beveiligd in een nieuwere versie van iTunes. Enig idee? Groet, Pascal |
|
|||
|
|||
Ik snap er niks van? Kan iemand me helpen.
Ik heb m'n iPhone geopend in iTunes. Wat moet ik met dat bestandje doen? Hem op m'n bureaublad opslaan? Of waar? Help please, heb het internet nodig op m'n telefoon voor m'n werk. |
|
||||
|
||||
Ik heb toch nog even een vraagje.
ik heb deze file met winscp in de iphone gezet en zie alle veranderingen, maar toch blijft hij roepen dat er geen internet verbinding is. heel vreemd helaas, iemand nog opties?
|
|||
|
|||
BEN.IPCC iOS 4
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb de indruk dat iTunes geen ipcc files meer wil installeren die niet digitaal ondertekend zijn door Apple. Ik kan hem selecteren en hij begint met installeren, maar dan stopt ie telkens.
|
|
|||
|
|||
is er al iemand achter hoe je een custom ipcc gebruikt in iOS 4?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telfort en ipcc file(doorschakelen) | jorgen | KPN | 1 | 03-08-10 14:58 |
Vodafone geeft geen IPCC uit voor Tethering | Bento | Vodafone | 0 | 26-10-09 13:55 |
file browser voor 3.0? | Rogier93 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 01-09-09 21:06 |
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS | vinnieblanco | Overige providers Nederland | 5 | 18-08-08 23:54 |
file browser voor iPhone zelf?! | borgqueenx | Jailbreak apps en thema's | 4 | 15-05-08 15:07 |
|
|