//

iPhone 4 gekocht; nu nog een passend abonnement

iPhone 4 gekocht; nu nog een passend abonnement discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nieuw hier en ik hoop dat dit subforum de goede plaats is voor het plaatsen van dit topic. Vandaag heb ik een iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-10, 10:52
TeunD TeunD is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard iPhone 4 gekocht; nu nog een passend abonnement

Ik ben nieuw hier en ik hoop dat dit subforum de goede plaats is voor het plaatsen van dit topic.

Vandaag heb ik een iPhone 4 gekocht, hier in Australië. Wat een geluk dat ik er een te pakken kreeg. Ze waren binnen één uur allemaal weer uitverkocht; oef.

Nu ga ik over 1,5 week weer terug naar NL. Tot die tijd laat ik hem nog lekker in z'n doosje zitten, ongeactiveerd e.d. Maar; als ik terug in NL ben wil ik hem toch wel graag snel kunnen gebruiken.

Nu heb ik geen lopend abonnement of iets dergelijks en heb ik momenteel nog gewoon pre-paid. Nu ben ik opzoek gegaan naar een passend abonnement, maar ik kom er niet goed uit.

Ik zelf wil graag snel internet op m'n iPhone (ik internet best veel.. zal veel YouTube gebruiken, msn/mailen op iPhone, internetten e.d.). Dus het internet van Vodafone leek me niet zo'n goede optie, aangezien ik verhalen hoor over 50mb max per maand?
Daarnaast sms ik ook veel. Ik heb nu prepaid van Vodafone en zet maandelijks de zorgeloos sms blox aan (1000 smsjes per maand). Heb wel eens maanden dat ik erover heen ga.
Bellen daarintegen doe ik nauwelijks. Nu zou bewijze van spreken 400/500 smsjes ook zat zijn.. dan bel ik wel wat meer...

Iemand enig idee wat een passend abonnement is? Het moet niet té duur uitkomen eigenlijk. Ik ben zelf niet zo bekend in de telecom wereld vandaar dat ik het hier vraag. Wat is nou het slimste om te doen? T-mobile? Vodafone? KPN?


alvast bedankt!

groetjes,
Teun


ps hoe zit het precies met zo'n micro sim?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-10, 10:57
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Op je abo vraag kan ik niet meteen antwoorden, maar haal die iPhone bij de terugreis toch maar uit de verpakking om zo invoerrechten te voorkomen.
  #3  
Oud 10-08-10, 10:59
TeunD TeunD is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Op je abo vraag kan ik niet meteen antwoorden, maar haal die iPhone bij de terugreis toch maar uit de verpakking om zo invoerrechten te voorkomen.
haha die tip had ik al gehad ja toch bedankt laat de verpakking ook hier achter en laat de iphone zelf wel uit staan dan, dat is toch geen probleem lijkt me?
  #4  
Oud 10-08-10, 10:59
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Het snelste internet heb je bij Vodafone, dus als je dat belangrijk vindt zou ik daar kijken
__________________

  #5  
Oud 10-08-10, 11:08
TeunD TeunD is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Het snelste internet heb je bij Vodafone, dus als je dat belangrijk vindt zou ik daar kijken
Nah, de snelheid vind ik het probleem niet. Het gaat me meer om de hoeveelheid. Dat geldt ook voor smsen eigenlijk; het meeste smsjes voor de goedkoopst mogelijke prijs. Vandaar dat bij Vodafone bijv die gratis sms verdubbelaar aantrekkelijk is. Maar als ik dan kijk naar het beperkte internet vna Vodafone...
  #6  
Oud 10-08-10, 11:09
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Is niks beperkt aan hoor

Ze hebben een fair use policy maar daar kom je niet gauw aan als je een abonnement hebt. Bij prepaid bereik je eerder de grens
  #7  
Oud 10-08-10, 11:21
TeunD TeunD is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Hmm, misschein betrof het dan alleen de internet blox wat ik dacht te lezen.

Dus als ik bijv dit abonnement zou willen nemen heb ik onbeperkt internet (binnen bepaalde normen dan)? Hoe groot zijn die normen ongeveer?

Denken jullie dat dat abonnement geschikt is als je kijkt naar mijn 'eisen' ?? Geldt die gratis smsverdubbelaar op dat abonnement?

Sorry voor de vragen haha, ik ben hier niet zo goed in...


groetjes,
Teun
  #8  
Oud 10-08-10, 11:24
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

kijk nog even hier
https://forum.iculture.nl/f18/i...nwb-actie.html
  #9  
Oud 10-08-10, 14:20
TeunD TeunD is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Merci Precies wat ik zocht. Ben alleen benieuwd hoeveel geld internet me gaat kosten als straks blijkt dat ik meer internet dan mag....
  #10  
Oud 10-08-10, 14:36
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Wees gerust.

Er zijn mensen die gigabytes downloaden en geen extra kosten voor hun kiezen krijgen.
  #11  
Oud 10-08-10, 18:45
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Hoe zit met vodafone bereik en west-Brabant (roosendaal)
  #12  
Oud 11-08-10, 11:51
Wildlake Wildlake is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 17
Standaard

Op telfort.nl kun je zelf instellen hoeveel sms/belminuten verhouding je wilt. Ik ben zelf meer een beller dus lekker 300 min voor 6,95 pmnd en 25 smsjes voor 1 euro pmnd. Voor 2,50 ook nog internet erbij, ok niet het snelste internet maar ja is tmobile zo snel dan?. En je zit op het KPN netwerk, aangezien telfort daarvan gebruik maakt
  #13  
Oud 11-08-10, 17:55
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wildlake Bekijk bericht
Op telfort.nl kun je zelf instellen hoeveel sms/belminuten verhouding je wilt. Ik ben zelf meer een beller dus lekker 300 min voor 6,95 pmnd en 25 smsjes voor 1 euro pmnd. Voor 2,50 ook nog internet erbij, ok niet het snelste internet maar ja is tmobile zo snel dan?. En je zit op het KPN netwerk, aangezien telfort daarvan gebruik maakt
Als ik het goed heb, is de actie € 2,50 -onbeperkt internet- voor de eerste 3 maanden alleen. Hierna is het € 10 per maand. Hierdoor wordt de actie wat minder interessant.
  #14  
Oud 11-08-10, 22:08
Wildlake Wildlake is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Als ik het goed heb, is de actie € 2,50 -onbeperkt internet- voor de eerste 3 maanden alleen. Hierna is het € 10 per maand. Hierdoor wordt de actie wat minder interessant.
Nope, de actie is de eerste 6 maanden internet voor 2,50
euro per maand. Daarna is het inderdaad 9,95 euro per maand. Echter...kun je bij Telfort zelf kiezen of je meer wilt sms-en of bellen per maand.

Mijn berekening met KPN Hi is 5 cent. Dus KPN is 5 cent goedkoper per maand dan Telfort, echter krijg je minder belminuten (275 ipv 300). btw Telfort zit op het KPN netwerk

Maar als je en wilt bellen en wilt sms-en kun je beter voor Hi gaan..hoewel het om centen gaat
  #15  
Oud 11-08-10, 22:15
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wildlake Bekijk bericht
Nope, de actie is de eerste 6 maanden internet voor 2,50
euro per maand. Daarna is het inderdaad 9,95 euro per maand. Echter...kun je bij Telfort zelf kiezen of je meer wilt sms-en of bellen per maand.

Mijn berekening met KPN Hi is 5 cent. Dus KPN is 5 cent goedkoper per maand dan Telfort, echter krijg je minder belminuten (275 ipv 300). btw Telfort zit op het KPN netwerk

Maar als je en wilt bellen en wilt sms-en kun je beter voor Hi gaan..hoewel het om centen gaat


Kakafonie, bij een jaar abootje zijn de eerste drie maanden voor €2,50 en bij een twee-jarige abonnement zijn de eerste zes maanden voor dat bedrag. An sich walg ik van het idee om een tweejarige contract af te sluiten. Ik wil 'vrijheid'.
  #16  
Oud 12-08-10, 07:02
Wildlake Wildlake is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht


Kakafonie, bij een jaar abootje zijn de eerste drie maanden voor €2,50 en bij een twee-jarige abonnement zijn de eerste zes maanden voor dat bedrag. An sich walg ik van het idee om een tweejarige contract af te sluiten. Ik wil 'vrijheid'.
goed gezien ja...
  #17  
Oud 12-08-10, 13:11
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard

Ik hoorde steeds dat gedoe over Vodafone met beperkt internet. Momenteel heb ik zelf een iPhone met Vodafone abbo Bel+SMS+Web en merk hier echt helemaal niks van terwijl ik echt veel internet gebruik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gestolen iPhone gekocht in een winkel Snoepzak iPhone algemeen 77 08-11-10 23:43
Iphone 4 gebruiken met nog niet ingegaan abonnement menno83 Odido (T-Mobile) 11 19-08-10 13:13
Net een iphone gekocht ! Maar kan niks Attic84 Archief 1 30-04-09 00:11
Wil jij vandaag nog iPhone 16GB wit met T-mobile abonnement?? Bikkel91 Archief 2 30-07-08 16:58
Zonet een Iphone gekocht in Engelang 1.1.4 unlocked YvesT Archief 1 25-04-08 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:39.