1 maand gratis internet via proximus discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) GEVONDEN : 8990 (post kan verwijderd worden) Hallo, Gisteren zag ik reclame op de tv voor 1 maand gratis internet op je telefoon (lees iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1 maand gratis internet via proximus
GEVONDEN : 8990 (post kan verwijderd worden)
Hallo, Gisteren zag ik reclame op de tv voor 1 maand gratis internet op je telefoon (lees iPhone ) ; zonder verdere aankoopverplichtingen. Je moet "INTERNET" smssen naar een nummer, maar dat nummer ben ik vergeten (89xx of zoiets). Ik heb eens gezocht op de proximus website ; maar hier vind ik er niets over. Weet iemand dat SMSnr ? tx, Tom. Laatst gewijzigd door tom3tom; 13-08-10 om 12:16. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Overige telecomproviders Nederland en Belgie
|
Labels |
internet, proximus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoek bel/sms/internet abbonement van 2 maand | borgqueenx | Overige providers Nederland | 4 | 19-07-10 15:46 |
België: Proximus mobile internet | CharlieCharlo | Overige providers België | 1 | 20-10-09 09:47 |
iPhone 3G: Maand geleden legaal unlock, nu gratis? | Th00mz | Unlock | 1 | 12-07-09 13:54 |
België: mobile internet Proximus | reneke | Overige providers België | 57 | 06-08-08 19:06 |
Internet met proximus | crunch | Archief | 3 | 17-02-08 14:09 |
|
|