mobile internet Proximus discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Op vorige GSM (Sony Ericsson) had ik via Proximus Mobile internet. Nu op de iphone werkt Wifi perfect, ook telenet hotspots voor zover ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mobile internet Proximus
Hey
Op vorige GSM (Sony Ericsson) had ik via Proximus Mobile internet. Nu op de iphone werkt Wi-Fi perfect, ook telenet hotspots voor zover ze bereikbaar zijn. Maar zou ik via edge ook die Proximus Mobile internet kunnen gebruiken? Proximus zal me daar niet bij helpen, want die ondersteunen (helpdesk) enkel telefoons die ze in hun eigen shop verkopen, geen andere.... Heel dikke mercie! Reneke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
bij apn: internet.proximus.be invullen.
gebruikernaam en wachtwoord moet je niets invullen. Had je ook gewoon op het forum kunnen vinden. |
|
|||
|
|||
Weet iemand dit: wanneer je een bundel neemt vant 50mb voor 15€ rekent Proximus dan direct 100kb dataverbruik per connectie ook al verbruik je maar 2kb?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
waarom krijg ik edge- gprs niet werkend ?alles geprobeerd ,instellingen voor proximuswerken op mijn oude telefoon ,setting staan juist ,heb groen vierkantje voor gprs maar Bossprefs zegt (N/A) ,opnieuw jailbreaken ? maar alles werkt normaal Wi-Fi,BLUETOOTH enz ,dus HELP,HELP!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
geen gprs
instellingen ,zelfde als mijn oude telefoon,internet.proximus.be,alles geprobeerd,zonder Wi-Fi ,reset van de netwerkinstellingen,met Bossperfs uitzetten en weer aan,alles dus
|
|
|||
|
|||
mobile internet proximus
Citaat:
gr. T. |
|
|||
|
|||
is dit 15euro per maand dan?kan je dit ook gebruiken in buiteland of niet?
|
|
|||
|
|||
Dit is 15 euro/maand en is ook geldig voor gebruik in buitenland MAAR !!!!!
de buitenlandse provider gaat ook kosten rekenen. Deze kosten zijn per land en per provider verschillend!!! Dus beter niet en dus de GPRS uitzetten in buitenland \ succes gr. Toontje |
|
|||
|
|||
ok bedankt!
|
|
|||
|
|||
Als je Edge inschakkeld bij de iPhone gaat hij die dan altijd gebruiken als je geen bereik hebt op uw Wi-Fi?
Want anders kunnen de kosten wel serieus oplopen... |
|
|||
|
|||
als edge ingeschakeld is zal hij altijd gebruiken als je er gebruik van maakt.
Daarom is het wenselijk mail downloaden op handmatig te zetten. De rest heb je zelf in de hand. Het is alleen internet die geld kost (ook Itunes enz.) In BELGIE is het zo, dat als je geen abonnement hebt je per keer minimaal 50 eurocent kwijt bent. Dat loopt heel snel op!!! Bij abo 15 euro voor 50 MB kom je wel uit als je daarnaast veel Wi-Fi kunt gebruiken. gr. T |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip Bomans. Gewoon de APN invullen is inderdaad voldoende
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus als je veel connecties per dag hebt dan kan het zijn dat je ondanks laag verbruik je toch over je maandelijks volume raakt. (vb 20con/dag = 2MB * 30 = 60 MB, dit zonder effectief iets te verbruiken) Ikzelf heb het aan de lijve ondervonden. Gelukkig heb ik een bedrijfsabbo maar toch. Op de Proximus helpdesk weten ze natuurlijk van niks, op de facturatiedienst blijkbaar wel .... oneerlijke praktijken zeg ik. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor sommige maanden heb ik maar een verbruik van 35MB! |
|
|||
|
|||
Mijn (slechte) ervaring heb ik wel opgedaan met mijn SE P1i, die verbrak telkens de 3G verbinding.
Ik krijg op geen enkel forum een deftige uitleg of de iPhone dat wel of niet doet. Wat ik wel kan zien is dat ik heel vaak een ander IP-adres heb via GPRS/EDGE, dus lijkt het mij ook dat ie de verbinding na een tijdje inactiviteit dicht gooit. Vorige maand serieus opgelet en toen ben ik niet over mijn limiet geweest, deze maand de iPhone eens zijn ding laten doen, vanaf de 18e weten we meer. |
|
|||
|
|||
35MB op je iPhone, en op je factuur? (bij Proximus ?)
|
|
||||
|
||||
volume in KB: 31.400
niks extra moeten bijbetalen. Gewoon de €15 per maand. |
|
||||
|
||||
Ik heb deze formule maar vraag mij af hoe ik dit kan instellen op mijn iphone.
Iemand een idee?Er staat wel op op uw laptp. Maar deze werkte op mijn nokia. Zonder speiciale instellingen te moeten invoeren. Op uw laptop - Overal mobiel internet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1 maand gratis internet via proximus | tom3tom | Overige providers Nederland | 1 | 12-08-10 13:48 |
België: Proximus mobile internet | CharlieCharlo | Overige providers België | 1 | 20-10-09 09:47 |
België: Proximus - mobile internet abbo | lodevs | Overige providers België | 40 | 14-07-09 19:50 |
Mobiel internet bij Proximus | CharlieCharlo | Proximus | 2 | 02-07-09 01:49 |
Internet met proximus | crunch | Archief | 3 | 17-02-08 14:09 |
|
|