//

ben internet twijfel

ben internet twijfel discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) beste leden ten eerst niet denken dat ik ga vragen hoe ik ben internet moet instellen, mijn vraag lijkt er misschien wel op maar het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-10, 23:35
driepuntvijfG driepuntvijfG is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 21
Standaard ben internet twijfel

beste leden

ten eerst niet denken dat ik ga vragen hoe ik ben internet moet instellen, mijn vraag lijkt er misschien wel op maar het zit zo:
ik heb al 6 maanden een abbo bij ben nl, nu heb ik vorig maand een iphone aangeschaft en ik heb er dus de internet altijd bundel bij toegevoegd, deze is vandaag 1 augustus ingegaan. Nu staat er bij mijn iphone T MOBILE NL, ik snap wel dat ben een onderdeel is van tmobile, maar mijn nokia n97 mini zij gwn ben nl. En als ik gwn op safari of weer klik via mijn iphone dan ben ik ook gewoon verbonden met het internet. Nu ben ik bang dat ik via tmobile internet gebruik en niet via ben zelf en dat ik hier veel voor moet gaan betalen. want ik kan nergens instellingen aanpassen maar ik kan wel gewoon op internet ( nee niet via Wi-Fi). dus is het mogelijk om via een andere operator op internet te komen terwijl ik er een ben simkaart in heb zitten?

bvd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-08-10, 22:07
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Nee, je kunt niet handmatig op een andere operator (of de verkeerde) terecht komen in eigen land. Dat moest ooit kort toen Telfort gebruikers vanaf hun eigen netwerk in 2008 naar KPN werden ondergebracht: toen kon je handmatig op het netwerk van KPN terecht komen (dat was ook de bedoeling dus).
  #3  
Oud 13-08-10, 06:13
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Nee hier hoef je je geen zorgen over te maken. Bij mij staat er ook gewoon dat ik verbonden bent met het T-Mobile NL netwerk, dat is omdat het individuele Ben netwerk niet meer bestaat. Ik gebruik sinds oktober '09 Ben en dat is altijd via het T-Mobile netwerk geweest. Het Internet Altijd bundel is gewoon echt altijd, zolang je maar in NL zit.

Ben maakt gebruik van het T-Mobile netwerk. Als je bereik hebt met het T-Mobile netwerk, dan heb je ook bereik met Ben
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G Internet BEN Appje Overige providers Nederland 2 14-04-11 22:50
Ben.nl 3G internet richard250 Overige providers Nederland 10 24-08-10 17:25
help internet instellingen BEN lordleo Overige providers Nederland 6 02-06-10 09:27
Ben abbonnement - internet wendyvdbunt Archief 3 08-03-10 14:36
BEN internet choker Overige providers Nederland 10 11-11-08 16:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.