Zoek bel/sms/internet abbonement van 2 maand discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een provider waarbij ik een contract heb van 2maand voor bel, sms en internet via 3g? Telfort waar ik bij zit heeft mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoek bel/sms/internet abbonement van 2 maand
Bestaat er een provider waarbij ik een contract heb van 2maand voor bel, sms en internet via 3g?
Telfort waar ik bij zit heeft mijn nummer afgesloten... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is dit niet mogelijk bij BEN?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
"Ben Internet altijd" is geldig voor mobiel internet in heel Nederland. Te gebruiken voor internet over GPRS en UMTS.
Is wel mogelijk dus. |
|
|||
|
|||
oh...niet gezien. ach ja ik heb nu een vodafone prepaid kaartje gedaan en daar internet en sms blox aangezet.
in elk geval bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
internet abonnent zonder te betalen voor bel en sms kosten | cherrytop | Odido (T-Mobile) | 0 | 08-05-11 15:54 |
Nog 1 maand ben abbonement.. geschikt voor t-mobile? | jorries | Overige providers Nederland | 4 | 05-01-11 15:04 |
Vodafone Bel+SMS+Web 560 of 620 Sim Only incl. onbeperkt internet | Bimmer | Vodafone | 4 | 10-12-10 15:09 |
Meenemen sms/minuten van vorige maand | Swiftly | Odido (T-Mobile) | 16 | 08-12-10 17:45 |
sms van t-mobile bel-beperking | frankvlieshout | Odido (T-Mobile) | 3 | 08-10-08 22:28 |
|
|