internet abonnent zonder te betalen voor bel en sms kosten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , Ik heb een iPhone maar zonder abonnent ik heb ook al gemerkt dat je er dus zonder internet dan niet zo veel aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
internet abonnent zonder te betalen voor bel en sms kosten
Hallo ,
Ik heb een iPhone maar zonder abonnent ik heb ook al gemerkt dat je er dus zonder internet dan niet zo veel aan hebt. En nu ben dus opzoek naar een abonnent waarbij je alleen maar hoeft te betalen voor internet (niet per MB ). Het liefst bij de provider t-mobile. Ik hoop dat iemand me kan helpen . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone Bel+SMS+Web 560 of 620 Sim Only incl. onbeperkt internet | Bimmer | Vodafone | 4 | 10-12-10 15:09 |
moet je betalen voor bellen/internet bij verlenging van je abo? | m@ndy | Odido (T-Mobile) | 10 | 22-09-10 12:09 |
Zoek bel/sms/internet abbonement van 2 maand | borgqueenx | Overige providers Nederland | 4 | 19-07-10 15:46 |
Kosten 3G internet (zonder iAbbo) | geniux | Odido (T-Mobile) | 0 | 11-08-08 15:31 |
kosten voor buitenlands mobiel internet | dave1968 | iPhone algemeen | 1 | 10-06-08 00:45 |
|
|