kosten voor buitenlands mobiel internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het zal wel aan mij liggen. Ik dacht dat mobiel internet in het buitenland kost wel wat meer...maar het zal toch wel meevallen...... Kosten Italie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kosten voor buitenlands mobiel internet
Het zal wel aan mij liggen.
Ik dacht dat mobiel internet in het buitenland kost wel wat meer...maar het zal toch wel meevallen...... Kosten Italie € 11.90 per MB En de Turkse kosten zijn nog hoger € 29.50 per MB na terugkomst ff een rekening ontvangen voor €250 aan internetkosten. Niet leuk.... maar heb ff gebeld met KPN, en die hadden een heel coulante oplossing voor me... DUS DAS WEL WEER GOED VAN KPN groet Dave |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
inderdaad, vanuit buitenland is gprs NIET goedkoop.
En wat was de oplossing die je kreeg?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
internet abonnent zonder te betalen voor bel en sms kosten | cherrytop | Odido (T-Mobile) | 0 | 08-05-11 15:54 |
Mobiel Internet: extra kosten bij abonnement? | played | Odido (T-Mobile) | 4 | 23-02-10 18:42 |
HI reclame: Voor 10 euro gratis mobiel internet ? | danieldereus | Overige providers Nederland | 15 | 07-05-08 01:36 |
Gratis internet op je mobiel voor KPN klanten | pietpiet50 | KPN | 3 | 08-01-08 12:41 |
|
|