Kosten Prepaid / Iphone discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal. Ben sinds kort in bezit van een 1G Iphone, geunlockt. Lijk allemaal prima te werken, echter regelmatig verdwijnen er kleine bedragen van mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kosten Prepaid / Iphone
Beste allemaal.
Ben sinds kort in bezit van een 1G Iphone, geunlockt. Lijk allemaal prima te werken, echter regelmatig verdwijnen er kleine bedragen van mijn prepaid tegoed (HI KPN) van €0,50 per keer. Soms komt er weer even €0,49 terug vreemd genoeg na een SMS te versturen, maar in de loop van de dag verdwijnt er toch een paar euro zonder dat ik bewuste internet, bel, mail of download aktie uitvoer. Heeft iemand vergelijkbare ervaringen en/of een idee wat er wellicht op de achtergrond "vanzelf" gebeurd, en - zo ja - hoe dit te voorkomen. Ik kan me niet voorstellen dat foto's maken, notities maken, of het adresboek invullen, of muziek spelen het Beltegoed gebruikt! Groet en hopend op een goed idee! Erik Hensen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier zelfde ervaring met T-Mobile vorige maand.
5.00 euro extra moesten betalen voor internetten in het buitenland en sms. erg vaag aangezien ik de I-150 abbo heb van T-Mobile. Ik ben niet naar Buitenland geweest kom er juist vandaan (eind April begin Mei) en sms zit bij de I-150 abbo in begrepen, en ben er ook niet overheen gegaan want ik sms maar 50 t/m 90 per maand. en later zijn die andere ook van me abbo afgegaan. Ik blijft het af en toe toch wel een vreemde zaak vinden, bellen en geld terug eisen heeft bij T-Mobile geen zin de schuld leggen hun toch echter bij jou zelf neer, wat ik ook goed vindt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile FaceTime met Iphone 4 Prepaid extra kosten? | ctrl8 | Odido (T-Mobile) | 6 | 14-04-11 19:35 |
iphone 3G prepaid? | Gonzo | iPhone algemeen | 13 | 23-12-10 20:52 |
Prepaid en iPhone | Oerloper | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-06-10 21:56 |
Iphone prepaid? | iphonejoey | Archief | 4 | 10-06-08 18:54 |
iPhone prepaid | Timo88 | Overige providers Nederland | 18 | 13-03-08 21:58 |
|
|