//

T-Mobile abonnement loopt af, wat nu?

T-Mobile abonnement loopt af, wat nu? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze maand loopt mijn 2 jarig T-Mobile abonnement af. Omdat ik graag binnenkort de nieuwe iPhone 4 wil hebben wil ik in de tussentijd iets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-07-10, 19:16
erwin85 erwin85 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard T-Mobile abonnement loopt af, wat nu?

Deze maand loopt mijn 2 jarig T-Mobile abonnement af. Omdat ik graag binnenkort de nieuwe iPhone 4 wil hebben wil ik in de tussentijd iets anders. Want ik wil eigenlijk niet meer 30 euro per maand betalen voor een provider die nooit bereik heeft en de telefoon al is afbetaald.

Ik ben niet van plan om direct bij de lancering van de iPhone 4 hem te nemen. Maar wel ergens in september/oktober bij KPN of Vodafone.

Dus nu wil ik in de tussentijd een nieuw abonnement/prepaid met internet voor maximaal 2 maanden voor mijn iPhone.

Ik zag dat Ben dit doet. Maar ja die zitten ook op het T-Mobile netwerk. Dus dat schiet niet op.

Wat kan ik doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-10, 20:39
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

ik denk dat de prijs van de iphone 4 deze twee kwartalen gewoon gehandhaafd blijven. Als je minder wilt betalen zul je denk ik moeten wachten tot Q1 2011.

dus ik zou gewoon direct een abbo afsluiten of gewoon twee maanden zonder telefoon door het leven gaan. dat is ook goed voor je.. schijnt..
  #3  
Oud 06-07-10, 10:59
Bluewz Bluewz is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 31
Standaard

Een prepaid kaart van Vodafone, met daarop een zorgeloos internet blox? En nog wat extra beltegoed om te smsen/bellen.
  #4  
Oud 06-07-10, 17:30
Poitrrr Poitrrr is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 91
Standaard

Sim only van 15 euro per maand en iphone los kopen? In Belgie ofzo. Scheelt je zo'n 300 euro.
  #5  
Oud 06-07-10, 18:03
coppess coppess is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Stuur een bericht via Instant Messenger naar coppess Stuur een bericht via MSN naar coppess
Standaard

bij BEN kun je maandelijks opzeggen
  #6  
Oud 09-07-10, 14:58
erwin85 erwin85 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Ja maar BEn zit op het T-Mobile netwerk, had ik net zo goed bij T-Mobile kunnen blijven.

Ik heb gisteren mijn abonnement bij T-Mobile opgezegd en heb een prepaid bij Vodafone gekocht met nummerbehoud. Volgende maand wordt het nummer overgezet.

Ik heb het al getest door mijn Vodafone prepaid kaart in mijn iPhone te stoppen. 5 streepjes en 3G binnen huis. Met T-Mobile had ik maar 2 streepjes en geen 3G binnenhuis. Dus blij ben ik zeker!
  #7  
Oud 09-07-10, 19:00
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erwin85 Bekijk bericht
Ja maar BEn zit op het T-Mobile netwerk, had ik net zo goed bij T-Mobile kunnen blijven.

Ik heb gisteren mijn abonnement bij T-Mobile opgezegd en heb een prepaid bij Vodafone gekocht met nummerbehoud. Volgende maand wordt het nummer overgezet.

Ik heb het al getest door mijn Vodafone prepaid kaart in mijn iPhone te stoppen. 5 streepjes en 3G binnen huis. Met T-Mobile had ik maar 2 streepjes en geen 3G binnenhuis. Dus blij ben ik zeker!
Wie goed advies opvolgt zal vaker tevreden zijn!
  #8  
Oud 13-07-10, 12:54
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard

Ik wil ook iets dergelijks gaan doen en vroeg me af wat abonnement/pre-paid kaartje je nou het beste kan nemen als je vrijwel onbeperkt dataverkeer wilt en sporadisch belt/smst. Ik houd met de T-Mobile constructie elke maand 100 belminuten en 100 smsjes over, dus gebruik maar iets van 50/50.
  #9  
Oud 13-07-10, 13:31
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasper Bekijk bericht
Ik wil ook iets dergelijks gaan doen en vroeg me af wat abonnement/pre-paid kaartje je nou het beste kan nemen als je vrijwel onbeperkt dataverkeer wilt en sporadisch belt/smst. Ik houd met de T-Mobile constructie elke maand 100 belminuten en 100 smsjes over, dus gebruik maar iets van 50/50.
Een BSW Supersim van vodafone. Enige twee nadelen zijn dat je een 2jarig contract krijgt voor je sim en dat je iphone code wordt gekoppeld aan de telefoon, dus je kunt de sim niet gebruiken in bijv. je oude nokia.

Voordeel is wel dat ze spotgoedkoop zijn en dus wellicht iets voor jouw behoefte.
  #10  
Oud 17-07-10, 12:59
Wobbel's schermafbeelding
Wobbel Wobbel is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik weet het nog niet... Ook mijn abo loopt binnenkort af, is Vodafone echt zoveel beter? Met bellen heb ik nooit zoveel problemen, 3G echter wel regelmatig. Maar heb je bij Vodafone ook visual voicemail?
  #11  
Oud 21-07-10, 20:31
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Wat doe je nou als je een Vf prepaid hebt gekocht met nummerbehoud (vanaf t-mobile) en je wilt in oktober een Vf abonnement bestellen icm een iPhone 4 bijv. bij Phoneshop? Gaat dat zomaar/makkelijk? Moet je dan weer nummerbehoud aanvragen? Of hou je dan gewoon je huidige Vf prepaid simkaart?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Abonnement loopt af eugje Odido (T-Mobile) 3 24-01-11 17:43
1e generatie iPhone (3G); Abonnement loopt af, wat nu? xcluse Overige providers Nederland 5 25-05-10 17:03
Wat moet ik doen (abonnement) stijnjasper Archief 2 19-10-09 19:38
3G opvolger als je abonnement nog loopt ! absrnd Odido (T-Mobile) 4 22-06-08 23:22
iPhone loopt vast na AnySIM! Wat nu? meto Unlock [archief] 17 16-01-08 07:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:32.