3G opvolger als je abonnement nog loopt ! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik vroeg me af als dadelijk de 3G versie in de winkel ligt en je verplicht een 2 jarig abonnement af moet sluiten, dat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
3G opvolger als je abonnement nog loopt !
ik vroeg me af als dadelijk de 3G versie in de winkel ligt en je verplicht een 2 jarig abonnement af moet sluiten, dat er ook volgend jaar er een verbeterde versie in de schappen kan liggen (Apple kennende).
heb ik een flauw vermoeden dat de coulance die t-mobile nu heeft met overstappers niet gaat werken als er eventueel een 32GB / betere batt. versie verschijnt. dus lijkt voor mij een simvrije iPhone 3G een betere optie (als de de internet snelheid mogelijk is zonder abbo). wat denken jullie daar over ? . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat moet ik waar van vinden?
|
|
||||
|
||||
effe goed lezen !
|
|
||||
|
||||
Is toch gewoon speculeren over iets waar je totaal nog geen zicht op hebt?
Lijkt mij inieder geval zinloos, ofniet? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple zal volgend jaar wel weer een nieuw model introduceren en een 32gig ligt sowieso in de lijn der verwachting binnen nu en 12 maanden als je t mij vraagt.. Dus moet je dan een afweging maken. Je kunt ook nu gewoon overstappen op t-mobile en dan zien hoe ze reageren op echt nieuwe modellen en dan kan je dan nog altijd besluiten je huidige te verkopen een een nieuwe simlock vrije te kopen..
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Abonnement loopt af | eugje | Odido (T-Mobile) | 3 | 24-01-11 17:43 |
iPhone 4 gekocht; nu nog een passend abonnement | TeunD | Overige providers Nederland | 16 | 12-08-10 13:11 |
T-Mobile abonnement loopt af, wat nu? | erwin85 | Overige providers Nederland | 10 | 21-07-10 20:31 |
1e generatie iPhone (3G); Abonnement loopt af, wat nu? | xcluse | Overige providers Nederland | 5 | 25-05-10 17:03 |
Iphone binnen abbonnement loopt nog niet | Sinan | Archief | 1 | 06-02-10 14:52 |
|
|