Telecom het minst vriendelijk

Telecom het minst vriendelijk discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Telecom het minst vriendelijk Nederlanders vinden telefoniebedrijven en kabelmaatschappijen het minst klantvriendelijk. Zo blijkt uit representatief onderzoek van No Ties/Peil.nl. KPN is volgens de consument ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 1 November 2010, 10:24
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 6 November 2009
Berichten: 24
Standaard Telecom het minst vriendelijk

Telecom het minst vriendelijk

Nederlanders vinden telefoniebedrijven en kabelmaatschappijen het minst klantvriendelijk. Zo blijkt uit representatief onderzoek van No Ties/Peil.nl. KPN is volgens de consument het onvriendelijkste bedrijf van Nederland. Daarna volgen kabelmaatschappijen UPC, Ziggo en telefoniebedrijven T-Mobile en Vodafone. Het klantvriendelijkste bedrijf van ons land is webwinkel bol.com.


Telecombedrijven liggen veel onder vuur de laatste tijd. Cabaretier Youp van t Hek maakte T-Mobile afgelopen week met de grond gelijk door een actie te starten tegen de georganiseerde misdaad van de helpdesks.
Marketingexpert en auteur Erwin Wijman van het vandaag verschenen boek De Verkoopmaffia is niet verbaasd over de uitkomst van het onderzoek: "Helpdesks van deze bedrijven zijn omgeven door prikkeldraad, er is slechts een klein deurtje waar je maar zelden of nooit doorheen kunt komen. Bij deze bedrijven zijn consumenten geen mensen, maar een nummertje of nog erger: een omzet genererende eenheid.
Gek genoeg eindigt KPN ook op de tweede plaats van aardigste ondernemingen van Nederland. Wijman: "Dit is het Paul de Leeuw-effect: als je mensen vraagt een irritante BNer te noemen, zeggen ze Paul de Leeuw, maar ze noemen hem ook als je vraagt naar de leukste BNer.
Consumenten zijn sowieso niet erg te spreken over de manier waarop het Nederlandse bedrijfsleven hen behandelt. We geven onze bedrijven gemiddeld een 5,6 voor klantvriendelijkheid.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belgi: Telecom duwt steeds meer mensen in het rood Scooter Overige providers Belgi 0 25 October 2009 00:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:53.