//

iPhone4 i.c.m sim-only??

iPhone4 i.c.m sim-only?? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zie allerlei topics over abonnementen echter zie ik door de bomen het bos niet meer en ik hoop op jullie hulp. Ik ga ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-10, 16:36
Timmeeeyy Timmeeeyy is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: -
Berichten: 20
Thumbs up iPhone4 i.c.m. sim-only. Welke provider?

Hallo,

Ik zie allerlei topics over abonnementen echter zie ik door de bomen het bos niet meer en ik hoop op jullie hulp.

Ik ga 11 november naar Londen voor een weekend. Ik wil daar een iPhone 4 kopen. Ik heb nu nog een T-mobile relax +web'n'walk abonnement.

Als dat is afgelopen wil ik overstappen op een sim-only abonnement om de maandelijkse kosten te drukken.

Mijn vraag is nu of jullie tips en adviezen hebben over de keuze van een provider.

Ik ben op zoek naar een abonnement met ongeveer 200 minuten en 100 smsjes ofzo en het liefst onbeperkt internet met een redelijke snelheid. Uiteraard moet de prijs zo laag mogelijk zijn.

Er zijn vast members hier die zelf ook zo te werk zijn gegaan. Wat voor abonnement hebben jullie genomen?

Bedankt voor alle antwoorden!!

Laatst gewijzigd door Timmeeeyy; 01-11-10 om 20:57. Reden: verduidelijking
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-10, 18:15
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik heb een van de voordelige directsales actie abonnement van Vodafone. Kijk op directsales.vodafone.nl/tvgids. Scroll dan naar beneden naar sim-only bel+sms+web.
  #3  
Oud 02-11-10, 00:21
Tjeerds Tjeerds is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 46
Standaard

Tja, ik heb vorig jaar gekozen voor een sim-only van Kpn/Hi. Is misschien niet de (aller-)goedkoopste maar heeft wel wat ik zocht; bereik (op plekken waar de rest dat niet heeft).

Langere tijd klant bij Kpn zorgt voor mij voor leuke kortingen, maar daar zul je nu nog weinig aan hebben.
  #4  
Oud 02-11-10, 00:36
chapp chapp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 56
Standaard

Ik heb precies dezelfde vraag als Timmeeeyy. Ook ik ga naar Londen en wil daar graag een iPhone 4 meenemen en het combineren met een sim-only abonnement.

Momenteel zit ik bij Vodafone, maar het datalimiet staat mij niet aan.

Mijn vraag is echter of een Engelse iPhone met alle verschillende providers mogelijk is. Kan je bijvoorbeeld een goedkoop Telfort Sim-Only abonnement afsluiten of is bijvoorbeeld je data gebruik te hoog met een iPhone.. Is het ook mogelijk om een ander (sim-only) abonnement van Vodafone, toch veel gerompslomp om te switchen, dan een iPhone abonnement af te sluiten in combinatie met mijn Engelse iPhone.

Alvast bedankt!
  #5  
Oud 02-11-10, 01:55
Santiago's schermafbeelding
Santiago Santiago is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 51
Standaard

Gsmweb.nl heeft soms ook leuke aanbiedingen, de website is niet echt overzichtelijk maar de service is wel oke.
  #6  
Oud 02-11-10, 09:16
VoltrefferVick's schermafbeelding
VoltrefferVick VoltrefferVick is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 173
Standaard

ik zit ook met zelfde dilemma.
Heb nu nog een Iphone abonnement maar dat loopt volgende maand af bij T-mobile.
Heb me er al aardig in verdiept en is wel moeilijke keuze
# actie van vodafone met ANWB is wel erg goedkoop, alleen je hebt datalimiet, heb het vorige maand eens bijgehouden en ik zit toch akelig dichtbij die 1GB met mijn gebruik. Daarintegen hebben ze wel goed bereik en het snelste internet
Ook vind ik die 2 jaar eigenlijk niks
# t-mobile is opzich ook een optie, alleen val ik wel terug met mijn internetsnelheid en het bereik laat natuurlijk te wensen over met een simonly + web en walk

Zit anders aan te denken om gewoon weer Iphoneabbonnement te nemen en die Iphone weer te verkopen, ben inmiddels al voorzien


#
Reageren

Labels
iphone 4, kiezen, kopen, sim-only



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
FaceTime activeren met Duitste SIM-lock vrije iPhone4 icm BEN iMartien iPhone algemeen 6 29-11-10 16:28
Kreeg normale sim bij iphone4 (tmobile) borgqueenx Odido (T-Mobile) 3 16-08-10 16:25
No SIM card installed iPhone4 Gnobama iPhone algemeen 2 27-06-10 11:18
iPhone 3G: Unlock sim voor vodafone besteld bij rebel-sim.nl iPhone3G-er Unlock 7 16-06-09 20:58
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 21:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:05.