//

Bijna geen 3G, vastlopen, houdt slecht wifi vast

Bijna geen 3G, vastlopen, houdt slecht wifi vast discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Ik heb sinds vrijdag de iPhone 4 (16gb). Gekregen bij verlenging abonnement Hi. Nu heb ik een KPN abonnement. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-03-11, 13:42
ikke313 ikke313 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 8
Standaard Bijna geen 3G, vastlopen, houdt slecht Wi-Fi vast

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier.

Ik heb sinds vrijdag de iPhone 4 (16gb). Gekregen bij verlenging abonnement Hi. Nu heb ik een KPN abonnement.

Helaas verlies ik steeds mijn Wi-Fi verbinding of mijn telefoon ziet mijn draadloze netwerk thuis helemaal niet. Ik krijg daarom constant meldingen met: draadloos netwerk gevonden. Hij pakt hem soms maar heel even en daarna is de verbinding weer weg. Hebben meer mensen daar problemen mee?

Ook mijn 3G internet valt soms urenlang weg. Gisterochtend heel de ochtend last van gehad. Het gebeurt op verschillende plaatsen: thuis, op het werk, bij vrienden. Soms een paar uur, soms heel kort. Er staat ook heel vaak een leeg rondje ipv 3G. Ik las al dat dit vaker voorkomt, maar in combinatie met de andere dingen vind ik vreemd.

In de emailapp gebeuren ook rare dingen. Bij het opstartscherm blijft er onderin staan 1 van 1 downloaden. Ook al is er helemaal niks om te downloaden. Het staat er gewoon altijd. Klik ik dan op één van mijn ingestelde accounts, dan staat er bijgewerkt en dan de datum. Herkent iemand dit?

tot slot heb ik nog een algemene vraag: wat vinden jullie beter qua bescherming: siliconen covers of van dat hardere materiaal?

Bedankt

PS: In de winkel konden ze niet zeggen of het een defect was ja of nee..

Laatst gewijzigd door ikke313; 23-03-11 om 13:49.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-11, 14:59
tommot tommot is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 43
Standaard

Heb je je iphone al geüpdatet naar de nieuwste firmware? Je kan ook eens kijken of het helpt als je de software op je iphone opnieuw installeert. Als dat allemaal niet helpt, zou ik denken dat het hardewarematig probleem is. Dan moet je dus even terug naar de winkel
  #3  
Oud 23-03-11, 15:44
ikke313 ikke313 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 8
Standaard

Bedankt voor je bericht!
Volgens mij heb ik toch de nieuwste firmware met 4.3?

En hoe installeer ik de software opnieuw als ik vragen mag? 't is mn eerste Apple...
  #4  
Oud 23-03-11, 17:02
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Zachte beschermcase betekend dat als er vuil/stof in de case komt dat je iPhone niet bekrast. Heeft m'n voorkeur.

Downgraden raad ik je aan om in het jailbreak gedeelte te kijken. Of op YouTube downgrade iPhone 4 4.3 > 4.2

Gelijk updaten is niet altijd slim.. Ik wacht altijd even tot de bugs eruit gevist zijn na enkele weken. Dat is niet alleen met Apple producten btw
  #5  
Oud 27-03-11, 17:18
ikke313 ikke313 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 8
Standaard

Ben terug gegaan naar de winkel. Telefoon is opgestuurd. Ze denken aan defecte antenne.. Wordt vervolgd!
  #6  
Oud 28-04-11, 17:29
ikke313 ikke313 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 8
Standaard

Telefoon is eindelijk terug van reparatie... Uiteraard wel weer wat vreemds: er zitten brieven bij van Solid Vision waarin staat dat mijn telefoon nauwkeurig onderzocht is en dat ze bevestigen dat het toestel niet naar behoren functioneert. Daarom krijg ik een vervangend toestel*. Mijn vervangende toestel beschikt volgens hen over een ander IMEI- en serienummer. Daarom in de winkel gevraagd naar hoe dit zit. Weten ze niet, wilden ze ook niet uitzoeken.

* Apple heeft uw oorspronkelijke iPhone vervangen door een nieuw of geheel refurbished toestel.

De formulieren van Proassist zeggen iets heel anders.. 'Software update en test uitgevoerd'.. Net gebeld met Proassist, want heb mn oude toestel met hetzelfde imei-nummer, alles is dus nog bij het oude.. Proassist zegt: ja we hebben alleen software update gedaan en een test uitgevoerd, meer niet. Ga maar terug naar de winkel en vraag maar of zij Solid Vision bellen. Net zelf geprobeerd, maar ze zijn al dicht..

Meer mensen ervaringen mee? Nog suggesties?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi ontvangst iPhone 4 Wit slecht iTonyVos Wi-Fi 18 18-10-11 15:35
slecht/geen gps en Wi-Fi ontvangst domela76 Wi-Fi 2 02-07-11 20:11
Wi-Fi, slecht bereik? RebelStar Wi-Fi 6 05-02-11 12:39
Update naar 2.0 nu Wi-Fi slecht.... blik Wi-Fi 10 21-07-08 19:15
soort van vastlopen geen enkel geluid meer bramsko iPhone algemeen 4 19-05-08 15:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.