Abonnement + Iphone 4 discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanaf begin augustus verloopt mijn huidige abonnement (sim only, Telfort). Ik wil heel graag een Iphone 4 met een goed abonnement. M.n. omdat ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Abonnement + Iphone 4
Vanaf begin augustus verloopt mijn huidige abonnement (sim only, Telfort). Ik wil heel graag een Iphone 4 met een goed abonnement. M.n. omdat ik niet over een huistelefoon beschik.
Ik begreep om me heen dat er nogal wat verschillen bestaan vwb de internetsnelheden en het maximum wat je mag gebruiken. Hebben jullie tips voor mij? Ik wil graag een zo goedkoop mogelijk abonnement van 2 jaar. Tussen de 200-300 belminuten. Ik sms ongeveer 75 keer per maand. Verder wil ik ook goed kunnen internetten. Welke provider kan ik het beste nemen als ik een redelijke snelheid voor internet wil hebben? Groeten, mixa230201 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er bestaan goede vergelijkingssites voor je vraag. Wellicht beter om dat eens te doen.
Wat betreft datalimieten, elke provider heeft een datalimiet. Bij Vodafone en KPN betaal je per MB nadat de limiet is bereikt. Bij T-Mobile gaat de snelheid naar 8kByte/seconde nadat de limiet is bereikt.
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 04-05-11 om 15:49. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je tip! Kun je lang toe met een MB voor internet? Gebruik momenteel alleen maar internet op de laptop. Geen idee wat ik verbruik omdat er geen limiet op zit. Vandaar mijn vraag. Ik ga snel even op je site kijken! Groeten, mixa230201 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 abonnement of prepaid | newaqua | Koopinformatie Nederland | 6 | 21-06-10 23:43 |
Iphone abonnement of niet? | riksking | Odido (T-Mobile) | 3 | 26-02-10 23:11 |
iPhone zonder 3g-abonnement | Joeryyyyy | Koopinformatie Nederland | 3 | 25-06-09 17:41 |
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 14-06-09 21:49 |
Abonnement voor iPhone | Edgar | Overige providers Nederland | 3 | 27-12-07 18:23 |
|
|