Geen 3G APN wel op internet discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geen 3G verbinding meer op mijn iPad2. APN staat op internet username en password zijn leeg. Heb geen optie onder cellular data meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen 3G APN wel op internet
Ik heb geen 3G verbinding meer op mijn iPad2.
APN staat op internet username en password zijn leeg. Heb geen optie onder cellular data meer op mijn 3G aan en uit te zetten. Al aardig wat ge-gooled en geprobeerd maar niets lijkt te werken. Iemand een idee? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2011 om 19:05 ---------- van alles geprobeerd, restore heeft het probleem verholpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
apn 3g tmobile ipad2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
andere APN, betere ontvangst, geen internet | ccc1988 | KPN | 5 | 18-03-11 19:15 |
Wel of geen APN invullen? | Mac-i | iPad algemeen | 11 | 29-07-10 13:17 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! | tice | Wi-Fi | 0 | 30-06-09 12:11 |
Geen APN ingesteld en wel data | mguntenaar | iPhone algemeen | 0 | 21-07-08 11:27 |
|
|