Geen mobiel internet na wisselen van t-mobile abonnement discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag is mijn nieuwe t-mobile abonnement ingegaan. Hiervoor had ik ook gewoon t-mobile, alleen een ander pakket. Nu heb ik sinds vandaag geen mobiel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen mobiel internet na wisselen van t-mobile abonnement
Sinds vandaag is mijn nieuwe t-mobile abonnement ingegaan. Hiervoor had ik ook gewoon t-mobile, alleen een ander pakket.
Nu heb ik sinds vandaag geen mobiel internet meer. Bellen en smsen lukt gewoon nog. Ik krijg als ik safari opstart de volgende melding: Ik heb al wat rond gezocht en geprobeerd de carrier settings op te halen, maar als ik mijn telefoon aansluit op mijn laptop en ik start iTunes, dan geeft hij niet aan dat er nieuwe settings te downloaden zijn. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je het beste het antwoord bij T-Mobile kunt vinden/halen.dus gewoon even met hun bellen.
|
|
|||
|
|||
Yes, er was daar iets fout gegaan. Ze hebben een reset uitgevoerd en nu doet alles het weer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiel internet Simpel via T-mobile | Drinkyoghurt | Overige providers Nederland | 12 | 10-05-11 00:24 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
Geen mobiel internet meer T-mobile i-150 | SuperBoswachter | Odido (T-Mobile) | 0 | 24-08-10 01:21 |
Mobiel Internet: extra kosten bij abonnement? | played | Odido (T-Mobile) | 4 | 23-02-10 18:42 |
|
|