TMobile failures strikes again. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een factuur van afgerond €60,-. Als ik naar de factuur kijk, zie ik dat alle bundels 3x zijn verrekend. Dat is al fout ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
TMobile failures strikes again.
Ik heb een factuur van afgerond €60,-. Als ik naar de factuur kijk, zie ik dat alle bundels 3x zijn verrekend. Dat is al fout #1. Naast dat kan ik namelijk niet bellen, zijn de uitgaande gesprekken geblokkeerd. Dat terwijl ik net 3 weken het toestel en dus abonnement heb, geen brief heb ontvangen en de betaalperiode is gewoon nog actief.
Kortom: heerlijke start, iemand die hetzelfde ervaart? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maargoed, €60,- voor wat? |
|
|||
|
|||
Ik heb nog nooit problemen ervaren met het afsluiten van een nieuw abonnement of het verlengen van een bestaand abonnement.
|
|
||||
|
||||
Menselijke roofvogels
|
|
|||
|
|||
Heb je een nieuw abo daar of is het een verlenging heb je je bundel aangepast enz?
Want als het je eerste rekening is zitten er de aansluitkosten bij en tevens betaal je een maand vooruit je bundel en de bundel natuurlijk van je start en eventueel overlap van enkele dagen als je net voor de sart van een nieuwe bundel data bent begonnen. Kortom aan jouw berichtje kan men nog niks opmaken... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Waar TMobile wel iets kan doen, is aan de blokkade. Mijn betalingstermijn is gewoon nog actief en tóch ben ik afgesloten. Daarnaast is het niet gewoonlijk dat je afgesloten wordt bij een betalingsachterstand van één maand, al had ik dat niet. Ik weet nog met het vorig abonnement, 2 maanden niet betaald toen en ik was gewoon nog online :') Beetje jammer.. Heb het openstaande bedrag in ieder geval betaald en zou binnen 2u terug online zijn. |
|
|||
|
|||
Tjah een nieuwe abonnee die niet betaalt misschien dat ze daar andere regels voor hanteren?
En wanneer heb je hem afgesloten en al vanaf begin geblokkeerd? Maar wat zijn je abo kosten oer maand dan? Aansluitkosten zijn meestal 30 euro plus die 7 euro van de eerste paar dagen maakt al 37 dan is de rest dus een stukje vooruitbetaling en/of deze maand? Als het goed is staat er vaak op verschillende plekken vermeld dat de eerste rek hoger is zeker door de aansluit kosten ed. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Had je gebeld? Misschien volgende keer eerst bellen en dan pas zeuren als blijkt dat t echt bij t mobile ligt?! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Simlock Tmobile | Famous4 | Unlock | 1 | 30-11-10 16:33 |
3G op iPad tmobile | maassluis | iPad algemeen | 4 | 23-10-10 08:16 |
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart | Momentum | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 23:17 |
Wi-Fi Tmobile?? | MiiPhone | Archief | 2 | 29-03-09 22:49 |
quicknet en tmobile | breezertje | Odido (T-Mobile) | 0 | 09-10-08 20:03 |
|
|