//

TMobile failures strikes again.

TMobile failures strikes again. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een factuur van afgerond €60,-. Als ik naar de factuur kijk, zie ik dat alle bundels 3x zijn verrekend. Dat is al fout ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-10-12, 00:44
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard TMobile failures strikes again.

Ik heb een factuur van afgerond €60,-. Als ik naar de factuur kijk, zie ik dat alle bundels 3x zijn verrekend. Dat is al fout #1. Naast dat kan ik namelijk niet bellen, zijn de uitgaande gesprekken geblokkeerd. Dat terwijl ik net 3 weken het toestel en dus abonnement heb, geen brief heb ontvangen en de betaalperiode is gewoon nog actief.

Kortom: heerlijke start, iemand die hetzelfde ervaart?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-12, 02:51
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Ik heb een factuur van afgerond €60,-. Als ik naar de factuur kijk, zie ik dat alle bundels 3x zijn verrekend. Dat is al fout #1. Naast dat kan ik namelijk niet bellen, zijn de uitgaande gesprekken geblokkeerd. Dat terwijl ik net 3 weken het toestel en dus abonnement heb, geen brief heb ontvangen en de betaalperiode is gewoon nog actief.

Kortom: heerlijke start, iemand die hetzelfde ervaart?
Ja Ja! Die T-mobile lui zijn echt geldvreters, maar je moet ze juist slimmer af zijn. Jij wilt niet weten waarvoor ik gevochten heb, en ik uiteindelijk toch gewonnen heb van ze.. Ik vind het eerlijk gezegd knap van me zelf..

Maargoed,
€60,- voor wat?
  #3  
Oud 19-10-12, 08:57
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb nog nooit problemen ervaren met het afsluiten van een nieuw abonnement of het verlengen van een bestaand abonnement.
  #4  
Oud 19-10-12, 09:19
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Menselijke roofvogels
  #5  
Oud 19-10-12, 09:51
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Heb je een nieuw abo daar of is het een verlenging heb je je bundel aangepast enz?
Want als het je eerste rekening is zitten er de aansluitkosten bij en tevens betaal je een maand vooruit je bundel en de bundel natuurlijk van je start en eventueel overlap van enkele dagen als je net voor de sart van een nieuwe bundel data bent begonnen.
Kortom aan jouw berichtje kan men nog niks opmaken...
  #6  
Oud 19-10-12, 09:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Ja Ja! Die T-mobile lui zijn echt geldvreters...
Juist Overstappen naar KPN of Vodafone, die doen het voor de lol en uit menslievendheid, maar zeker niet voor het geld. En fouten maken die twee ook niet
  #7  
Oud 19-10-12, 12:49
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Heb je een nieuw abo daar of is het een verlenging heb je je bundel aangepast enz?
Want als het je eerste rekening is zitten er de aansluitkosten bij en tevens betaal je een maand vooruit je bundel en de bundel natuurlijk van je start en eventueel overlap van enkele dagen als je net voor de sart van een nieuwe bundel data bent begonnen.
Kortom aan jouw berichtje kan men nog niks opmaken...
Dit blijkt inderdaad het geval. Wel absurd dat ze voor 3 dagen, 7€ in rekening brengen. Daarnaast zijn er inderdaad aansluitkosten, die ik niet verwacht had wegens overstap van abonnement. Hier kan TMobile dus niks aan doen en is mijn fout geweest.

Waar TMobile wel iets kan doen, is aan de blokkade. Mijn betalingstermijn is gewoon nog actief en tóch ben ik afgesloten. Daarnaast is het niet gewoonlijk dat je afgesloten wordt bij een betalingsachterstand van één maand, al had ik dat niet. Ik weet nog met het vorig abonnement, 2 maanden niet betaald toen en ik was gewoon nog online :') Beetje jammer.. Heb het openstaande bedrag in ieder geval betaald en zou binnen 2u terug online zijn.
  #8  
Oud 19-10-12, 13:13
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Tjah een nieuwe abonnee die niet betaalt misschien dat ze daar andere regels voor hanteren?
En wanneer heb je hem afgesloten en al vanaf begin geblokkeerd?
Maar wat zijn je abo kosten oer maand dan?
Aansluitkosten zijn meestal 30 euro plus die 7 euro van de eerste paar dagen maakt al 37 dan is de rest dus een stukje vooruitbetaling en/of deze maand?

Als het goed is staat er vaak op verschillende plekken vermeld dat de eerste rek hoger is zeker door de aansluit kosten ed.
  #9  
Oud 19-10-12, 14:24
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Juist Overstappen naar KPN of Vodafone, die doen het voor de lol en uit menslievendheid, maar zeker niet voor het geld. En fouten maken die twee ook niet
Haha maar jou heb ik niks gevraagd 😉
  #10  
Oud 19-10-12, 15:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Haha maar jou heb ik niks gevraagd 😉
Haha, maar ik antwoord ook zonder dat jij mij iets vraagt, raar hé (en als je mij iets vraagt antwoord ik niet)
  #11  
Oud 19-10-12, 15:23
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Tjah een nieuwe abonnee die niet betaalt misschien dat ze daar andere regels voor hanteren?
En wanneer heb je hem afgesloten en al vanaf begin geblokkeerd?
Maar wat zijn je abo kosten oer maand dan?
Aansluitkosten zijn meestal 30 euro plus die 7 euro van de eerste paar dagen maakt al 37 dan is de rest dus een stukje vooruitbetaling en/of deze maand?

Als het goed is staat er vaak op verschillende plekken vermeld dat de eerste rek hoger is zeker door de aansluit kosten ed.
De directe afsluiting kwam doordat het een nieuw abonnement is en geen eerdere betalingen zijn plaats gevonden.
  #12  
Oud 19-10-12, 16:00
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Haha, maar ik antwoord ook zonder dat jij mij iets vraagt, raar hé (en als je mij iets vraagt antwoord ik niet)
Haha wat doe je dan op deze forum? Ga je eigen vrienden vervelen dan nutteloze berichten plaatsen.

Succes in je leven 😄
  #13  
Oud 19-10-12, 16:07
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
De directe afsluiting kwam doordat het een nieuw abonnement is en geen eerdere betalingen zijn plaats gevonden.
Aaah dat noemde ik al in een van mijn eerdere berichtjes.
Had je gebeld?
Misschien volgende keer eerst bellen en dan pas zeuren als blijkt dat t echt bij t mobile ligt?!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Simlock Tmobile Famous4 Unlock 1 30-11-10 16:33
3G op iPad tmobile maassluis iPad algemeen 4 23-10-10 08:16
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart Momentum Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 23:17
Wi-Fi Tmobile?? MiiPhone Archief 2 29-03-09 22:49
quicknet en tmobile breezertje Odido (T-Mobile) 0 09-10-08 20:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:06.