iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   [iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/15995-iphone-3g-nieuwe-leveringen-statusupdates.html)

TL5 19-07-08 17:55

Vaag zeg bij mij kan ie geen ordernummer vinden:S
Maar ik voer ook mn klantnummer in want dat is het enige dat ik in de brief zie.

CrazyWilly 19-07-08 17:56

klantnummer werkt niet :) je hebt een order nummer nodig, dat staat vermeld onder:ordernummer ;) anders weet ik het ook niet meer voor je :o

TL5 19-07-08 17:58

Dat staat nergens in de brief! Toch bedankt voor de hulp.

Swiftly 19-07-08 18:05

Vanmiddag even bij t-mobile shop geweest in haarlem, ze hadden er daar vorige week totaal 10 binnengekregen.
Ze verwachten volgende week maandag of dinsdag de volgende levering binnen te krijgen. Ook op vrijdag komt er weer een levering. Dus ma/di en vr iedere week.
Ik sta nu 6e voor 16Z, dus,...hopelijk heb ik geluk en krijg ik hem volgende week.
:)

AlexTemora 19-07-08 18:17

Heb mijn 16Z besteld op vrijdag de 11e in de avond. Was de 2637e (terug te zien in je bestelnummer)

Zit op het moment al 2 weken in Kreta en heb dus nog geen brief gezien. Bestel status staat dus nog op 1.

Hoop dat het wat sneller gaat want hoopte erop dat hij thuis op mij lag te wachten wanneer ik thuis zou komen. :(

TL5 19-07-08 19:41

9302 is mijn bestelnummer denk ik wat moet ik er dan nog voor zetten om in te vullen bij de order checker?

korrel 19-07-08 20:14

ik behoor ook onder 1 van de gelukkigen maandag :) .. ik verwacht vanavond een mailtje met hoelaat ze m komen brengen .. ik bestelde ook enkele minuten na 12 op 11 juli :)

CrazyWilly 20-07-08 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AlexTemora (Bericht 146397)
Heb mijn 16Z besteld op vrijdag de 11e in de avond. Was de 2637e (terug te zien in je bestelnummer)

Zit op het moment al 2 weken in Kreta en heb dus nog geen brief gezien. Bestel status staat dus nog op 1.

Hoop dat het wat sneller gaat want hoopte erop dat hij thuis op mij lag te wachten wanneer ik thuis zou komen. :(

ik was nummer 20 :)

Cesco 21-07-08 13:09

TMO Voorraad
 
Vorige week mijn 16 GB Witte iPhone besteld bij de T-Mobileshop in Zuid Holland. Echter heb ik niets meer over gehoord. Weet iemand ofdat er weer voorraad is en zoniet wanneer deze verwacht worden?
Het in ineens erg stil geworden bij TMO :confused:.

Zijn er meer shops die op hun voorraad wachten?

Groetjes

smeeledh 21-07-08 13:27

Net bij de Media Markt DH geweest, daar zeiden ze nog 2 a 3 weken ook als je op de wachtlijst stond... pff lang...

frida 21-07-08 13:49

Ik stond op de wachtlijst bij BC in Rotterdam Zuidplein maar ben tot op heden niet meer terug gebeld. Mocht dit nou wel het geval zijn dat ik gebeld wordt voor de 16 GB wit is er iemand die dan intresse heeft, dan kan je op mijnnaam de bestelling halen? Mocht ik nog gebeld worden van de week??!! En op mijn naam bedoel ik niet rekeningnummer natuurlijk maar mijn achternaam haha (voor de rest hadden ze geen gegevens gevraagd namelijk?!) Alleen tijfel ik of er nog actie ondernomen wordt vanuit BC!

niels1981 21-07-08 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AlexTemora (Bericht 146397)
Heb mijn 16Z besteld op vrijdag de 11e in de avond. Was de 2637e (terug te zien in je bestelnummer)

Zit op het moment al 2 weken in Kreta en heb dus nog geen brief gezien. Bestel status staat dus nog op 1.

Hoop dat het wat sneller gaat want hoopte erop dat hij thuis op mij lag te wachten wanneer ik thuis zou komen. :(

Je moet zelf thuis zijn en je legitimatie bij je hebben waarmee je hem hebt aangevraagd. Je moet namelijk je contract ondertekenen.
Dus hijs er nog niet als je thuis komt! Denk dat je dan een nieuwe afspraak moet maken.

Mazinho 21-07-08 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door niels1981 (Bericht 149148)
Je moet zelf thuis zijn en je legitimatie bij je hebben waarmee je hem hebt aangevraagd. Je moet namelijk je contract ondertekenen.
Dus hijs er nog niet als je thuis komt! Denk dat je dan een nieuwe afspraak moet maken.

Geen zorgen hoor, ik denk niet dat nummer 2637 al aan de beurt is geweest hoor....

CrazyWilly 21-07-08 16:33

vandaag binnen gehad en was nummer 20... :)

jerrydon 21-07-08 19:18

Ik was nummer 303, maar je hebt in feite vrij weinig aan dit nummer omdat je van je voorgangers niet weet ofdat ze de 8Gb versie hebben besteld of de 16 Gb zwart/wit.
Ik had een witte besteld:cool:

Cesco 21-07-08 19:25

Ik heb de mijne gereserveerd in bij de TMO shop in Zwijndrecht. Maar heb al een week niets meer gehoord. Ik vraag me af ofdat wit 16gb nog wel, in korte tijd, leverbaar wordt.

rAsk 21-07-08 19:29

phone house (den haag) krijgt of morgen (dinsdag) of woensdag nieuwe binnen.

frenkb 21-07-08 20:07

T-Mobile shop op de lijnbaan gaven aan de komende vier a vijf weken sowieso niet zonder reservering te leveren, BC had 32 reserveringen staan. Schiet nog niet echt op...

David-Andrew 21-07-08 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rAsk (Bericht 149614)
phone house (den haag) krijgt of morgen (dinsdag) of woensdag nieuwe binnen.

Vandaag overal in centrum Den Haag langs geweest.

MediaMarkt: niks en reserveringen
PhoneHouse: niks en reserveringen
T-Mobile: niks en reserveringen
BelCompany: niks, maar geen reserveringen/lijsten

Niemand wist mij te vertellen wanneer er weer wat binnenkwam.

Wordt het een beetje zat dat er mensen op internet zijn die iPhones slopen (Tweakers, Will it Blend) terwijl ik er nog zo graag een wil hebben.....

buck rogers 21-07-08 23:09

[iphone 3g] Status winkelreserveringen TM-shop
 
Ik zag in een andere thread het goede idee om de status van online reserveringen te posten. Nu heb ik 'm in de TM shop gereserveerd en daarvan is helemaal geen hoogte te krijgen van de status. Ze willen niet eens aangeven als hoeveelste je op de lijst staat. Om een indruk van de status te krijgen post ik hier mijn gegevens. Hoe meer mensen hun gegevens posten, hoe duidelijker het beeld.

Plaats / Datum / Tijd / iphone / Geleverd

Zwolle / 12-07 / 15.04 uur / 8G / nee


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32.