iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   [iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/15995-iphone-3g-nieuwe-leveringen-statusupdates.html)

svenssonn 18-07-08 15:09

Hoeveel prioriteit heeft een iPhone voor jou? Persoonlijk zou ik gewoon wachten op je huidige bestelling.

frida 18-07-08 15:21

Hoog, ik ga volgende week op vakantie voor 2.5 week en dan wil ik een abbonement hebben. Als het geen Iphone wordt dan g aik over op een HTC Diamond zolang ik meer vorzien ben van abbon. voordat ik op vakantie ga!!!

iownu 18-07-08 15:32

iemand enig idee wanneer de TM winkels weer bevoorraad worden??
ben inmiddels nr. 1 op de wachtlijst:D

korrel 18-07-08 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iownu (Bericht 145564)
iemand enig idee wanneer de TM winkels weer bevoorraad worden??
ben inmiddels nr. 1 op de wachtlijst:D

als dit ritme doorgaat met leveringen heb je binnen 2 werkdagen prijs :) ..

iownu 18-07-08 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door korrel (Bericht 145566)
als dit ritme doorgaat met leveringen heb je binnen 2 werkdagen prijs :) ..

Dat zou heel mooi zijn:D:D

dayslover 18-07-08 16:29

Ik heb net even gebeld naar de Bel Company bij mij in de buurt, en ik sta nog net zo laag op de wachtlijst als vorige week, omdat ze gewoon niks binnenkrijgen. Ze zouden vandaag binnen krijgen maar die levering is ook niet door gegaan. Heel jammer

CrazyWilly 18-07-08 17:02

Even wat anders, bij contract vernieuwingen wordt je ook niet gebeld! Er wordt gewoon bezorgt :)

"
4
Order op transport

Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden. "

dayslover 18-07-08 17:08

Ik heb net T-Mobile gebeld omdat mijn contract afloop en ik de Iphone wil hebben, en mij werd verteld dat er dan over 6 weken geleverd word. Toen ik vroeg of het via de winkels niet sneller zou gaan zei de man dat er NIET meer geleverd word aan winkels de aankomende 6 weken.

Celf 18-07-08 17:15

Ik word ook helemaal knettergek van al die tegenstrijdige mededelingen van T-Mobile verkopers.

Ik neem telefonisch contact op met een winkel en daar laten ze me weten dat ze nog 4 witte 16 Gb versies hebben. Een collega er naar toe. Daar laat men hem weten dat die 4 toestellen gereserveerd zijn....dus niet voor mij. Hij doet het verzoek voor een reservering. Komt er een andere verkoper bij die hem laten weten dat reserveren in strijd is met de policy van T-Mobile :eek: en die andere toestellen dan :confused:
Op zijn vraag wanneer de volgende levering komt krijgt hij de opmerking...ergens in augustus\september.

CrazyWilly 18-07-08 17:18

Ja ook zei de telefoon man van tmobile dat tmobile veel problemen hebben met de introductie van de iphone. Toen heb ik ook duidelijk gemaakt dat ,dat tmobile hun probleem is en niet de mijne ;)

ja ik ben een zeikerd aan de telefoon :)

En ik heb tot nu toe alleen maar tegenstrijdige berichten gehoord van tmobile.

dayslover 18-07-08 17:21

Nou het ziet er dan misschien toch naar uit dat er pas over 6 weken weer geleverd word aan de winkels!

sabotage 18-07-08 17:21

Ik heb afgelopen ztaerdag in Almere mijn 16 gig white iphone in de bestelling gedaan. Jammere van alles is dat ik nog steeds niets vernomen heb van de status én niemand mij er maar iets over kan vertellen.. er is -naar verluid- de hele week niets binnen gekomen... in almere notabene! Ergens heb ik beetje spijt van mijn T-mobile loyaliteit, als ik dit forum lees had ik beter naar de TPH of BC kunnen gaan.

Mazinho 18-07-08 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dayslover (Bericht 145635)
Nou het ziet er dan misschien toch naar uit dat er pas over 6 weken weer geleverd word aan de winkels!

Goed nieuws dus als je online besteld hebt :D

Lijt er dus op dat men eerst aan de online-bestellers gaan leveren en daarna pas weer aan de winkels :D:D:D

CrazyWilly 18-07-08 18:44

lijkt er wel op , hoorde ook van zon tmobile figuur (klantenservice) dat de levertijd online nu even 10dagen was.

Maar weet niet of dat nou oploopt of niet?

Denman1985 18-07-08 18:47

Het staat in de brief. weet iemand of het nu nog op de site ergens staat aangegeven dat de levertijd 6 weken is?

svenssonn 18-07-08 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denman1985 (Bericht 145685)
Het staat in de brief. weet iemand of het nu nog op de site ergens staat aangegeven dat de levertijd 6 weken is?

Er staat inderdaad dat de levertijd 6 weken is bij een on-line bestelling.

everhage 18-07-08 18:56

Weet je, volgens mij weet gewoon niemand hoe het ervoor staat. Iedereen speculeert er maar wat op los.

Ik heb me bijvoorbeeld deze week op de lijst bij TM laten zetten en ze drukten mij op het hart dat ik volgende week wel aan de beurt ben. Natuurlijk zeggen ze dat om mij maar die 50 euro te laten betalen, is toch weer een klant binnen. Zo te lezen hier op het forum kan ik dus nog wel 6 weken wachten tot ik eindelijk kan spelen met het hebbedingetje.

Maar...hoe zit het dan met die andere hardnekkige geruchten dat TM wel over 100.000 stuks beschikt en dat ze deze gefaseerd uitleveren. Of is dat dan weer niet waar. Misschien had de marketingstrategist wel niet de verwachte opslag gekregen en is dit zijn wraak. Wie weet.....ik hoor in ieder geval niemand roepen hoe lang de verwachte levertijd nu echt is. In deze thread komen alleen geruchten voorbij, 'ik was net in de winkel en...', 'Ik belde net met Tmobile en...'. Niet echt betrouwbare bronnen om je plannen op af te gaan stemmen lijkt me.

En..oh ja...nu leveren ze weer uit via internet en zijn die mensen als eerste aan de beurt. Toen je online bestelde was de verwachte levertijd 6 weken. dat wist je toen je op 'ok' drukte om de bestelling te bevestigen. Lijkt me dus sterk dat ze nu plots helemaal niets meer aan winkels gaan leveren om online bestellingen te verwerken. Die verwachte levertijd was er om eerst de balie verkoop over het toppunt heen te helpen en dan in de nabestelling bij Apple voldoende in te slaan om de internetbestellingen te kunnen coveren.

In the end vertrouw ik maar gewoon op het uiterst vage persbericht van dinsdag van TM, waarin werd vermeld dat er op zéér korte termijn met zéér grote regelmaat een aanlevering van iPhones zou komen.

sirtalis 18-07-08 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mazinho (Bericht 145662)
Goed nieuws dus als je online besteld hebt :D

Lijt er dus op dat men eerst aan de online-bestellers gaan leveren en daarna pas weer aan de winkels :D:D:D

Prima, zoals het hoort vind ik. In ieder geval voor de contractvernieuwers zoals ik die al jaaaaren abonnee zijn. Ik vraag me alleen af of T-Mo zo slim is om er dan meteen een nieuwe simkaart bij te doen, aangezien ik nog nooit een nieuwe heb gehad. Gevolg: Ik heb nog altijd een Ben simkaart, en dat gaat dus gedonder opleveren als mijn iPhone uiteindelijk geleverd is. Overigens, direct iets na middernacht mijn bestelling doorgegeven, maar nog altijd orderstatus 1, dus niets mee gedaan. Prima manier om je trouwe klanten te belonen T-mobile!:mad::mad::mad:

tompson01 18-07-08 19:43

Net gebelt met t-mobile of ze meer wisten van een nieuwe levering omdat ik hem had bestelt maar die man dacht nog steeds rond de 6 weken en dat was vorige week ook al ik denk dat ik ook maar bij een BC gaa bestelen

CrazyWilly 18-07-08 20:43

nieuwe simkaart kost online 10 euro , in de tmobile winkel krijg je hem meteen mee en kost 5 euro (bron klantenservice tmobile)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:18.