Hey , ik had het al in een ander topic laten weten, ik heb de nacht van donderdag de hele nacht lopen refreshen tot ik m kon bestellen en krijg m nu maandag binnen .... ik denk dat je nog wel even kunt wachten als je zondag pas hebt besteld ..
hierbij de mails die ik heb ontvangen, aankomende zaterdag verwacht ik een nieuwe mail met het tijdstip dat ik m maandag ontvangen :) ....
Mail die ik als eerste heb ontvangen ( 00.30 ) :
Citaat:
Geachte heer *******,
Hartelijk dank voor je bestelling van de iPhone 3G in de T-Mobile Online Shop. Je aanvraag is ontvangen.
Je krijgt zo snel mogelijk (via de mail) bericht over de acceptatie van je order.
Deze e-mail wordt automatisch gegenereerd. Wij kunnen je reactie op deze e-mail dan ook niet beantwoorden. Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111.
|
10 minuten later ( 00.40 ) :
Citaat:
Geachte heer ********,
T-Mobile heeft je bestelling voor de iPhone 3G geaccepteerd. Zodra het toestel op voorraad is, belt de koerier je voor een afleverafspraak.
Het ordernummer is: **************
Gezien de beperkte voorraad van de iPhone kan de levertijd wel oplopen tot 6 weken. Je kunt erop rekenen dat wij alles in het werk stellen om het toestel zo snel mogelijk te leveren.
Deze e-mail wordt automatisch gegenereerd. Reacties op deze e-mail kunnen dan ook niet worden beantwoord. Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111.
Met vriendelijke groeten,
T-Mobile
|
Mail zojuist ontvangen na bestigen afspraak :
Citaat:
Bestelling T-mobile
Geachte heer/mevrouw ,
Zojuist hebben wij met u een afspraak gemaakt voor het afleveren van uw bestelling, die u heeft gedaan via de Online Shop van T-Mobile. Uw bestelling voor een Apple iPhone 3G 8GB heeft het ordernummer **********. Wij komen op 21-07-08 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres: ****************, ***********.
De dag voor aflevering kunt u vanaf 21.00 uur op internet zien wanneer wij de volgende dag bij u langskomen. Surf daarvoor naar www.aflevertijd.nl en toets daar uw postcode en huisnummer in. Als u een afleverafspraak heeft gemaakt voor een maandag, dan kunt u al op zaterdagavond op deze website bekijken wanneer wij uw bestelling komen afleveren. Heeft u niet de beschikking over internet? Dan kunt op de dag van aflevering vanaf 08.30 uur bellen met 0900 - 267 5644 (55 cent per gesprek).
Wij vragen u om uw opgegeven legitimatie en bankpas tijdens de bezorging gereed te houden. U kunt deze bestelling uitsluitend persoonlijk in ontvangst nemen.
De afleveringskosten voor uw bestelling (indien van toepassing) bedragen 79.94EUR.
Indien er voor uw bestelling afleveringskosten van toepassing zijn, vragen wij u om dit bedrag met een pinbetaling aan onze chauffeur te voldoen.
Leveringen die na vrijdag 16.30 uur worden uitgeleverd, zullen op maandag a.s. worden geactiveerd. Om toch alvast gebruik te maken van uw toestel, kunt u met dit nummer gedurende het weekend maximaal 1 uur bellen.
Met vriendelijke groet,
AMP Logistics
|
|