iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   [iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/15995-iphone-3g-nieuwe-leveringen-statusupdates.html)

Vigoroso 16-07-08 19:27

Mijn reden dat ik "NIET" bij T-mobile shop heb gereserveerd was die 50 euro, en dat ik bang ben dat ik 't niet terug krijg wanneer ik ergens anders heen wil gaan.. Verder sta je vaak op een grotere lijst ;)

Kevin 16-07-08 19:30

Ik ben vandaag gaan vragen in het Mobistar filiaal in de Lippenslaan in Knokke-Heist wanneer ze nieuwe iPhones binnen krijgen.

En dat wisten ze zelf niet, en als ze er binnen krijgen zijn die eerst voor de gereserveerde klanten. En dat aantal loopt al behoorlijk op.

Het zouden er rond de 50 zijn.




Ben naar The Phone House geweest, en zij hebben nog geen officiële bekendmaking of ze de iPhone ook in België gaan verkopen, het is zeker niet meer voor deze zomer zei de kassabediende.

Pejee 17-07-08 12:46

je kan de 8gb (nog voor even wss) bestellen op de site van mobistar.


Edit: Allemaal op!

SuperDutch 17-07-08 16:20

Ik heb zojuist de Iphone 16GB zwart besteld op de site van T-mobile. Nu loopt mijn vodafone abbo af over 2 weken en ik verwacht mijn Iphone pas over 6 weken, maar ik zal toch wel mijn sim kaart krijgen over 2 weken? Want dat zou betekenen dat er speciaal voor de simkaart iemand langs moet komen om de kopie van mijn paspoort en bankafschrift in ontvangst te nemen.
En over 6 weken moet er weer iemand langskomen om de Iphone te brengen en het remboursbedrag in ontvangst te nemen.
Nog meer mensen die hier mogelijk ervaring mee hebben of krijgen??

Locutus 17-07-08 16:37

heb je wel opgezegt?

SuperDutch 17-07-08 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Locutus (Bericht 144749)
heb je wel opgezegt?

Ja tuurlijk. Over 2 weken loopt mijn huidige abbo af.

Denman1985 17-07-08 19:03

Eindelijk, goed nieuws. Ik heb de contractsbevestiging van t-mobile in de brievenbus gekregen. Hierin staat dat mijn toestel binnen 10 dagen bezorgd wordt. :D Ik heb de iphone 16 GB zwart besteld via de t-mobile site en daar mijn contract vernieuwd (verlengd).

Vigoroso 17-07-08 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denman1985 (Bericht 144877)
Eindelijk, goed nieuws. Ik heb de contractsbevestiging van t-mobile in de brievenbus gekregen. Hierin staat dat mijn toestel binnen 10 dagen bezorgd wordt. :D Ik heb de iphone 16 GB zwart besteld via de t-mobile site en daar mijn contract vernieuwd (verlengd).

Nice, als het via de site allemaal binnen 10 dagen is dan zullen mensen die gereserveerd hebben bij een filiaal het ook wel snel zullen krijgen..:D

Denman1985 17-07-08 20:48

Ik had de bestelling afgelopen zondag geplaatst om 15:30. Zijn er nog meer mensen die deze bevestiging hebben gekregen voor mij?
De 2 bevestigingmails nadat je je bestelling plaatste, kreeg ik vlak achter elkaar. dus tot nu toe loopt het soepel.

thekoot 17-07-08 20:53

heb zaterdag via de site verlengd en vandaag ook een brief thuis gekregen. hier staat ook in dat hij binnen 10 dagen bezorgd wordt, maaaaar in de mail stond dat het wel tot 6 weken kon duren dus nog maar geen valse hoop hebben.

korrel 17-07-08 20:54

Hey , ik had het al in een ander topic laten weten, ik heb de nacht van donderdag de hele nacht lopen refreshen tot ik m kon bestellen en krijg m nu maandag binnen .... ik denk dat je nog wel even kunt wachten als je zondag pas hebt besteld ..



hierbij de mails die ik heb ontvangen, aankomende zaterdag verwacht ik een nieuwe mail met het tijdstip dat ik m maandag ontvangen :) ....


Mail die ik als eerste heb ontvangen ( 00.30 ) :
Citaat:

Geachte heer *******,
Hartelijk dank voor je bestelling van de iPhone 3G in de T-Mobile Online Shop. Je aanvraag is ontvangen.
Je krijgt zo snel mogelijk (via de mail) bericht over de acceptatie van je order.
Deze e-mail wordt automatisch gegenereerd. Wij kunnen je reactie op deze e-mail dan ook niet beantwoorden. Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111.


10 minuten later ( 00.40 ) :
Citaat:

Geachte heer ********,

T-Mobile heeft je bestelling voor de iPhone 3G geaccepteerd. Zodra het toestel op voorraad is, belt de koerier je voor een afleverafspraak.

Het ordernummer is: **************

Gezien de beperkte voorraad van de iPhone kan de levertijd wel oplopen tot 6 weken. Je kunt erop rekenen dat wij alles in het werk stellen om het toestel zo snel mogelijk te leveren.

Deze e-mail wordt automatisch gegenereerd. Reacties op deze e-mail kunnen dan ook niet worden beantwoord. Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111.

Met vriendelijke groeten,

T-Mobile



Mail zojuist ontvangen na bestigen afspraak :


Citaat:

Bestelling T-mobile

Geachte heer/mevrouw ,

Zojuist hebben wij met u een afspraak gemaakt voor het afleveren van uw bestelling, die u heeft gedaan via de Online Shop van T-Mobile. Uw bestelling voor een Apple iPhone 3G 8GB heeft het ordernummer **********. Wij komen op 21-07-08 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres: ****************, ***********.

De dag voor aflevering kunt u vanaf 21.00 uur op internet zien wanneer wij de volgende dag bij u langskomen. Surf daarvoor naar www.aflevertijd.nl en toets daar uw postcode en huisnummer in. Als u een afleverafspraak heeft gemaakt voor een maandag, dan kunt u al op zaterdagavond op deze website bekijken wanneer wij uw bestelling komen afleveren. Heeft u niet de beschikking over internet? Dan kunt op de dag van aflevering vanaf 08.30 uur bellen met 0900 - 267 5644 (55 cent per gesprek).

Wij vragen u om uw opgegeven legitimatie en bankpas tijdens de bezorging gereed te houden. U kunt deze bestelling uitsluitend persoonlijk in ontvangst nemen.

De afleveringskosten voor uw bestelling (indien van toepassing) bedragen 79.94EUR.

Indien er voor uw bestelling afleveringskosten van toepassing zijn, vragen wij u om dit bedrag met een pinbetaling aan onze chauffeur te voldoen.

Leveringen die na vrijdag 16.30 uur worden uitgeleverd, zullen op maandag a.s. worden geactiveerd. Om toch alvast gebruik te maken van uw toestel, kunt u met dit nummer gedurende het weekend maximaal 1 uur bellen.

Met vriendelijke groet,
AMP Logistics


Vigoroso 17-07-08 21:23

lol :D Beter toch :D

Jurf 17-07-08 21:41

en nu hopen dat filialen morgen ook weer een levering binnen krijgen :)

thekoot 17-07-08 21:48

korrel , hebben ze jou telefonisch benaderd om een afspraak te maken voor bezorging?

korrel 17-07-08 21:50

Jep :) , AMP Logistics had gebeld ... en ik kon een dag kiezen, ze waren vanaf maandag leverbaar zei hij :) ..

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thekoot (Bericht 145052)
korrel , hebben ze jou telefonisch benaderd om een afspraak te maken voor bezorging?


Wally21 17-07-08 21:58

:eek:Had hem telefonisch besteld maar nog geen bevestiging gehad dus ff gebeld met T-mobile. de order was wel binnen maar moest nog verwerkt worden, oftewel lang wachten. Dus ik Naar de T-monile shop hier in Tilburg stonden er 25 op de wachtlijst voor de zwarte 16GB. De man vertelde mij dat het daar zeker sneeler ging als via internet of via de telefoon. ze hadden deze week al 60 toestellen gehad. mijn aanvraag dus geannuleerd en er daar een gereserveerd. De reden dat het in de winkel ook sneller zou gaan is omdat de winkel dus alleen de toestellen ontvangt die zijn gereserveerd en die lijsten dus sneller worden wegewerkt. op internet worden de bestellingen gewoon op volgorde afgwerkt wat landelijk is en dus voor een langere wachttijd zorgt. Nu hopen dat er deze week weer zoveel toestellen binnen komen. dan heb ik m volgende week al:D in plaats van over 6 weken.

Vigoroso 17-07-08 22:11

Idd Jurf, laten we het hopen :D Anders keer volgende week ofzo ;)
En als je pech hebt die week erop of zelfs later :|

Swiftly 17-07-08 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denman1985 (Bericht 143928)
Ik heb al een mail verstuurd naar t-mobile met de vraag, waarom zij wel, en wij niet. :mad:
Misschien dat ik vanavond na m'n werk even een belletje ga plegen. ;)

Ik heb hem ook gewoon in een winkel bestel, vrijdag om 11:00 en heb ook nog niks.

Vigoroso 17-07-08 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Swiftly (Bericht 145086)
Ik heb hem ook gewoon in een winkel bestel, vrijdag om 11:00 en heb ook nog niks.

Bij de phone house en hoeveelste sta jij op de lijst?

CrazyWilly 17-07-08 23:05

donderdag op vrijdag nacht besteld op de site, alle bevestigingen gehad, maar geen reply op mijn mail.
en geen afspraak nog gemaakt met mij.

morgen weer eens aan de telefoon hangen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:12.