Citaat:
|
Hu ? je hebt een gelockte iphone 3G laten unlocken bij T-Mobile ?
|
Citaat:
Eindelijk! |
Hai,
ik had een vraagje... hoe heb je het precies voor elkaar gekregen en hoelang heb je er over gedaan van punt van aanvraag tot daadwerkelijke unlock.. en welke gegevens werden er gevraagd door t-mobile ? Alvast bedankt, Mike |
@chaser2600 en @sponzert:
Geef even wat meer info over wat je precies gedaan hebt via t-mobile svp |
Ik heb een week na de introductie van de iPhone de unlock aangevraagd...
Verschillende keren gebeld (stuk of 5 keer) maar geen resultaat, steeds maar dezelfde smoesjes. Totdat deze week het klachten mail adres beschikbaar werd gesteld door T-Mobile (weet zo ff het adres niet, staat in een van de nieuwsberichten van iphoneclub). Gisteren een mail gestuurd naar dat adres met de vraag hoe het er voor staat en vanmorgen belde een vriendelijke dame mij op of ik even mijn simkaart wilde wisselen en mijn iPhone aan iTunes wilde hangen. En nu, voila... unlocked De vriendelijke vrouw moest nog wel even nadrukkelijk melden dat dit mij 120 euro gaat kosten en via de volgende factuur verrekend gaat worden. |
Ok, maar ik neem aan dat je abo in de tussentijd gewoon doorloopt?
|
Als ik bel krijg ik nu wel steeds de melding... "Call Forwarding Active"...
Kan me dat nog herinneren van de 1G versie, had iets met voicemail te maken dacht ik. Citaat:
Ik heb het contract niet ontbonden. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Inmiddels heb ik het uitgezet maar ik krijg idd nog steeds de melding van "Doorschakelen actief". Who cares....ik niet ;) |
even een vraagje ze zouden de code nu ook voor mij naar apple sturen heb hem nu een half uurtje op mijn itunes moet ik voor de rest nog wat doen of duurt het gewoon zolang
|
Goed nieuws dat je nu de unlock via T-Mobile voor elkaar kunt krijgen. Zal wel een run op komen. Zijn natuurlijk wel kosten aan verbonden ;)
|
Citaat:
@scorpiosoft Jammer hé ;) Maar het werkt in ieder geval wel goed en geen gezeur met FW upgrades etc. |
oke dank je wacht ik even af
|
Ik heb ook geïnformeerd, mij wordt door t-mobile verteld dat het ca. twee weken duurt, er wordt een code per brief gestuurd (?). Kosten eur. 120,-- en het abo loopt natuurlijk gewoon door....:(
|
Dan had je waarschijnlijk iemand die er weer niks van snapt, dat ik belde vandaag hoe de status was zijden ze in de eerste instantie dat het niet mogelijk was, en na drie keer doorverbinden en 24 min wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die me kon helpen en die ging het meteen regelen ik wacht nog steeds met spanning af tot dat vodafone in mijn scherm komt
|
Citaat:
|
Ik vrees dat men het beleid inmiddels gewijzigd heeft. Ik moet twee weken wachten, heb nl. ook om een unlock verzocht. Zojuist een leidinggevende (?) gesproken, ik doe langs een andere weg nog even navraag
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:25. |