iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   [iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/16738-iphone-3g-reserveringen-t-mobile-online.html)

mathijs 28-07-08 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 154871)
@mathijs, das goed nieuws. Maar ik vermoed dat jij niet hebt verlengd maar een nieuw abonnement hebt? Ik heb namelijk nog geen berichten gelezen van mensen die een bestelnummer hebben kunnen krijgen bij een telefonische verlenging.

Ik heb wel verlengd, zat bij Orange en heb een 16gb besteld met 150i abo. Moet 19,50 betalen voor het toestel.

Heb alleen een mail gehad zonder ordernummer, maar omdat ik deze wel wilde hebben, heb ik de KS gebeld en ernaar gevraagd.

Rad 28-07-08 15:49

Eindelijk status 4
op 12-07-2008 16g zwart besteld
ordernr 11396**
Jammer genoeg bij AMP logistics (www.aflevertijd.nl) nog niks bekend :(

Weet ook niet of ik als oud Orange klant nog bij ontvangst moet tekenen of dat ik hem gewoon mee krijg als ik hem op het postkantoor ophaal. Iemand ervaring?

wouter1981 28-07-08 15:52

moeten klanten die van Orange overstappen naar TM een contract tekenen? Oftewel, komt de iPhone via AMP?

Rad 28-07-08 15:58

Nee het gaat om Orange. Toen ik mijn toestel telefonisch bestelde kreeg ik te horen dat mijn beltegoed zou vervallen aangezien het een ander pakket is. Daarom vraag ik mij af of ik opnieuw moet tekenen voor een contract of dat ze dit toch als een verlenging zien.

wouter1981 28-07-08 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rad (Bericht 154897)
Nee het gaat om Orange. Toen ik mijn toestel telefonisch bestelde kreeg ik te horen dat mijn beltegoed zou vervallen aangezien het een ander pakket is. Daarom vraag ik mij af of ik opnieuw moet tekenen voor een contract of dat ze dit toch als een verlenging zien.

Mijn vraag was meer in het algemeen. Volgens mij moet iedereen tekenen voor ontvangst plus dat er nog een remboursbedrag betaald moet worden. Ik ben ook benieuwd of ze de overstap van Orange naar TM als een verlenging zien of als een nieuwe aansluiting. In dat laatste geval komt de levering namelijk via AMP.

Rad 28-07-08 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mathijs (Bericht 154887)
Ik heb wel verlengd, zat bij Orange en heb een 16gb besteld met 150i abo. Moet 19,50 betalen voor het toestel.

Heb alleen een mail gehad zonder ordernummer, maar omdat ik deze wel wilde hebben, heb ik de KS gebeld en ernaar gevraagd.


Ik heb ook na moeten bellen voor een ordernummer. Ik heb dit gewoon zonder problemen gekregen van ze.

Boshuizen 28-07-08 16:02

Ja, ik ook eindelijk naar status 4.

Rad 28-07-08 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 154898)
Mijn vraag was meer in het algemeen. Volgens mij moet iedereen tekenen voor ontvangst plus dat er nog een remboursbedrag betaald moet worden. Ik ben ook benieuwd of ze de overstap van Orange naar TM als een verlenging zien of als een nieuwe aansluiting. In dat laatste geval komt de levering namelijk via AMP.

Blijkbaar zien ze het als een nieuw contract, aangezien ik van TM door kreeg dat mijn bestelling via AMP zou worden aangeboden. jammer genoeg is daar nog niets bekend over mijn order.

Mazinho 28-07-08 16:10

Hier ook naar status 4!!!!:D:D

Baphi 28-07-08 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shawn (Bericht 154701)
Ik zelf heb telefonisch besteld met een contract verlenging.

11 juli 13.15 heb 2 bevestiging briefen gehad waarin dus ook vermeld werd dat ik binnen 10 dagen zou krijgen maar heb nog niks binnen gehad.

Heeft iemand die ook op 11 juli rond die tijd heeft besteld met een verlenging al de iphone binnen gehaad of niet?

@Shawn: ik heb ook op 11 juli besteld (online, niet telefonisch), geen bevestigingsbrieven maar wel twee bevestigingsemails. Maar nog steeds status 1. Ik wil dat ding nu wel eens hebben :)

Shawn 28-07-08 16:26

Ik vind het echt heel vaag allemaal, sommige mensen die veel later dan mij hebben besteld hebben al binnen en sommie die eerder hebben besteld of rond die tijd hebben nog steeds niet binnen, ik snap niet hoe t-mobile die volgordes allemaal bepaald hoor maar is allemaal heel vaagjes snap niet veel van je kan echt geen echt conclusies van trekken over wie wanneer wat krijgt.

vaagventje 28-07-08 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mazinho (Bericht 154909)
Hier ook naar status 4!!!!:D:D



ik krijg alleen de melding dat er een onverwachte fout is opgetreden:mad::mad:

Iemand een oplossing:confused::confused::confused:

weet het kom een beetjuh wanhopig over maar ja tis toch internet niemand die me persoonlijk kent:cool::p:p

Baphi 28-07-08 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shawn (Bericht 154915)
Ik vind het echt heel vaag allemaal, sommige mensen die veel later dan mij hebben besteld hebben al binnen en sommie die eerder hebben besteld of rond die tijd hebben nog steeds niet binnen, ik snap niet hoe t-mobile die volgordes allemaal bepaald hoor maar is allemaal heel vaagjes snap niet veel van je kan echt geen echt conclusies van trekken over wie wanneer wat krijgt.

Helemaal mee eens hoor! alleen heeft TM vanaf het begin gemeld dat bestellen (telefonisch of online) tot zes weken kan duren... Je moet het maar zo zien dat elke dag weer een spannende is :) (voor mij wel iig)

MetalBM 28-07-08 16:33

Hieperdepiep, MetalBM ook op status 4 sinds vandaag... Go Go Koerier.... Gillende banden svp.

Mazinho 28-07-08 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mazinho (Bericht 154909)
Hier ook naar status 4!!!!:D:D

Woensdag komen ze bij mij afleveren :D:D

Baphi 28-07-08 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vaagventje (Bericht 154917)
ik krijg alleen de melding dat er een onverwachte fout is opgetreden:mad::mad:

Iemand een oplossing:confused::confused::confused:

weet het kom een beetjuh wanhopig over maar ja tis toch internet niemand die me persoonlijk kent:cool::p:p

gebruik je wel deze link?

svenssonn 28-07-08 16:37

Mijn iPhone 3G 16GB (zwart) is binnen! Bestelling 2570!

Shawn 28-07-08 16:38

Ja ze kunnen wel zeggen 6 weken of wat dan ook maar dan moeten ze wel die volgordes juist hanteren neem ik aan dus ja ik ben al 2 jaar klant bij hun dan gaan ze zo met hun klanten om enzo vind heel vaagjes allemaal maar goed kennelijk werken ze zo.

cafe 28-07-08 16:40

nou...das ook mooi..krijg net een sms en mail binnen dat het toch niet op voorraad is..:


"In de T-Mobile.nl shop heeft u uw bestelling met ordernummer [ander order nummer dan eerder] voor een MB490DN/A Apple iPhone 3G 8GB BK opgegeven. Helaas is dit product momenteel niet op voorraad. Wij zullen spoedig contact met u opnemen, voor het maken van een nieuwe afspraak.

Met vriendelijke groeten namens T-Mobile,

AMP Logistics"

Wat is dat dan voor status? En hoezo "nieuwe" afspraak? Ik heb nooit een afspraak met ze gemaakt...

vaagventje 28-07-08 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bas-3g (Bericht 154923)
gebruik je wel deze link?


hahaja kan die pagina nu wel dromen:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.