iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   [iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/16738-iphone-3g-reserveringen-t-mobile-online.html)

Duivenman 29-07-08 13:20

Dubbelpost...

Duivenman 29-07-08 13:21

Volgens de brief die ik vorige week vrijdag heb gekregen duurt het nog 8 daagjes voor mij. Teminste, als t-mob zich aan de dingen houdt die in de brief staan. Moet ik wel vol kunnen houden

blahblah 29-07-08 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duivenman (Bericht 155545)
Volgens de brief die ik vorige week vrijdag heb gekregen duurt het nog 8 daagjes voor mij. Teminste, als t-mob zich aan de dingen houdt die in de brief staan. Moet ik wel vol kunnen houden

Nou staat er in mijn bevestigingsbrief ook 10 dagen maar dat is natuurlijk een standaardbrief. Of ga jij ze echt aan hun 10 dagen die in die brief staat proberen te houden?

Angela 29-07-08 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vaagventje (Bericht 154930)
hahaja kan die pagina nu wel dromen:D

Hoi vaagventje,

Ik zou dat linkje van "Bas-3g" toch maar even proberen, want bij mij deed hij het eerst ook niet. Maar met dat linkje van hier weer wel.. heel vaag maar goed. :)

Duivenman 29-07-08 13:50

Ja tuurlijk, als hun zeggen dat het 10 dagen is dan is het toch 10 dagen. Anders moet je zulke brieven met exacte getallen/dagen niet versturen.

Angela 29-07-08 13:53

Mijn status staat op 5, en dat terwijl het vanochtend rond 11:30 uur nog op status 1 stond. Heb op 12 juli 11:00 uur (ongeveer) besteld ordernr 113851* een 8g zwart en contractverlenging.

Weten jullie of het pakketje bij de postkantoor wordt bezorgd als er niemand thuis is?

MetalBM 29-07-08 14:04

Net gebeld met AMP, zij wachten nog op voorraad vanuit t-mobile maar ze verwachten morgen een nieuwe zending...

Denman1985 29-07-08 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Angela (Bericht 155574)
Mijn status staat op 5, en dat terwijl het vanochtend rond 11:30 uur nog op status 1 stond. Heb op 12 juli 11:00 uur (ongeveer) besteld ordernr 113851* een 8g zwart en contractverlenging.

Weten jullie of het pakketje bij de postkantoor wordt bezorgd als er niemand thuis is?

Waarschijnlijk is hij al afgeleverd. :rolleyes: status 5 misschien dat er een inbreker zich voordeed als bewoner. en toevallig nog een euro in z'n zak had zitten. ;).

Nu even serieus. Als er niemand aanwezig is gooien ze een briefje in de bus. hierop staat dat de volgende dag weer een koerier langskomt om het nog eens een keer te proberen. En als er dan weer niemand aanwezig is, wordt het toestel bij een postkantoor in de buurt afgeleverd. En die kun je dan de volgende dag ophalen. :p

blahblah 29-07-08 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duivenman (Bericht 155571)
Ja tuurlijk, als hun zeggen dat het 10 dagen is dan is het toch 10 dagen. Anders moet je zulke brieven met exacte getallen/dagen niet versturen.

Hm, bij mij werd er aan de telefoon nog zelfs bijgezegd dat de 10 dagen in de brief die ik zou krijgen een standaard aantal dagen is en dat ze die brief niet meer konden aanpassen. Ik neig zelfs een beetje naar 'flauw' als je dit exact op gaat vatten.

Angela 29-07-08 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denman1985 (Bericht 155592)
Waarschijnlijk is hij al afgeleverd. :rolleyes: status 5 misschien dat er een inbreker zich voordeed als bewoner. en toevallig nog een euro in z'n zak had zitten. ;).

Nu even serieus. Als er niemand aanwezig is gooien ze een briefje in de bus. hierop staat dat de volgende dag weer een koerier langskomt om het nog eens een keer te proberen. En als er dan weer niemand aanwezig is, wordt het toestel bij een postkantoor in de buurt afgeleverd. En die kun je dan de volgende dag ophalen. :p

Ah, ok. Hartstikke bedankt voor je snelle reactie! Dat wordt dus nog een paar dagen wachten, want ik ben nu aan het werk en morgen dus ook :(

basd123 29-07-08 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door basd123 (Bericht 154836)
Mijn bestel status is:

  • Besteld 13-7-2008 23:43
  • Status 4
  • Bestelnr. 3867
  • Verlenging
  • 16 Gb Zwart
13-7-2008 23:43, #3867, 4, , v, 16Z, basd123

En hij is binnen :D. De status kan naar 5

Ni3L50L 29-07-08 14:48

Inmiddels ook contact gehad met AMP. Kreeg eerst te horen dat er mogelijk geen voorraad was, maar na navraag toch een afspraak kunnen maken voor aflevering voor volgende week vrijdag. Duurt nog ongeveer anderhalve week.

Afleveren kan overigens op elk gewenst adres in Nederland, opgegeven ID en bankpas moeten worden getoond, betalen kan per PIN en contant.

Pretender 29-07-08 14:50

Net gebeld met T-Mobile om mijn ordernummer te vragen (ik heb telefonisch verlengd). Ze kon me geen ordernummer geven, wel wanneer het toestel verstuurd zou zijn een barcode, maar het toestel is ook nog niet verstuurd.
Ik weet dat de wachttijd 4-6 weken is, maar het is wel zuur om te lezen dat mensen die later besteld hebben, het toestel nu al hebben (Iphone 16GB Black).

Shawn 29-07-08 14:55

Ja dat klopt wel ik heb zelf ook 11 julie besteld om 13.15 ongeveer maar heb nog steeds niks binnen gekregen, (ook via telefonisch verlenging ). Terwijl ik dus zie dat mensen die zelf 12 juli 13 juli besteld hebben en al binnen hebben vind echt vaag hoe die t-mobile met die volgordes omgaat.

mathijs 29-07-08 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pretender (Bericht 155628)
Net gebeld met T-Mobile om mijn ordernummer te vragen (ik heb telefonisch verlengd). Ze kon me geen ordernummer geven, wel wanneer het toestel verstuurd zou zijn een barcode, maar het toestel is ook nog niet verstuurd.
Ik weet dat de wachttijd 4-6 weken is, maar het is wel zuur om te lezen dat mensen die later besteld hebben, het toestel nu al hebben (Iphone 16GB Black).

Dat is echt onzin, ik heb ook telefonisch verlengd (orange) en heb KS gebeld en gewoon mijn ordernummer gekregen, kreeg ook nog een logistiek ordernummer.

SuperDutch 29-07-08 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pretender (Bericht 155628)
Net gebeld met T-Mobile om mijn ordernummer te vragen (ik heb telefonisch verlengd). Ze kon me geen ordernummer geven, wel wanneer het toestel verstuurd zou zijn een barcode, maar het toestel is ook nog niet verstuurd.
Ik weet dat de wachttijd 4-6 weken is, maar het is wel zuur om te lezen dat mensen die later besteld hebben, het toestel nu al hebben (Iphone 16GB Black).

Maar aan je profiel te zien ben je al in het bezit van een Iphone 16GB black :confused:.

Duivenman 29-07-08 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blahblah (Bericht 155598)
Hm, bij mij werd er aan de telefoon nog zelfs bijgezegd dat de 10 dagen in de brief die ik zou krijgen een standaard aantal dagen is en dat ze die brief niet meer konden aanpassen. Ik neig zelfs een beetje naar 'flauw' als je dit exact op gaat vatten.


Wat is er flauw aan? Hun beloven iets dus moeten ze dat ook nakomen. Dat die brieven niet veranderd konden worden is onzin 1e klas, en anders versturen ze die brieven toch later dat de iPhone alsnog binnen die 10 dagen aankomt. Makkelijk zat.

Pretender 29-07-08 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch (Bericht 155635)
Maar aan je profiel te zien ben je al in het bezit van een Iphone 16GB black :confused:.

Klopt, ik zal het even weer aanpassen. Ik heb het in mijn profiel alvast ingevuld omdat ik die besteld heb.

Pretender 29-07-08 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mathijs (Bericht 155634)
Dat is echt onzin, ik heb ook telefonisch verlengd (orange) en heb KS gebeld en gewoon mijn ordernummer gekregen, kreeg ook nog een logistiek ordernummer.

Wil je ook even voor mij vragen dan wanneer je weer belt? Mij willen ze het niet geven.
Ze vertelde me dat ze alleen een barcode van het pakket van TNT kon geven wanneer het opgestuurd was, maar dat was nog niet het geval.

Shawn 29-07-08 15:09

Volgens mij als je via orange verlengt dat ze wel een ordernummer geven maar als je via T-mobile zelf verlengt niet want ik heb ook gewoon mijn eigen T-mobile abbo verlengt en ik kreeg ook geen ordernummer of wat dan ook.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.