iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   [iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/16738-iphone-3g-reserveringen-t-mobile-online.html)

Denman1985 28-07-08 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door svenssonn (Bericht 155100)
Je krijgt een briefje waarop staat dat ze de volgende werkdag weer langs komen.

Ok, ik geloof ook niet meer dat ze vandaag nog langskomen. nog 30 minuten tot 21:30. Ik zet m'n stoel maar weer in de woonkamer. kijken wat er op tv te zien valt. :D

joopgij 28-07-08 21:59

Ik maak iets ergs vreemds mee. Zaterdag kijk ik bij de status vn mijn order en zie tot mijn vreugde dat ie status 4 bereikt heeft. Ik bel met t-mobile omdat ik de indruk kreeg dat men mij probeerde te bereiken en hoor daar opeens van de helpdesk dat de order nog gewoon in status 1 staat - terwil ik iets anders zie -. Vanavond krijg ik opeens geheel ongevraagd een mail van info@amp-logistics.nl dat " het product helaas niet op voorraad is" en met een geheel ander ordernummer, dat verder niet eens lijkt te kloppen, als ik het online probeer te combineren met mijn andere NAW gegevens. Wat is hier aan de hand?

Mazinho 28-07-08 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mazinho (Bericht 154922)
Woensdag komen ze bij mij afleveren :D:D

Om het nog gekker te maken:

Ik maak een afspraak voor de levering woensdag...

Krijg ik omstreeks 18:02 uur de bevestiging van de afspraak per mail:

Zojuist hebben wij met u een afspraak gemaakt voor het afleveren van uw bestelling, die u heeft gedaan via de Online Shop van T-Mobile. Uw bestelling voor een MB501DN/A Apple iPhone 3G 16GB WT heeft het ordernummer 008136xxxx. Wij komen op 30-07-08 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres.

echter....

om 18:12 uur krijg ik weer een mail:

In de T-Mobile.nl shop heeft u uw bestelling met ordernummer 008136xxxx voor een MB501DN/A Apple iPhone 3G 16GB WT opgegeven. Helaas is dit product momenteel niet op voorraad. Wij zullen spoedig contact met u opnemen, voor het maken van een nieuwe afspraak.
Met vriendelijke groeten namens T-Mobile,
AMP Logistics

Snap er even helemaal niks meer van :confused::confused:

vaagventje 28-07-08 23:05

Nog niks gehoord van T Mobile en krijg ineens dit mailtje:rolleyes:

Geachte heer/mevrouw Vaagventje
In de T-Mobile.nl shop heeft u uw bestelling met ordernummer 008136xxxx voor een MB490DN/A Apple iPhone 3G 8GB BK opgegeven. Helaas is dit product momenteel niet op voorraad. Wij zullen spoedig contact met u opnemen, voor het maken van een nieuwe afspraak.
Met vriendelijke groeten namens T-Mobile,
AMP Logistics
:confused::confused::confused::confused::confused:

Johnny Cash 28-07-08 23:19

Dat zijn vast de ordernummers die T-mobile en AMP Logistics onderling gebruiken?

marcoryn 28-07-08 23:46

Lekker bezig bij Tmob als ik de laatste reacties lees. Duidelijk gaat toch altijd boven
alles. Ik heb het idee dat die jongens zelf logestiek totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn!!

vaagventje 29-07-08 00:48

Krijg nu net ( LEKKER TIJDSTIP OOK ):rolleyes: een sms op mijn huistelefoon dat de bestelling voorlopig niet voorradig is???

rarejongens die gasten bij T Mobile misschien willen ze mijn naam wel overnemen:eek:

vaag bedrijf:confused:

Franzzz 29-07-08 10:13

ok, ik heb de 3G iPhone 8GB vrijdagochtend 11 juli besteld (telefonisch, rond 10:30). Aangezien ik van Orange naar T-Mobile ben overgestapt kreeg ik geen bestelnummer. Ik werk op dit moment en krijg net een smsje van m'n pa dat thuis een pakketje is afgeleverd en m'n pa moest 1 euro aan de deur betalen. Ik ga er dan wel zeker van uit dat m'n iPhone binnen is!! Misschien een kleine steun voor mensen die een 8GB model hebben besteld. Er zijn er dus toch wel een aantal in omloop. :)

Als ik om 17:00 (!!!!) thuis ben laat ik zo snel mogelijk weten of het klopt. Dit wordt een hele lange dag......

Denman1985 29-07-08 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Franzzz (Bericht 155405)
ok, ik heb de 3G iPhone 8GB vrijdagochtend 11 juli besteld (telefonisch, rond 10:30). Aangezien ik van Orange naar T-Mobile ben overgestapt kreeg ik geen bestelnummer. Ik werk op dit moment en krijg net een smsje van m'n pa dat thuis een pakketje is afgeleverd en m'n pa moest 1 euro aan de deur betalen. Ik ga er dan wel zeker van uit dat m'n iPhone binnen is!! Misschien een kleine steun voor mensen die een 8GB model hebben besteld. Er zijn er dus toch wel een aantal in omloop. :)

Als ik om 17:00 (!!!!) thuis ben laat ik zo snel mogelijk weten of het klopt. Dit wordt een hele lange dag......

Oww mooi, ben benieuwd. Dus iemand anders kan het pakketje ook aannemen? (contract verlenging).

Franzzz 29-07-08 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denman1985 (Bericht 155413)
Oww mooi, ben benieuwd. Dus iemand anders kan het pakketje ook aannemen? (contract verlenging).

ja ik denk het wel. Mijn pakketje werd ook niet door een koerier bezorgd, maar gewoon door TNT. Toen ik hem besteld heb kon ik volgens de telefoniste ook een ander bezorgadres opgeven. Dit was ik misschien van plan aangezien ik zaterdag op vakantie ga, maar zo te zien is hij net op tijd binnen :D

alexanderweiss 29-07-08 11:42

Wanneer krijg je je ordernummer?
Ik vraag me namelijk af wat de status is...

Franzzz 29-07-08 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexanderweiss (Bericht 155480)
Wanneer krijg je je ordernummer?
Ik vraag me namelijk af wat de status is...

ik krijg geen ordernummer aangezien het om een contractverlenging (in mijn geval contract'omzetting') gaat. Je moet dus gewoon wachten tot de TNT post hem komt brengen.

alexanderweiss 29-07-08 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Franzzz (Bericht 155483)
ik krijg geen ordernummer aangezien het om een contractverlenging (in mijn geval contract'omzetting') gaat. Je moet dus gewoon wachten tot de TNT post hem komt brengen.

Ik ben een nieuwe klant... Maar ik heb wel een zakelijke iPhone gekocht.

mathijs 29-07-08 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Franzzz (Bericht 155483)
ik krijg geen ordernummer aangezien het om een contractverlenging (in mijn geval contract'omzetting') gaat. Je moet dus gewoon wachten tot de TNT post hem komt brengen.

Ik heb wel een ordernummer van mijn telefonische verlenging (orange). Gewoon even KS bellen en ernaar vragen. Sinds vrijdag status 4, nog geen pakketje gezien.

Wegkwijt 29-07-08 12:05

Ik heb online mijn contract verlengt en heb ook gewoon een ordernummer. Zelf kreeg ik hem direct via de mail toegestuurd maar een telefoontje naar KS zal idd ook werken.

mathijs 29-07-08 12:49

iPhone3g 16 Gb 11-7 telefonisch besteld, orange verlenging. Ordernummer: 113966*

Vandaag bezorgd door TNT.

ezzviah 29-07-08 12:57

Ik had zojuist een bezorgberichtje in de brievenbus met een betaling van 19.96. Vanaf morgen afhalen. Duszzz. we zijn r bijna :)

Johnny Cash 29-07-08 13:06

je zou toch zeggen dat er wel wat meer 8gb's uitgeleverd zouden kunnen worden, aangezien bijna iedereen hier een 16gb besteld heeft. Nu hebben zelfs mensen die na mij besteld hebben al status 4, om eerlijk te zeggen baal ik er wel een beetje van. Maar ja, het is niet anders he.

Duivenman 29-07-08 13:08

Achja, straks als er weer een vrachtje 8GB's komen dan zijn we allemaal weer snel een stap verder. Geduld is een schone zaak.:D;)

Johnny Cash 29-07-08 13:18

Dat is het m nou net Duifje, wachten is het minste wat er is. Maar als ik dit op voorhand had geweten, had ik een 16gb besteld.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:29.