iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   [iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/16738-iphone-3g-reserveringen-t-mobile-online.html)

wouter1981 29-07-08 15:12

Statuslijst
 
nieuwste lijst(en)!

ezzviah 29-07-08 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denman1985 (Bericht 155592)
Waarschijnlijk is hij al afgeleverd. :rolleyes: status 5 misschien dat er een inbreker zich voordeed als bewoner. en toevallig nog een euro in z'n zak had zitten. ;).

Nu even serieus. Als er niemand aanwezig is gooien ze een briefje in de bus. hierop staat dat de volgende dag weer een koerier langskomt om het nog eens een keer te proberen. En als er dan weer niemand aanwezig is, wordt het toestel bij een postkantoor in de buurt afgeleverd. En die kun je dan de volgende dag ophalen. :p

In mijn geval is het pakketje 1x aangeboden en nu heb ik een afhaalbewijs van het postkantoor (wat de supermarkt een dorp verderop is). Afhalen kan vanaf morgen 13:00. Maar, ik zal vandaag zeker een poging wagen :)

mathijs 29-07-08 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shawn (Bericht 155644)
Volgens mij als je via orange verlengt dat ze wel een ordernummer geven maar als je via T-mobile zelf verlengt niet want ik heb ook gewoon mijn eigen T-mobile abbo verlengt en ik kreeg ook geen ordernummer of wat dan ook.

Lijkt me sterk, elke order heeft in het principe een ordernummer, daar moeten ze intern toch ook mee werken zou je zeggen.

Ik zou gewoon proberen door te vragen, het is ten slotte jouw order dus heb je recht om dat nummer te krijgen. Mijn iphone is inmiddels binnen...

swmd88 29-07-08 15:55

Weet iemand wat er gebeurt als ze je proberen te bereiken maar het lukt ze niet? Ik ga namelijk vanaf vrijdag weg en ben dan niet meer te bereiken op mijn mobiel voor een week. Kans is groot dat ze volgende week een afspraak willen maken.

vaagventje 29-07-08 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Angela (Bericht 155566)
Hoi vaagventje,

Ik zou dat linkje van "Bas-3g" toch maar even proberen, want bij mij deed hij het eerst ook niet. Maar met dat linkje van hier weer wel.. heel vaag maar goed. :)


Ja heb hem inderdaad maar ff geprobeerd en hij doet het:)

tevens ff een check gedaan bij de "bezorgdienst ' en ik word wederom zeer binnenkort gebeld:D:D

Heb enkel nog maar een sms en mail gehad geen enkel telefoontje maar ja het zal vanzelf goedkomen:cool:

Baphi 29-07-08 16:48

BTW: nog even een update van mijn bestelnr, had ik nl. nog niet doorgegeven: #1269

Oh ja: nog steeds status 1...

Denman1985 29-07-08 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ezzviah (Bericht 155648)
In mijn geval is het pakketje 1x aangeboden en nu heb ik een afhaalbewijs van het postkantoor (wat de supermarkt een dorp verderop is). Afhalen kan vanaf morgen 13:00. Maar, ik zal vandaag zeker een poging wagen :)

Is het gelukt? ik heb namelijk ook het afhaalbewijsje ontvangen. dus voor de lijst updater status 5 voor mij.

Edit:
Ik ben even snel langs het postkantoor gereden.
Helaas hadden ze de iphone nog niet liggen. (koerier is terug naar distributiepunt.)
Morgen wordt deze naar het postkantoor gebracht. vanaf 13:00 mag ik hem ophalen.

Johnny Cash 29-07-08 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bas-3g (Bericht 155743)
BTW: nog even een update van mijn bestelnr, had ik nl. nog niet doorgegeven: #1269

Oh ja: nog steeds status 1...

Als jij 'm nog niet ontvangen hebt, zal ik m zeker nog niet ontvangen.

El Bautista 29-07-08 17:11

Fijnzo, ik heb ook een briefje in de brievenbus, dus status kan op 5 worden gezet. Kan hem echter pas donderdag eind van de middag ophalen bij het postkantoor....

Mazinho 29-07-08 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mazinho (Bericht 155181)
Om het nog gekker te maken:

Ik maak een afspraak voor de levering woensdag...

Krijg ik omstreeks 18:02 uur de bevestiging van de afspraak per mail:

Zojuist hebben wij met u een afspraak gemaakt voor het afleveren van uw bestelling, die u heeft gedaan via de Online Shop van T-Mobile. Uw bestelling voor een MB501DN/A Apple iPhone 3G 16GB WT heeft het ordernummer 008136xxxx. Wij komen op 30-07-08 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres.

echter....

om 18:12 uur krijg ik weer een mail:

In de T-Mobile.nl shop heeft u uw bestelling met ordernummer 008136xxxx voor een MB501DN/A Apple iPhone 3G 16GB WT opgegeven. Helaas is dit product momenteel niet op voorraad. Wij zullen spoedig contact met u opnemen, voor het maken van een nieuwe afspraak.
Met vriendelijke groeten namens T-Mobile,
AMP Logistics

Snap er even helemaal niks meer van :confused::confused:

En nu weer de mail:

Zojuist hebben wij met u een afspraak gemaakt voor het afleveren van uw bestelling, die u heeft gedaan via de Online Shop van T-Mobile. Uw bestelling voor een MB501DN/A Apple iPhone 3G 16GB WT heeft het ordernummer 008136xxxx. Wij komen op 30-07-08 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres.

Mooiste is: Ik heb vandaag niemand van AMP gesproken, maar mij hoor je niet klagen.... Nu eens kijken of ze er niet wéér op terug gaan komen :mad:

buck rogers 29-07-08 18:54

Mijn op 12 juli om ±15.00 uur gereserveerde 8G bij de TM-shop in Zwolle is vandaag binnen gekomen. Dus na 17 dagen.

Johnny Cash 29-07-08 19:13

Aangezien de meeste mensen nu richting status 5 gaan, ook de 8gb mensen, hoop ik morgen ook die richting op te gaan. Het handigste is toch zelf AMP bellen om een afspraak te maken hè?

TL5 29-07-08 20:04

Een vriend van me die niet op dit forum zit heeft zn Iphone ook op vrijdag 11 juli rond een uurtje of 2 's middags telefonish besteld (contract vernieuwing). 16 GBZ
Tot op dit moment heeft hij niks ontvangen lijkt me een kwalijke zaak dat T-mobile nieuwe abbonee's die later hebben besteld en vernieuwende abbonee's die later besteld hebben voor laat gaan.

Again T-mobile you guys can f*ck up everything

symen89 29-07-08 20:07

is amp echt heel strikt met id? ik heb me paspoort nog op me thuisadres laten liggen.
zou een rijbewijs voldoen of ben ik nu echt de sigaar?

Pretender 29-07-08 20:17

Je rijbewijs is een officieel nederlands identiteitsbewijs. Dus die zullen ze ook wel accepteren.

symen89 29-07-08 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pretender (Bericht 155895)
Je rijbewijs is een officieel nederlands identiteitsbewijs. Dus die zullen ze ook wel accepteren.

maar op de site staat dat je precies dezelfde id moet laten zien als dat je online opgaf. ik hoop echt dat het niet zulke mierenneukers zijn

MetalBM 29-07-08 20:20

volgens mij moet je je ID laten zien die bij bestellen hebt ingevuld...

Shawn 29-07-08 20:32

JA bij mij is ook zelfde 'TL5' ik heb 11 juli 13.15 ongeveer besteld ook met contractverlenging 16GB White, maar heb ook tot vandaag nog niks binnen gekregen terwijl dus zoals je zelf al zegt mensen die later dan mij besteld hebben wel binnen hebben gekregen. Ik had vandaag nog met ze gebeld maar ze zeggen steeds dat ze geen concreete data kunnen zeggen ik snap echt niet veel van ze maar goed.

123456 29-07-08 20:49

Die van mij is binnen, althans, op het postkantoor. Maar mij mag je op 5 zetten :)

BP65 29-07-08 21:28

de iphone 3g 16gb zwart besteld op 11 juni dit koste mij 19,96 ivm met het oude contract dat in oktober afgelopen is. gister werd die afgeleverd maar toen was ik niet thuis vandaag heb ik hem ontvangen. alleen heb ik er geen simkaart bij zitten en mijn huidige t-mobile simkaart kom ik niet verder dan een usb kabeltje met itunes logotje erbij.

edit: besteld via de t-mobile site ordernummer was 1192814


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:30.