[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier de iPhone ontvangen! Besteld 18/7 dus (telefonisch) via de Lost en Stolen regeling. Valt me alles mee!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier de iPhone ontvangen! Besteld 18/7 dus (telefonisch) via de Lost en Stolen regeling. Valt me alles mee!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Verdorie, de postbode is hier ook langs geweest maar stond voor een dichte deur. Morgen komt ie weer langs.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb verlengd, sinds vrijdag status 4. zaterdag niks berzorgd en vanmorgen om 11 uur is hij afgeleverd door tnt. besteld op 27-07 internetverlenging 16g wit Laatst gewijzigd door mexxer; 04-08-08 om 13:43. |
|
|||
|
|||
heb de mijne op 25-7 besteld telefonisch , contractverlenging de 8gb versie , maar nog niks ontvangen , zelfs geen contract
een paar maal met t-mobile gebeld , ze gaan het uitzoeken , staat wel in bestelling. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
[FONT=Arial]mijn ordernummer was 1183148[/FONT]
|
|
|||
|
|||
mmmmmm, hang net de telefoon op , na met t-mob gebld te hebben voor navraag maar die zeggen gewoon nog levertijd 6 wkn ,
|
|
|||
|
|||
@ blahblah en Duivenman
TNT bezorgt dus wel gewoon op maandag of was het pakketje al eerder aangeboden en was dit de tweede bezorg poging? |
|
|||
|
|||
Hier de 1e keer.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is balen, dan had ik mijn buurman toch even moeten vragen of ie de postbode kon opvangen. Als die gasten van t-mobile nu ook gewoon is de barcode op tijd doorgeven . . .
|
|
|||
|
|||
Die van mij is sinds vanmorgen ook binnen.
|
|
|||
|
|||
5 minuten geleden: * Dingdong * de postbode met mn pakketje.
Ze hebben hem dus op 1 dag 2x aangeboden. |
|
|||
|
|||
Hier mensen die 'm eind vorige week ontvangen hebben en waarvan hun abo nog niet is geactiveerd?
|
|
|||
|
|||
Joepie hij is binnen!
Tijd (besteld): 25 juli 2008 00:13 (online) status: 5 (01-08-2008 / t-mobile site) afleverdatum: 04-08-2008 contract: v(erlenging) Type iphone: 16z user: rheuvelg |
|
|||
|
|||
Statuslijst update
Iedereen die hem vandaag heeft gekregen gefeliciteerd en bij deze de nieuwe update!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op naar de de thread over 3G dekking?! Hoop het niet voor je maar waarschijnlijk zie ik je daar woensdag wel weer langskomen als ik ook mijn iphone heb. Voor nu in ieder geval ook een goed vaarwel
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen | wouter2190 | Koopinformatie Nederland | 1021 | 22-08-10 18:08 |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
|
|