[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Helaas door wat heen en weer geschuif in mijn agenda kon in vandaag m'n iPhone niet in ontvangst nemen, nu wordt 'ie morgen afgeleverd. Dagje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Helaas door wat heen en weer geschuif in mijn agenda kon in vandaag m'n iPhone niet in ontvangst nemen, nu wordt 'ie morgen afgeleverd. Dagje later, maar super service van AMP.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ben naar status 4 gegaan!
|
|
|||
|
|||
Statuslijst
Citaat:
Voor nu in ieder geval de laatste lijst... En tnt mensen, er waren een aantal gevallen dat er tussen status 4 en 5 maar 1 dag zat. Laten we hopen dat we dus al morgen de postbode kunnen verwelkomen |
|
|||
|
|||
volgens mij ben ik nu een van de volgende!
|
|
|||
|
|||
Orderbevestiging 25 juli;
brief ontvangen op 31 juli: binnen 10 werkdagen. Statusreport T-mobile-site: 4: bij de koerier. Hopelijk bezorgt die ook op zaterdag |
|
|||
|
|||
vandaag ontvangen! om kwart voor 3! (gister op status 4 en volgende dag geleverd)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb zojuist contact gehad met AMP (ja ze werken ook op zaterdag ) en hij wordt maandagochtend geleverd.
Laatst gewijzigd door SuperDutch; 02-08-08 om 10:47. |
|
|||
|
|||
Als de koerier je belt, bezorgen ze dan ook nog op dezelfde dag ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb nieuw contract. Maar zij moeten mij toch bellen.
|
|
||||
|
||||
Daar kan je op wachten. Je kan ze ook gewoon een mailtje sturen en dan bellen ze je binnen 5 min terug om een afspraak te maken. Sommige mensen op dit forum zaten al 4 dagen op een belletje te wachten en na het sturen van een mailtje kregen ze direct een telefoontje.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke thx ! gewoom amp bellen dan toch ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nou net gebeld dinsdag wordt het bezorgd.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik ben dinsdag vrij dus is wel handig
|
|
|||
|
|||
hoe komt het toch dat jullie allemaal zo snelle bezorging krijgen... ik had de 30e gebeld en amp zei dat het niet voor 6 augustus geleverd kan worden.
misschien dan toch maar even bellen of het niet eerder kan |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen | wouter2190 | Koopinformatie Nederland | 1021 | 22-08-10 18:08 |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
|
|